Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Lama1997, Mollenmania, Realitynet
Nu online
325 gasten en 14 vaste bezoekers (Lama1997, Swifty, Gupp, Miek1999, Hadewychisdemol, KD., Heinz, Rämon, kwkw, Wulsie, D*N, Ralph21, RoyL, mvdb1990)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13] 14
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 13805 keer)
Duncton

Geslacht: Man

« Antwoord #240 Gepost op: 28.03.2017, 22:29:33 »

Toffe kandidaat en verdiende winnaar Joehoooeee (ik had het Annelies ook gegund).

If I was a haircut would you wear a hat?
Moedermol

« Antwoord #241 Gepost op: 28.03.2017, 22:42:01 »

Net de laatste aflevering gezien en keek met voorkennis maar in deze aflevering kon Davey de mol niet meer zijn.

Heel leuke kandidaat en verdiende winnaar!
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #242 Gepost op: 28.03.2017, 22:44:10 »

Ik heb t nog een paar keer geprobeerd om te wijzen op de kleur rood in a red herring, maar helaas een tunnel bleek voor velen geluidsdicht te zijn  Zwaai

Mooi seizoen, prachtige winnaar. En een prima toevoeging door t forum hier. Soms op t scherpst vd snede de tunnel verdedigd maar dat mag ik wel  Bravo!
hoelahoep

« Antwoord #243 Gepost op: 29.03.2017, 14:12:59 »

Fantastische winnaar!
Luc

« Antwoord #244 Gepost op: 29.03.2017, 21:02:53 »

Het was frappant dat velen op Davey bleven zitten na diverse onmolse acties (ik had hem ook verdacht maar na aflevering 4 zag ik hem niet meer als mol). In ieder geval een verdiende winnaar, niet alleen omdat hij de mol ontmaskerde maar omdat hij veel in de pot heeft gebracht.
Moedermol

« Antwoord #245 Gepost op: 29.03.2017, 21:37:09 »

Het was frappant dat velen op Davey bleven zitten na diverse onmolse acties (ik had hem ook verdacht maar na aflevering 4 zag ik hem niet meer als mol). In ieder geval een verdiende winnaar, niet alleen omdat hij de mol ontmaskerde maar omdat hij veel in de pot heeft gebracht.

Dat komt denk ik ook door gebrek aan alternatief.
Eline heb ik wel in de gaten gehouden maar uiteindelijk laten vallen als mol omdat ze ineens naar de achtergrond verdween.
Er waren al snel drie afvallers en Bertrand,Hans,Robin,Sam en Annelies heb ik nooit verdacht.

Ik had gewoon Eline beter moeten analyseren, ik heb helemaal niet meer op haar gelet Hilarisch
Luc

« Antwoord #246 Gepost op: 29.03.2017, 21:47:26 »

Eline werd door de productie inderdaad op de achtergrond gehouden, ze kwam nauwelijks in beeld. Davey daarentegen was sterk dominant in de opdrachten, hij deed veel goede dingen maar maakte daarnaast ook fouten en die werden door de productie uitvergroot.
De follow-the-money-methode blijkt uiteindelijk toch wel een goede methode: wie te veel in de pot brengt is niet de mol (en Davey bracht veel meer in de pot dan de twee dames).
« Laatste verandering: 29.03.2017, 21:51:28 door Luc » Gelogd
Hulpmol

« Antwoord #247 Gepost op: 29.03.2017, 22:02:26 »

Eline werd door de productie inderdaad op de achtergrond gehouden, ze kwam nauwelijks in beeld. Davey daarentegen was sterk dominant in de opdrachten, hij deed veel goede dingen maar maakte daarnaast ook fouten en die werden door de productie uitvergroot.

Ik denk dat dat toch ook gewoon van kijker tot kijker afhangt.

Mensen hier en in mijn omgeving in de Davey-tunnel beweerden dat hij enorm verdacht in beeld kwam. Ik heb dat gevoel nooit zo gehad. Natuurlijk wil ik ook weten waar die kettingspanner is gebleven, maar als hij ondertussen zegt geen comfort te willen, maar wel geld dan gaat de balans bij mij over naar 'kandidaat'.

Dat is natuurlijk het mooie van dit programma: Iedereen ziet na enkele afleveringen zijn eigen werkelijkheid en kijkt anders naar iedere actie.

