Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
352 gasten en 4 vaste bezoekers (Starlight, Jelsir, Bodejos, de_witte)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 11366 keer)
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #180 Gepost op: 31.03.2017, 21:28:24 »

Dan was de communicatie tussen mol en regie in seizoen 2 al moderner dan in seizoen 5. Volgens mij was t toen ook op het wc te doen maar dan via de walkie- talkie Volmondig Ja
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

« Laatste verandering: 31.03.2017, 21:46:08 door Tarbozan » Gelogd
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #181 Gepost op: 3.04.2017, 19:55:24 »

Verbaasd Was me dat toch eventjes schrikken vorige week in de cinema ...

Het was dan toch Eline, mijn allereerste verdachte! Shocked Voorlopig vind ik haar echt een waauw-Mol, de flik als Mol ... geniaal dat ze hiervoor hebben gekozen en hetgeen waar ik in het begin stiekem op hoopte. Volgende keer blijf ik bij mijn eerste gevoel, en net nu vond ik het nog zo dapper om zo openlijk van Mol te switchen! Mijn maag draaide toch een keertje om toen Eline uit de schaduw trad. Het enige wat ik kon uitbrengen tijdens de apotheose maandagavond was ... waauw! Krijg er nog steeds kippenvel van als ik het terugzie.

De hele rit naar huis heb ik het in mijn hoofd zitten afspelen waarom ik haar niet heb kunnen vasthouden als Mol. Ze heeft mij van zich af kunnen schudden denk ik vooral door haar natuurlijk ogende reacties, bij de tests en executies en ook wel tijdens de spellen, die naar het einde toe nog natuurlijker leken. Ze verklaarde in interviews al dat ze dicht bij zichzelf is gebleven, en dat ze eigenlijk nog veel feller van aard is. Volgens mij is dat het wat ik eerst opmerkte in de eerste afleveringen maar dat dit later weer wegebde. Misschien was ze de eerste momenten wel overenthousiast als Mol. Ze werd door de rol van Mol achteraf bekeken inderdaad zichtbaar kalmer en onopvallender naar het einde toe, maar dat bleek dus een goede bijwerking om twijfel te zaaien. Als ik er nu op terugkijk is dat oorspronkelijke gedrag, zoals ze bij de quiz dingen eruit flapte, weer teruggekeerd in de laatste afleveringen maar toen lag mijn focus zo op Annelies, die evenveel fout deed als Eline, waardoor Eline nooit meer naar de top van mijn verdachtenlijst kon klimmen.

Een beetje ongelukkig voor mij, maar een geluk voor Eline dat Annelies en Davey haar doorhadden en de finale haalden want zij waren samen met Eline voor mij de meest waarschijnlijke kandidaten om de Mol te zijn. Anders had ik haar waarschijnlijk nooit meer laten gaan na afl. 3. Die cruciale derde aflevering heeft mij stilletjes aan op het verkeerde been gezet. Maar ben wel blij dat ik haar toch een paar keer als Mol heb aangeduid, tot en met die derde aflevering. Die eer valt er dan toch nog te halen.
Daarna ben ik zoals het halve forum hier ten prooi gevallen aan Mama Mol Annelies, ik ben alles eens nagegaan ... maar Annelies was toch gewoon even verdacht hoor. Vraag me nu wel af of ik geswitcht was als ik alles nog had teruggekeken het laatste weekend maar hoogstwaarschijnlijk niet. En die laatste paar goede acties van Eline leken wel bedoeld om ons finaal te kunnen verrassen, wat een erg succesvolle move bleek te zijn. Of ging het onverwachts allemaal goed die laatste aflevering!

Ik zou wel eens willen weten of de Eline-aanhangers zelf twijfelden aan haar molschap tijdens de finale. Jullie moeten toch ook hebben gebibberd tijdens de ontknoping, na eindelijk een volledige aflevering waarin ze alles goed leek te doen. In Antwerpen voelde het toch alsof heel die zaal begon te twijfelen.

Hoe dan ook, ik heb genoten van mijn tweede molontknoping in de cinema  ... het blijft een zalige ervaring om het op groot scherm mee te maken, samen met de oohs & aahs van het volk. En van wat ik er nu al van heb gezien, verwacht ik dat we straks weer met lofbetuigingen mogen gaan smijten naar onze nieuwe vijfde Mol. Ze heeft dat volgens mij toch wel met verve gedaan. En eindelijk is er die Oost-Vlaamse Mol waar ik al jaren van droom.

Vree wijs, diene 5e Mol! Cool Bravo!
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #182 Gepost op: 3.04.2017, 20:52:14 »

Nog een paar mogelijke hints die ik deze week nog verzameld heb, om het af te leren. Tongue Benieuwd of er iets van overeind blijft.

* De droedel '1/4 L' in afl. 3: hiervan is te maken 'EL een van vier'.

* Eline zat in de 5e wagen (wel toevallig alfabetisch maar toch handig)

* Bij het binnenrijden van de hangar licht de nummerplaat van de 5e wagen op en dooft even later uit.

