Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Lama1997, Mollenmania, Realitynet
Nu online
314 gasten en 14 vaste bezoekers (KD., Miek1999, kwkw, Wulsie, Lama1997, Ralph21, D*N, RoyL, mvdb1990, FrankLapidus, Mollenmania, Gupp, Hadewychisdemol, edwin0102)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 7831 keer)
m0lmuis

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #100 Gepost op: 20.03.2017, 23:32:10 »

Geweldige kandidaat! Ik heb van hem genoten van begin tot het einde.

Dag Hans, dank je wel  Bravo! Bravo! Bravo!
Heinz

Geslacht: Man

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #101 Gepost op: 20.03.2017, 23:37:02 »

Schitterende kandidaat! Wie maakt een compilatie van al zijn "allee!!!'s"? Hilarisch
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #102 Gepost op: 20.03.2017, 23:40:03 »

valt me op dat hij in afvallersvideo zegt dat hij na t lezen van het boekje van hans wel wist wie de mol was.
dat hij dan toch afvalt,  geeft aan dat waarschijnlijk alle finalisten weten wie de mol is en het op snelheid gaat.

een fanatieke kandidaat. die door een be forum massaal verdacht werd als Mol.
hele theorie-threads vol en je werd bijna voor zot verklaard als je niet in robin als mol geloofde.

dit soort kandidaten moeten er in elke groep zitten om de boel wat op te jutten, dus merci voor de deelname, robin

Hulpmol

« Antwoord #103 Gepost op: 20.03.2017, 23:50:07 »

een fanatieke kandidaat. die door een be forum massaal verdacht werd als Mol.
hele theorie-threads vol en je werd bijna voor zot verklaard als je niet in robin als mol geloofde.

Dit forum is dan ook 10 keer beter he. schijnheiligerd
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #104 Gepost op: 21.03.2017, 00:00:53 »

Schitterende kandidaat! Wie maakt een compilatie van al zijn "allee!!!'s"? Hilarisch

Graag  Grin

Superfanatieke gast en idd een peperkoekenhartje (ruwe bolster, blanke pit zoals we als zotte Hollanders plachten te zeggen.) Enfin daardoor haalde ie wel bij kans tot aflevering 4/5 het bloed onder mijn nagels vandaan. Waar ik Cathy haar fanatisme wel kon trekken was dat toch wel anders met Robin. Maar pas later ontdooide ie wat, of dat lag gewoon aan de montage van die afleveringen. De tussenstukjes van en naar opdrachten toonden dat ook wel.

Vooral zijn enorme frustratie bij de sporten naar zijn goesting (golf, rugby) was  Hilarisch maar toch wel begrijpelijk. Ah ja.. zonder pasvragen sta je wel op achterstand en hoeveel die info uit Hans zijn boekje ook waard was... niet genoeg kennelijk.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Marisa

« Antwoord #105 Gepost op: 21.03.2017, 00:13:18 »

Dag Robin!  Joehoooeee
hrvdg7

So be it!

« Antwoord #106 Gepost op: 21.03.2017, 09:43:29 »

Eerst vond ik hem irritant maar al snel bleek dat hij bloedfanatiek was. Echt een super kandidaat. Hij had van mij mogen winnen. Jammer dat hij zo laat de mol heeft ontmaskerd. Hij wist nu gewoon te weinig en had geen pasvragen.
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #107 Gepost op: 21.03.2017, 13:32:40 »

Robin ging er dan toch eens uit. Had ik niet meer op gerekend eerlijk gezegd. Een paar weken geleden wel nog omdat hij altijd zo prominent in beeld kwam. Maar even over zijn exit, Dan moet hij toch een beetje aan het twijfelen geslagen zijn. Maar uit zijn afscheidsinterview blijkt dat niet zo te zijn. Hij wist sinds hij het boekje van Hans heeft gelezen wie het was. Nog maar één dag.

Ik achtte het altijd onwaarschijnlijk dat ze voor een type als Robin zouden kiezen dit jaar. Heb me redelijk geïrriteerd aan zijn manier van spelen, pas toen zijn bezoek kwam begon het stilletjes aan te dooien bij mij. Maar ik ben het eens met iedereen die zegt dat er ook zo'n mensen in het spel moeten zitten. Een groep vol Bouba's, Hansen & Jessica's geraak je ook beu na een tijd. Eén van elk is meer dan genoeg, net zoals één Robin dat ook is. Aan zijn extra interview te zien valt hij beter mee dan hij soms overkwam op tv en zo zal dat wel met iedereen zijn. Robin zal wel het grootste slachtoffer zijn van de montage dit jaar. Een soort van kruising tussen montage-Cathy en Thibaud van vorig jaar. Toch spijtig dat ze hem niet meer van een andere kant konden belichten. Zelfs in afl. 7 waren Davey en Eline aangedaan door zijn fanatisme bij het rugbyen. Hij was blijkbaar nu eenmaal gewoon bloedfanatiek als er een spel bezig was.

