Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Dennis, Realitynet
Nu online
361 gasten en 4 vaste bezoekers (Mollenmania, Molweerman, Lama1997, Test)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Poll
Vraag: Wie had het rode scherm?
Bertrand - 38 (40.9%)
Davey - 7 (7.5%)
Eline - 19 (20.4%)
Hans - 13 (14%)
Robin - 4 (4.3%)
Sam - 12 (12.9%)
Totaal aantal stemmen: 93

Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  
Auteur Topic: [aflevering 3] poll: Wie had het rode scherm?  (gelezen 5387 keer)
Heinz

Geslacht: Man

Niet zeuren, Heinz!

« Gepost op: 21.02.2017, 22:45:34 »

Het lijkt me wel leuk om eens te peilen wie wie ervan verdenkt het rode scherm te hebben gezien bij de speciale eliminatie van aflevering 3. Cool

Zelf vermoed ik dat het Eline was die de test het slechtst gemaakt heeft. Ze komt gespannen over, weet op subtiele wijze de aandacht op Annelies te richten en barst in huilen uit als Marzena de groep heeft moeten verlaten. Mogelijk is dit gewoon omdat ze een goede band met Marzena had maar ik zie er ook wel ontlading van de spanning in waarin ze gezeten heeft in combinatie met een schuldgevoel.

« Laatste verandering: 21.02.2017, 23:02:30 door Heinz » Gelogd
FrankLapidus

« Antwoord #1 Gepost op: 21.02.2017, 22:52:00 »

Bertrand  Volmondig Ja

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Whiskers

« Antwoord #2 Gepost op: 21.02.2017, 22:53:59 »

Het lijkt me wel leuk om eens te peilen wie wie ervan verdenkt het rode scherm te hebben gezien bij de speciale eliminatie van aflevering 3. Cool

Zelf vermoed ik dat het Eline was die de test het slechtst gemaakt heeft. Ze komt gespannen over, weet op subtiele wijze de aandacht op Annelies te richten en barst in huilen uit als Marzena de groep heeft moeten verlaten. Mogelijk is dit gewoon omdat ze een goede band met Marzena had maar ik zie er ook wel ontlading van de spanning in waarin ze gezeten heeft in combinatie met een schuldgevoel.
Helemaal met je eens. Ook om dezelfde redenen die jij noemt. Eline dus.

Gespannen, speelt met haar haar, kijkt moeilijk
Probeert de aandacht te verleggen
Gaat huilen. Schuldgevoel
« Laatste verandering: 21.02.2017, 22:55:45 door Whiskers » Gelogd
Convans

« Antwoord #3 Gepost op: 21.02.2017, 22:57:14 »

Ik denk Bertrand. Die beweging met zijn hand nadat hij zijn scherm te zien kreeg en het plots zo stil zijn tijdens de discussie vond ik verdacht.
Luc

« Antwoord #4 Gepost op: 21.02.2017, 23:00:28 »

Om die reden denk ik ook Bertrand.
tumtum

« Antwoord #5 Gepost op: 21.02.2017, 23:24:07 »

Bertrand of Sam.

Als het Sam is, is het wel opvallend dat hij later alsnog een groen scherm krijgt en zegt 'Ik wil ervanaf zijn' ... af van zijn voorheen rode scherm?

Of moeten we juist afleiden dat de kandidaten die alsnog in het openbaar hun scherm hebben gezien het niet waren?
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #6 Gepost op: 21.02.2017, 23:28:42 »

Bertrand . Hier al genoemd maar hij doet iets met zijn hand
 Zenuwtic of zo. Verder springt hij mee op de wagen om Annelies te verdenken.
Voor hem levensbehoud belangrijker dan cash. Denk dat dar voor alle kandidaten zou gelden .
Moedermol

« Antwoord #7 Gepost op: 21.02.2017, 23:33:56 »

Dit!

Plus dat ik haar al twee eliminaties gespannen vind. Vooral aflevering 1
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #8 Gepost op: 22.02.2017, 04:12:31 »

Wat een geniale opdracht (of executie) was dit zeg! Echt een mindfuck. Dit is nou precies wat ik mis in de Nederlandse WIDM, sorry. Wat ik me overigens afvroeg: heeft iemand niet zo'n dergelijke kleurbril thuis toevallig? Want misschien valt het vanaf de bank thuis ook te zien wie nou een rood scherm kreeg, mits je die bril op hebt. Het is i.i.g het proberen waard, toch? Of is dat echt absoluut uitgesloten en kun je dat (bijv) alleen recht voor het scherm zelf zien o.i.d? Ik heb bepaald geen verstand van dat soort high-tech dingen, misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven? Zou wel vet zijn indien mogelijk, want in principe kunnen we er dan nu al achter komen.
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #9 Gepost op: 22.02.2017, 08:17:50 »

Wow, die meerderheid voor Bertrand als rood scherm-verdachte zag ik niet aankomen! Nog maar eens terugkijken en op Bertrand letten dus. (In eerste instantie verdacht ik Marzena ervan het rode scherm te hebben dus ik kan er zomaar weer naast zitten.)