* Verschillende verwijzingen naar dino's:
 - Afl. 3:  De museumroof speelt zich af in het Natuurhistorisch Museum van Kaapstad, een duidelijke verwijzing naar het Natuurhistorisch Museum in Brussel, Eline werkt als politie-inspecteur in Brussel.
 - Afl. 5: Ze stond ook op het vak wetenschap, al had ze daar zelf geen invloed over.
 - Afl. 7: Een van de foute rugbyballen was Jurassic Park.
 - Afl. 7: Leugen over Eline in Dinosauruspak. Haar leugen over haar dinosauruspak. eugen bij waarheid-leugen over het dinosauruspak.
 - Afl. 8: - De scène waar ze bij de finale poort komen lijkt wel een verwijzing naar de film Jurassic Park.  finale test leek een verwijzing te bevatten naar Jurassic Park.

* Haar favoriete artiest is Ed Sheeran: Hij heeft een nummer 'Lego House' dat achteraf bekeken mooi aansluit op de legohint. In de videoclip van het lied speelt ook een acteur mee uit de Harry Potter films.

* In afl. 1 hoorden we nadat Bouba als laatste meemocht de cover 'Watchtower', een cover van het nummer All Along The Watchtower, de artiesten hierachter zijn Devlin feat. Ed Sheeran, produced by Labyrinth.
In Devlin zit Eline verstopt. DV blijven over Eline De Vijfde?

* In de playlist van De Mol op Spotify staat ook een nummer genaamd 'Corrupt Cops - Harry Gregson-Williams' uit de film 'The Equalizer'.

* Staan ook in de playlist: Heist (museumroof), She'll kill you (paintball), Heart of a dog (identificeert zich met een labrador)

* Bij de safariproef lag haar boekje open op Cheeta (Cheater), ze maakt ook de opmerking over Luipaard en Cheeta die niet uit mekaar te houden zijn.
Cheeta in het Afrikaans is jagluiperd. Ja Gluiperd! Grin

* Eline en Davey zijn de enigen waarvan hun reflectie/schaduw niet rood kleurt bij hun introductie, zeker in aflevering 1. Konden we hierdoor al weten dat ze Mol en winnaar zouden worden?

* Kandidaten die geboeid werden kan een verwijzing naar haar beroep van politie-inspecteur.

Ik verwacht zelf ook nog een hint die te maken heeft met de stelling van Pythagoras, want dat was de enige stelling die ze ooit onthouden had. Een Afrikaanse hint, misschien nog iets uit de bib?
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #183 Gepost op: 3.04.2017, 22:33:49 »

Twijfels over een Andere mol, ja tuurlijk heb ik die gehad. Maar ik kon Anderen steeds wel bij een of Andere opdracht wegstrepen en bij eline lukte me dat maar niet.

Het was een optelsom bij eline voor mij. Wel drukken maar niet op tijd, oostkantons, en als eerste duo meteen fout antwoorden. Museumroof was vrij duidelijk dat zij t alarm liet Afgaan.  Waar of niet, erg tactisch gespeeld , want de kans op geld was zo nul.

Verder stuurde ze meer dan dat ze zelf fout deed, kwestie van de boom wel inkappen maar iemand Anders de boom laten omduwen.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

Geslacht: Man

« Antwoord #184 Gepost op: 3.04.2017, 23:29:26 »

Jammer dat haar moment supreme in die luchtbubbel niet uit kwam. Zo tof als dat wel was gelukt Grin

Evenwel de museumkraak is toch wel de memorabelste molmoment  Cool Een flik die zo tijgert over de grond? En die de schuld op een medekandidaat af weet te schuiven omdat diezelfde medekandidaat door de mol helemaal zat is gevoerd en beschonken is? Bravo! De hints naar haar als inspecteur heb ik er niet uit weten te halen behalve dan de QR code. Dat die code gekoppeld was aan de kruiswoordpuzzel was een leuke touch evenals 60008 die dus haar sterrenbeeld opleverde. Maar haar naam kon je zonder die link ook 1 op 1 terug vinden met 'is de mol'

Eline bracht de finalisten dus al rap op het goede pad vanaf aflevering 3. Voor mij was de museumkraak de doorslaggevende opdracht. Evenwel heb ik genoten van haar mollenstreken, die verduisterde kamer en meet-your-mole  Duimen omhoog! Heerlijk hoe ze gewoon met parfums aan de gang ging en zo kandidaten op een verkeerd spoor trachtte te zetten  Bravo! Voor de rest meegaan met foute antwoorden zoals de shockproef, de boel opjutten bij Scrabble, foute objecten aanwijzen bij spot-de-verschillen. Geen grootste molacties maar molacties niettemin. Chapeau Eline, je was mijn mol en ik heb van je genoten!
« Laatste verandering: 3.04.2017, 23:42:43 door Joost2 » Gelogd

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #185 Gepost op: 3.04.2017, 23:41:17 »

Stoere Mol met lef die ook nog eens erg goed kan acteren. De molactie voorafgaand, tijdens en na de museuminbraak vind ik de aller beste. En helemaal mooi dat Bertrand die ze hiervoor gebruikte haar tot op het laatste moment niet verdacht. Grin

wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #186 Gepost op: 4.04.2017, 07:56:39 »

78) Een flik die zo tijgert over de grond? En die de schuld op een medekandidaat af weet te schuiven omdat diezelfde medekandidaat door de mol helemaal zat is gevoerd en beschonken is? Bravo!

