Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
362 gasten en 4 vaste bezoekers (D*N, Tristan, Starlight, Jelsir)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 13 14 15 [16] 17
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 14592 keer)
Hulpmol

Geslacht: Man

« Antwoord #300 Gepost op: 27.03.2017, 23:39:48 »

Hilarisch

grappig. Ik heb het tegenovergestelde gevoel. Zo van.. gelukkig heb jij nu niks meer uit te leggen  zweet

Ik bedoel het meer in de zin van: Je hebt bij zoveel opdrachten mentaal of fysiek afgehaakt. Hoe kan dat zo vaak?
Sanmol

« Antwoord #301 Gepost op: 27.03.2017, 23:41:18 »

Nu kan Marzena rustig ademhalen in verband met het cadeau van Annelies voor haar afscheid.
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #302 Gepost op: 28.03.2017, 00:01:59 »

Ik heb t al eerder keer proberen uit te leggen. Ook ik stoorde me aan t niet meedoen, niet kunnen.
Maar ik ging me afvragen waarom doet annelies dit zo. En toen dacht ik ze kent haar beperkingen en binnen die mogelijkheden Moet ze zoveel mogelijk informatie opdoen.

Dus met zichzelf zo vaak aan de zijlijn van een opdracht te zetten, probeert ze twee dingen;
Verdenkingen op zich laden, maar veel belangrijker
Een prima observatie plek op de gedragingen van de Andere deelnemers.

Vanaf dat inzicht kon ik me makkelijker over de verrokken spier zetten en haar als een slimme tactische speelster zien. Voor een mol bleef altijd in mm achterhoofd de museumroof spelen en dat dat als mol niet slim gespeeld was.

Dus voor mij heeft ze niet zoveel uit te leggen, misschien Alleen of ze bij de museumroof boos was dat de Anderen waren gaan drinken en zij niet  Hilarisch
Brtdm

« Antwoord #303 Gepost op: 28.03.2017, 00:35:01 »

Wacht even.. Annelies wist dus werkelijk niet dat Mozzarella di buffalo gemaakt is van buffelmelk??

ach, ze had haar bril vast niet op.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #304 Gepost op: 28.03.2017, 00:40:13 »

Dat is toch helemaal niet bijzonder? Ze heeft de groep met succes overtuigd om een iets zwakkere zanger te kiezen (die uiteindelijk helemaal niet zo slecht bleek te zijn). Dit zou elke mol hebben geprobeerd, en gewoon een paar keer harder roepen dan de anderen  dat Eline goed is, dat volstond al. Ik zie er geen 'strategisch vernuft'in, laat staan een 'uitgekookt plan', maar een slechte mol die in alles, woord, daad, gedrag, niet kan verbergen dat zij een rol speelt.

Iemand moet hier zn woorden terug gaan nemen Roll Eyes zweep erover
Hadewychisdemol
Winnaar Geheim van Gizeh 2013, winnaar The Amazing Race 2015

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #305 Gepost op: 28.03.2017, 02:08:43 »

Wacht even.. Annelies wist dus werkelijk niet dat Mozzarella di buffalo gemaakt is van buffelmelk??

ach, ze had haar bril vast niet op.
Grin

Ik ben benieuwd of er toch voor een deel tactiek betrokken was bij de...onhandigheid van Annelies Grin Hopelijk horen we daar volgende week nog iets over. Zo niet dan is ze een schat maar dan vind ik het wel zielig voor d'r Hilarisch

Hoe dan ook heb ik ontzettend genoten van haar bijdrage aan dit seizoen en ben ik blij dat ze mij tot het einde aan het twijfelen heeft weten te houden Bravo!

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #306 Gepost op: 28.03.2017, 09:05:59 »

Nu kan Marzena rustig ademhalen in verband met het cadeau van Annelies voor haar afscheid.

Dat moment heb ik altijd al omschreven als een kandidaat die aan de ander iets moois gunt. Het zou ook als Eline het had gedaan een manier zijn om je handen in onschuld te wassen. En dat vind ik niet sjiek. Dus ik ben blij dat hetgeen in beeld sprong hier als mollenstreken waarschijnlijk gewoon een samenloop van ongelukkige omstandigheden zijn geweest. Die de montage ten voeten uit wist uit te vergroten. Ze was net als Jochem de ideale hulpmol.  Bravo!