De kop boven het artikel in de krant vandaag is "Ik vertrouwde de anderen, ook al mag dat niet". Hoe is hij dan ooit tot een Mol kunnen komen. De tagline is nog altijd 'Jy moet niemand vertrou nie'! Wink En heeft hij dan dat boekje van Hans zomaar klakkeloos overgenomen, door blind te vertrouwen op zijn info, wie weet is Hans helemaal de mist ingegaan bij elke test.

Heb de indruk dat Robin misschien wel geswitcht is of dat boekje heeft hem zodanig verward waardoor hij de laatste afvaller werd! Hans noemde in een van de afleveringen Annelies & Eline, toen ze vroeg moesten afhaken met de fiets. Afl. 4 denk ik, in afl. 5 moest hij naar huis. Zou het kunnen dat hij dat boekje hem van de wijs heeft gebracht, hiervoor noemde hij Annelies. In de aflevering gisteren hoorde je hem duidelijk twijfelen over zijn mol. Als hij eruit ligt heeft hij het erover dat hij pas na het lezen van het boekje wist wie de mol was, dan moet hij wel geswitcht zijn de laatste dag als dit een nieuw inzicht was!
« Laatste verandering: 21.03.2017, 13:35:08 door FeniX-V » Gelogd
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #108 Gepost op: 21.03.2017, 13:40:28 »

Het feit dat Eline en Davey echt in tranen waren na zijn exit toont aan
dat hij behalve bloedfanatiek ook supergeliefd was.

#teamamaimiljaarde
Luc

« Antwoord #109 Gepost op: 21.03.2017, 18:12:46 »

In het begin vond ik hem irritant maar per aflevering werd hij sympathieker. Het kan goed zijn dat Robin op de juiste mol zat maar minder antwoorden goed dan de andere kandidaten en die pasvragen waren mogelijk beslissend.
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #110 Gepost op: 21.03.2017, 19:20:15 »

ik denk dat robin juist niet extra verward werd door t boekje en dat hij waarschijnlijk op de juiste mol gestemd heeft. maar hij had minder pasvragen en wist pas sinds kort de identiteit van de mol  Hij zegt ook iets opvallends bij zijn afscheid: dat hij 2 pasvragen minder had dan de anderen. dit zou kunnen betekenen dat hij op eline heeft gestemd en ervan uitging dat iedereen op eline gestemd heeft
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #111 Gepost op: 21.03.2017, 20:37:41 »

Heel jammer, had m gegund, en echte spelspeler. Laatste opdracht heeft m genekt. Heeft t seizoen kleur gegeven. Duimen omhoog!

Moedermol

« Antwoord #112 Gepost op: 21.03.2017, 21:39:07 »

Heel jammer, ik ging Robin steeds meer waarderen, kon  wel lachen om zijn fanatisme.
Ik gunde hem de overwinning, hij heeft veel opdrachten gered en het meeste geld in de pot gebracht.

De verdenkingen van Hans voor wat het waard is:
Hans
1 Huh?
2 geen idée, een paar mensen
3 1 persoon
4 Annelies, Eline
5 gokt op 1 persoon
Duncton

« Antwoord #113 Gepost op: 21.03.2017, 22:28:41 »

Toffe kandidaat. In het spel bloedfanatiek, maar daarbuiten inderdaad een heel klein hartje. Zwaai

If I was a haircut would you wear a hat?
Moloproller

« Antwoord #114 Gepost op: 23.03.2017, 00:23:55 »

De 'Robin-flip'-compilatie

Cheesy
« Laatste verandering: 23.03.2017, 18:23:34 door Lukie4 » Gelogd
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #115 Gepost op: 23.03.2017, 19:39:26 »

Als je de "allee" op 4:50 met je ogen dicht beluistert zou je zweren dat het een geit was.
Moloproller

« Antwoord #116 Gepost op: 23.03.2017, 19:53:07 »

Als je de "allee" op 4:50 met je ogen dicht beluistert zou je zweren dat het een geit was.
Hilarisch
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #117 Gepost op: 25.03.2017, 00:38:19 »

Robin!!! Je was geweldig  Bravo!

You'll never walk alone
FS

« Antwoord #118 Gepost op: 4.04.2017, 09:29:10 »

Van Robin misschien nog wel het meeste genoten  Bravo!
Black_and_White

« Antwoord #119 Gepost op: 5.04.2017, 16:45:28 »

Hilarisch Hilarisch Hilarisch Hilarisch

Olifanten! :)
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005