Ze zei in een interview achteraf dat ze nog altijd vindt dat dit de geode methode is.

Verder ben ik eerder blij dat die bubbelactie niet gelukt is.Dat had ik een mindere actie gevonden.
Het had toffer geweest als ze haar eigen baggage niet gepakt had

#teamamaimiljaarde
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #187 Gepost op: 4.04.2017, 08:38:26 »

Ze zei in een interview achteraf dat ze nog altijd vindt dat dit de geode methode is.

Verder ben ik eerder blij dat die bubbelactie niet gelukt is.Dat had ik een mindere actie gevonden.
Het had toffer geweest als ze haar eigen baggage niet gepakt had

Ja, dat had ik ook gelezen. Wat ik toen nog niet wist was dat ze dus Bertrand dronken had gevoerd. Qua luchtbubbel ben ik met je eens.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #188 Gepost op: 4.04.2017, 09:14:16 »

Jammer dat haar moment supreme in die luchtbubbel niet uit kwam. Zo tof als dat wel was gelukt Grin

Super blij juist dat die niet gelukt was. Wat een lullige van de productie zou dat geweest zijn zeg. Beetje kandidaten laten zwoegen om hun bagage te onthouden om vervolgens sneaky onder water met extra lucht het te veranderen  Zeker niet!
Heeft ook niks met Eline te maken. Dat bedenkt zij niet zelf gelukkig.

Ik vond haar een super mol! Goede actrice.. leuke acties en geniaal dat ze de luchtjes van de andere kandidaten gebruikte. Misschien ook niet haar eigen idee maar wel leuk.

Heb genoten van dit seizoen  Bravo!

en tot volgend jaar  Zwaai
Arco Mol Fan

« Antwoord #189 Gepost op: 4.04.2017, 09:19:21 »

Ze heeft het prima gedaan. Niet de allerbeste mol, maar veel leuke acties.

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...
joligmolletje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #190 Gepost op: 4.04.2017, 11:17:19 »

Wel cool dat Eline zich thuis echt heeft voorbereid op de proeven, maar ik ben toch blij dat die luchtbubbel-actie niet gelukt is. Ik houd niet van dat soort productionele ingrepen; de andere kandidaten hadden immers ook geen duiker bij zich om nog iets met die tassen te doen. En hoe hadden ze dat voor zich gezien? Een kandidaat onthoudt het juiste label, duikt de juiste tas op en dan heeft de mol de labels verwisseld? Dat kan toch niet!

Eline heeft het wat mij betreft echt super goed gedaan als mol. Ik heb van haar genoten!
Black_and_White

« Antwoord #191 Gepost op: 4.04.2017, 16:29:27 »

Als ik nu zou moeten gokken zou ik zeggen dat Eline de mol is Volmondig Ja
Knap hoor Bravo!

ERPool'16: #28 ~ RN's SongContest Stockholm '16: #25 ~ Ex-kandidaat Mol Online 2017
Luc

« Antwoord #192 Gepost op: 4.04.2017, 21:59:35 »

Haar molactie in het duiken naar de bagage was mislukt maar daar ben ik niet rauwig over. Haar beste molactie was die in de museumkraak.
Eline deed zich dom voor (ze werd het kneusje van de groep genoemd) maar bleef toch redelijk zichzelf. Uiteindelijk bracht ze nog minder terecht in de opdrachten dan Annelies (maar van Annelies vond ik geloofwaardiger).
Duncton
Winnaar WIDM online 2015

« Antwoord #193 Gepost op: 4.04.2017, 22:40:00 »

De molactie voorafgaand, tijdens en na de museuminbraak vind ik de aller beste. En helemaal mooi dat Bertrand die ze hiervoor gebruikte haar tot op het laatste moment niet verdacht. Grin

Eens. Volmondig Ja

If I was a haircut would you wear a hat?
LdHmolletje
Winnaar voetbaltoto 2009/2010, winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #194 Gepost op: 5.04.2017, 16:30:44 »

Twijfels over een Andere mol, ja tuurlijk heb ik die gehad.
Ik ook... Helemaal aan het begin dacht ik een beetje aan Sam, maar dat had vooral met zijn werk bij BMW en de gebruikte BMW's in de serie te maken, terwijl ik aan het einde van de serie heel ver in mijn achterhoofd nog zat met Annelies. De rest was min of meer al heel snel afgeschreven.

En Eline? Een meer dan goede mol, die ook nog eens perfect kan liegen, de acties goed deed, en onder de radar kon blijven als het moest! Bravo!

De verliezer? Wouterv. De winnaar? Mollenmania. De Mol? Swifty!
Lama1997

« Antwoord #195 Gepost op: 26.04.2017, 13:17:19 »

Eline heeft het naar mijn mening prima gedaan!  Duimen omhoog!

Deelnemer Mol Online 2017
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005