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #307 Gepost op: 28.03.2017, 09:10:29 »

Ja, en ik ben heel benieuwd of ze per ongeluk of expres een ideale hulpmol was. We zullen volgende week vast wat wijzer worden. Precies de tijd die ik nodig heb om er aan te wennen dat ze niet de echte Mol is... Grin
Run
winnaar WIDM-pool 2017

« Antwoord #308 Gepost op: 28.03.2017, 11:43:04 »

Zo, heb ik jullie even op een dwaalspoor gebracht?
m0lmuis

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #309 Gepost op: 28.03.2017, 11:44:39 »

Nee  Zeker niet! Cheesy
Joost2

« Antwoord #310 Gepost op: 28.03.2017, 12:16:00 »

Jamais Cool

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
LdHmolletje
Winnaar voetbaltoto 2009/2010, winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #311 Gepost op: 28.03.2017, 16:50:17 »

In ieder geval knap dat ze zo ver is geraakt!

De verliezer? Wouterv. De winnaar? Mollenmania. De Mol? Swifty!
Theoreticus

« Antwoord #312 Gepost op: 28.03.2017, 18:58:34 »

Goed gespeeld en verdiende finalist! Duimen omhoog!

Grappig iets:

Annelies werd erg verdacht omdat ze zo aandrong Eline te laten zingen die dat vervolgens als een kraai doet. Waarschijnlijk zong Eline in de auto "als een nachtegaaltje" met als doel om juist daar gekozen te zullen worden. De veronderstelde molactie van Annelies (b)lijkt dus een nog veel geniepigere molactie van Eline te zijn geweest! Shocked

In theorie is alles mogelijk
Joost2

« Antwoord #313 Gepost op: 28.03.2017, 19:01:08 »

Grappig iets:

Annelies werd erg verdacht omdat ze zo aandrong Eline te laten zingen die dat vervolgens als een kraai doet. Waarschijnlijk zong Eline in de auto "als een nachtegaaltje" met als doel om juist daar gekozen te zullen worden. De veronderstelde molactie van Annelies (b)lijkt dus een nog veel geniepigere molactie van Eline te zijn geweest! Shocked

Als dit volgende week zo blijkt, amai dan heeft Eline prachtig gebruik gemaakt dat Annelies zoals zo vaak een doorslaggevende stem had in de beslissing wie waar terecht zou komen  Cheesy

Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #314 Gepost op: 28.03.2017, 19:21:36 »

Maar zo goed zong Eline toch niet in de auto? Bekijk en beluister een van de vroegste extra fragmenten maar terug als ze Shake It Off zingt.
lilith

Geslacht: Vrouw

all ears

« Antwoord #315 Gepost op: 28.03.2017, 19:36:26 »

Verbaasd
Annelies is het niet  Zeker niet!
Maar Davey ook niet  Evil

"waar rook is wordt een fikkie gestookt"
JannekeSDG

« Antwoord #316 Gepost op: 28.03.2017, 20:41:02 »

Helemaal mis in m'n Anneliestunnel. Naar mijn idee heeft Annelies meer geld uit de pot gehouden dan Eline...en stond Annelies heel vaak strategischer om de boel te saboteren dan de mol Eline...heeft Eline het slim gespeeld
Echt tof!
Duncton
Winnaar WIDM online 2015

« Antwoord #317 Gepost op: 28.03.2017, 22:05:36 »

Goed gespeeld, Annelies. In ieder geval hier een hoop mensen om de tuin geleid (waaronder ondergetekende). Joehoooeee

If I was a haircut would you wear a hat?
Run
winnaar WIDM-pool 2017

« Antwoord #318 Gepost op: 28.03.2017, 22:57:10 »

Grappig iets:

Hmmm. Why did I not understand it.  Undecided
stofferenblik

« Antwoord #319 Gepost op: 29.03.2017, 01:02:20 »

Helemaal mis in m'n Anneliestunnel. Naar mijn idee heeft Annelies meer geld uit de pot gehouden dan Eline...en stond Annelies heel vaak strategischer om de boel te saboteren dan de mol Eline...heeft Eline het slim gespeeld
Echt tof!

Haha ik ook. Heeft Eline niet een keer heel veel geld verdiend? Bij dat golfen bijvoorbeeld, dat werd zo in beeld gebracht dat dat door haar gelukt was. Daardoor viel ze voor mij een beetje af. Annelies heeft volgens mij helemaal niks bijgedragen. Zelfs in de laatste aflevering die klaslokaalopdracht en dat fotograferen ging het nog mis Cheesy
Pagina's: 1 ... 13 14 15 [16] 17
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005