Ik wil dus nog niet echt beweren dat Eline bewust op de achtergrond werd gehouden en anderen bewust op de voorgrond (een praktijk die in WIDM volgens mij wel gebeurt).
Moloproller

« Antwoord #248 Gepost op: 29.03.2017, 22:02:50 »

De follow-the-money-methode blijkt uiteindelijk toch wel een goede methode: wie te veel in de pot brengt is niet de mol (en Davey bracht veel meer in de pot dan de twee dames).
Ja, dat vond ik toch ook opvallend.
Via twee manieren van berekenen kwam Eline telkens als meest verdachte uit de rekensom.

Dus voor de volgende seizoenen: Als beide sommen hetzelfde resultaat opleveren, gaan we er rekening moeten mee houden dat dit wel dicht bij de waarheid kan liggen.  
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #249 Gepost op: 3.04.2017, 20:05:22 »

Ik ben het volmondig met jullie eens, Davey is een zeer terechte winnaar! Zaal 8 slaakte een kreet van oprechte blijdschap toen Davey's lichtje aanknipte. Iedereen leek oprecht blij, vorig jaar klonk het publiek iets meer verrast met Cathy als winnares, misschien dat velen haar toen nog wel verdachten.

Wat een mooie reactie van Davey ook, de ontlading van drie weken vol stress en onzekerheid, ook al was hij zeker van zijn zaak ... hij wist natuurlijk niet hoe de anderen de test invulden.

Ik vind hem persoonlijk een van de beste winnaars uit de molgeschiedenis, misschien wel de beste. Een portie geluk in dit spel kan nooit kwaad, maar hij haalde toch wel de jackpot binnen door als eerste contact met de Mol te kunnen maken. Daarmee is de cirkel rond. Dit doen ze wel nooit meer denk ik ... het bleek toch te riskant, dat eerste contact met De Mol. Winnaar en verliezer meteen op het juiste spoor.

Maar er lijkt geen twijfel over te bestaan, Davey is de perfecte winnaar van dit seizoen. 't Is hem van harte gegund, en hopelijk horen we nog iets over zijn plannen in de toekomst. Misschien toch maar een molhoekje inrichten in zijn kledingzaak? Tenminste als er nog geld over is want iedereen krijgt eerst nog een cadeautje! Klassewinnaar! Cool
« Laatste verandering: 3.04.2017, 20:07:06 door FeniX-V » Gelogd
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #250 Gepost op: 3.04.2017, 22:58:53 »

Wat is het toch een goed mens Bravo!

prachtig zoals hij met zijn prijzengeld omgaat Bravo!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #251 Gepost op: 3.04.2017, 23:31:31 »

Amai, gewoon even Annelies en haar man zo'n reis gunnen. En haar een deel van zijn geld aan het goede doel bij die school laten overhandigen. Dat is zeer bewonderingswaardig!  Bravo! Ik wil graag wel weten wat ie voor de rest van de kandidaten in petto heeft Volmondig Ja

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #252 Gepost op: 3.04.2017, 23:47:38 »

Wow wat een leuke lieverd is Davey toch  Bravo! Bravo!
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #253 Gepost op: 4.04.2017, 00:03:09 »

Klasse Davey  Bravo!

You'll never walk alone
stofferenblik

« Antwoord #254 Gepost op: 4.04.2017, 00:26:29 »

Ik vind hem persoonlijk een van de beste winnaars uit de molgeschiedenis, misschien wel de beste.

Denk ik ook eigenlijk. Hoe duidelijk zijn tactiek veranderde toen hij zeker was van de mol, in plaats van ontmaskeren werd het de mol tegenwerken. Dat is wel echt hoe het spel gespeeld moet worden, en op zijn mooist is, vind ik. Dat hij daardoor zelf verdacht werd maakt het alleen maar leuker.
keesisdemol

« Antwoord #255 Gepost op: 4.04.2017, 01:06:57 »

Geweldig persoon en winnaar! Zeer slim gespeeld.
hrvdg7

Geslacht: Vrouw

So be it!

« Antwoord #256 Gepost op: 4.04.2017, 10:22:14 »

Wat een toffe gast! Bravo! Terechte winnaar en een goed mens! Duimen omhoog!
spechteke

« Antwoord #257 Gepost op: 4.04.2017, 11:23:46 »

Chateau!!!!!!!!

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
Arco Mol Fan

« Antwoord #258 Gepost op: 4.04.2017, 11:40:04 »

Toffe kerel, echt diepe buiging voor Davey! Bravo!

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...
Black_and_White

« Antwoord #259 Gepost op: 4.04.2017, 16:20:49 »

Terechte winnaar! Bravo!  JoehoooeeeBravo!

Olifanten! :)
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13] 14
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005