Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
294 gasten en 1 vaste bezoeker (Lama1997)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 8188 keer)
Hulpmol

Geslacht: Man

« Antwoord #80 Gepost op: 6.03.2017, 00:08:59 »

Ik vind Robin steeds leuker worden en begin een beetje te wennen aan hoe hij gewoon is. Indien gespannen voor een opdracht gaat hij ongefilterd tekeer uit emotie. Maar een zacht gekookt eitje en heb het idee dat iedereen om hem heen hem heel erg waardeert.

Bravo!

Maakt hetzelfde televisieproces door als Thibaud. Eerste afleveringen arrogante kwal. Naarmate de groep hechter wordt, zie je dan pas de menselijke kant. En als aflevering 5 daar is, dan vallen ze af. Lips Sealed
Convans

« Antwoord #81 Gepost op: 6.03.2017, 00:48:05 »

Deze groep van 11 mensen is toch weer prachtig samengesteld als je het mij vraagt  Wink
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #82 Gepost op: 6.03.2017, 19:23:27 »

Maakt hetzelfde televisieproces door als Thibaud. Eerste afleveringen arrogante kwal. Naarmate de groep hechter wordt, zie je dan pas de menselijke kant. En als aflevering 5 daar is, dan vallen ze af. Lips Sealed

Ja ik hoop dus echt niet dat hij afvalt vanavond. Ben er wel bang voor maar vind hem stiekem een schatje. Met zijn traantjes en zijn mooie lieve woorden over de afvallers elke keer. Een mens mens .. met zijn hart en emoties op zijn tong.

Blijf ajb nog ff Robin!!  Cheesy
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #83 Gepost op: 6.03.2017, 19:25:27 »

Ja ik hoop dus echt niet dat hij afvalt vanavond. Ben er wel bang voor maar vind hem stiekem een schatje. Met zijn traantjes en zijn mooie lieve woorden over de afvallers elke keer. Een mens mens .. met zijn hart en emoties op zijn tong.

Blijf ajb nog ff Robin!!  Cheesy

Amen  respect
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #84 Gepost op: 7.03.2017, 00:07:46 »

Zelfs zijn vrouw vindt hem hard tegen de anderen. Het lijkt erop of dit niet zijn normale gedrag is, of zijn vrouw heeft hem nog niet vaak competitief meegemaakt.
Betonmol

« Antwoord #85 Gepost op: 7.03.2017, 10:55:29 »

Zijn vrouw kent zijn irritante trekjes, dus deze zijn niet gespeeld/gemold.
Was weer bijzonder irritant bij de GPS proef. "Geef ons een woord geef ons een woord, wij kunnen niets doen zonder woord"
Misschien moeten jullie onmiddellijk gewoon links en rechts opzoeken in alle talen Robin?
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #86 Gepost op: 7.03.2017, 22:38:07 »

Ik vind t minder irritant, ik zie t als zijn drive om de proef te spelen of als ideale camouflage voor een mol. Al heeft de mol zich dan hij de beestenboel en bij de gps behoorlijk verrekend.

hoelahoep

« Antwoord #87 Gepost op: 9.03.2017, 16:07:22 »

Ik trek hem nu ook beter. Wat ik al zei, dat fanatisme vind ik niet erg maar hoe hij destijds tekeer ging over Hans vond ik onsmakelijk. Maar dat is nu voorbij
Poekie

« Antwoord #88 Gepost op: 13.03.2017, 23:53:08 »

Ik heb deze aflevering toch weer erg genoten van Robin, ben blij dat ie er nog in zit  Volmondig Ja
Ook zo moeten lachen om hem zijn perikelen in de caravan om te slapen.

Ga toch nog eens wat afleveringen terugkijken, ik heb hem nooit als mol-verdachte gezien, maar twijfel sinds vorige week (waarom weet ik al niet meer  Hilarisch)

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #89 Gepost op: 14.03.2017, 00:41:25 »

Hilarisch Dekens over zn hoofd trekken en niet er af willen doen. Als een klein kind dat boos is  Hilarisch
Hadewychisdemol

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #90 Gepost op: 14.03.2017, 01:51:39 »

Ik herken mezelf wel een beetje in Robin Grin

Vind hem de laatste tijd wel echt leuk, hij is duidelijk heel lief en tegelijkertijd ook heel fanatiek Duimen omhoog!

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Nat007

« Antwoord #91 Gepost op: 14.03.2017, 21:54:21 »

Misschien valt er nog iets af te leiden aan Robins T-shirt.. Stond 'From Dusk Till Dawn' op. Misschien een knipoog naar de caravanopdracht, waarin ze van zonsondergang tot -opgang aan de bak moesten?
FS

« Antwoord #92 Gepost op: 15.03.2017, 20:09:43 »

Vind hem op dit moment echt de leukste speler van het spel. Van irritant naar super lief en aandoenlijk gegaan.  lekker knuffelen

Stiekem hoop ik dat hij de mol is
Mollepakker

al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV

« Antwoord #93 Gepost op: 20.03.2017, 22:05:51 »

Ik vind het raar dat Robin voor het boekje van Hans ging. Stel dat Hans dacht dat oftewel Sam oftewel Robin zelf de mol was, dan heeft Robin hier niets aan. De kans is 2/5 dat dit zo is, bij Sam zijn boekje is de kans 1/4 dat Sam dacht dat Robin de mol zou zijn.

maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!
Moloproller

« Antwoord #94 Gepost op: 20.03.2017, 22:16:09 »

Ik vind het raar dat Robin voor het boekje van Hans ging. Stel dat Hans dacht dat oftewel Sam oftewel Robin zelf de mol was, dan heeft Robin hier niets aan. De kans is 2/5 dat dit zo is, bij Sam zijn boekje is de kans 1/4 dat Sam dacht dat Robin de mol zou zijn.
Kans was natuurlijk dat Hans op Eline, Davey of Annelies ingezet had.
Is het één van die, dan had ie nog 1 op 2. Blijkbaar wou hij dat risico pakken.

Het wil nog altijd niet zeggen dat ie fout zat hé!
Luc

« Antwoord #95 Gepost op: 20.03.2017, 22:20:15 »

Het is goed mogelijk dat alle kandidaten goed zaten en dat de pasvragen het verschil hebben gemaakt. Maar van de overblijvers twijfelde Robin het meest (wij weten niet wie hij voordien verdacht), vandaar dat ik hem nog voor de executie als uitvaller zag.
« Laatste verandering: 20.03.2017, 22:32:14 door Luc » Gelogd
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #96 Gepost op: 20.03.2017, 22:29:04 »

Robin, hij werd in het begin niet heel aardig neergezet,
hij was bloedfanatiek en wist dat ook van zichzelf zei hij vandaag. Een goed mens. 
Veel geluk verder Zwaai

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Convans

« Antwoord #97 Gepost op: 20.03.2017, 23:05:51 »

Prachtige kandidaat!
FS

« Antwoord #98 Gepost op: 20.03.2017, 23:18:16 »

Cry
Poekie

« Antwoord #99 Gepost op: 20.03.2017, 23:31:36 »

De man met het peperkoekenhartje  Bravo!
Geweldig kleurrijke kandidaat, jammer dat ie de finale net niet heeft gehaald.
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005