Of heeft het ermee te maken dat degenen die Eline als Mol zien daarom niet denken dat zij het rode scherm gehad zou kunnen hebben en daarom voor de niet als Mol verdachte Bertrand kiezen?

Maar als het inderdaad Bertrand was kunnen we zijn molverdachte Davey doorstrepen.
« Laatste verandering: 22.02.2017, 08:37:26 door Heinz » Gelogd
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #10 Gepost op: 22.02.2017, 10:20:54 »

Gestemd op Bertrand. Als enige had ie niet direct zijn gezicht in de plooi. Hij verschoot even op het moment dat Gilles op enter drukte. En dat heeft niet te maken met dat Eline mijn hoofdverdachte is Heinz. Gewoon wat mij opviel qua expressie bij de kandidaten zelf. Het stil houden in de discussie en aansluitend een meerderheid bezorgen van stemmen voor Annelies doet mij denken aan hoe Thomas stilletjes zich aansluit bij de Roos verdenkers in de rechtszaal. Andere omgeving, andere opdracht, soortgelijk groepsproces.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Tunnelgraver

« Antwoord #11 Gepost op: 22.02.2017, 11:52:06 »

Wat een geniale opdracht (of executie) was dit zeg! Echt een mindfuck. Dit is nou precies wat ik mis in de Nederlandse WIDM, sorry. Wat ik me overigens afvroeg: heeft iemand niet zo'n dergelijke kleurbril thuis toevallig? Want misschien valt het vanaf de bank thuis ook te zien wie nou een rood scherm kreeg, mits je die bril op hebt. Het is i.i.g het proberen waard, toch? Of is dat echt absoluut uitgesloten en kun je dat (bijv) alleen recht voor het scherm zelf zien o.i.d? Ik heb bepaald geen verstand van dat soort high-tech dingen, misschien dat iemand hier uitsluitsel over kan geven? Zou wel vet zijn indien mogelijk, want in principe kunnen we er dan nu al achter komen.

Ze zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen hoor, bij Vier. De beelden die wij te zien krijgen zijn natuurlijk niet van dezelfde informatie voorzien als de beelden die de kandidaten te zien kregen. M.a.w.: zelfs al zet je zo'n brilletje op, dan zie je nog steeds niets bijzonders.
marver1982

« Antwoord #12 Gepost op: 22.02.2017, 12:34:18 »

Ook gestemd op Bertrand, om zelfde redenen: lichaamshouding en expressie. Deed iets teveel zijn best om de teleurstelling te verbergen volgens mij.
Convans

« Antwoord #13 Gepost op: 22.02.2017, 12:35:41 »

Wow, die meerderheid voor Bertrand als rood scherm-verdachte zag ik niet aankomen! Nog maar eens terugkijken en op Bertrand letten dus. (In eerste instantie verdacht ik Marzena ervan het rode scherm te hebben dus ik kan er zomaar weer naast zitten.)

Of heeft het ermee te maken dat degenen die Eline als Mol zien daarom niet denken dat zij het rode scherm gehad zou kunnen hebben en daarom voor de niet als Mol verdachte Bertrand kiezen?

Maar als het inderdaad Bertrand was kunnen we zijn molverdachte Davey doorstrepen.

Eline en Bertrand vallen het meest op ja en dan kies ik wel voor Bertrand omdat Eline mijn hoofdverdachte is.
Daarnaast vind ik het vreemd dat Hans zo makkelijk geloofd wordt? Zegt eerst dat hij op 1 persoon gaat (en misschien wel op zichzelf?), de kans dat hij een rood scherm te zien kreeg, is toch ook wel groot. Hij komt wel geloofwaardig over, maar misschien is hij gewoon een slimme kandidaat?
Moloproller

« Antwoord #14 Gepost op: 22.02.2017, 12:40:28 »

Puur op lichaamstaal (op het moment dat ze 'Groen' zeggen + bewegingen in discussie.
Verdacht: Sam, Hans, Eline en Bertrand

En voor mij is de doorslaggevende factor Eline die zich wegsteekt achter haar haar (als een afscherming die ze wil plaatsen).
tumtum

« Antwoord #15 Gepost op: 22.02.2017, 16:48:52 »

Ze zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen hoor, bij Vier. De beelden die wij te zien krijgen zijn natuurlijk niet van dezelfde informatie voorzien als de beelden die de kandidaten te zien kregen. M.a.w.: zelfs al zet je zo'n brilletje op, dan zie je nog steeds niets bijzonders.

Werkt zo'n brilletje niet zo dat ie bepaalde frequenties filtert o.i.d.? Volgens mij gaat dat alleen maar werken als je echt direct naar zo'n scherm kunt kijken en niet als je via je eigen beeldscherm (dat weer op een andere frequentie zit) dat beeldscherm bekijkt.
Tunnelgraver

« Antwoord #16 Gepost op: 22.02.2017, 17:25:51 »

Dat hebben ze ongetwijfeld goed uitgezocht. 
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #17 Gepost op: 22.02.2017, 18:12:05 »

Ik had nog even hoop op een weerspiegeling van het scherm in de brillenglazen.  Nee dus. Cry

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
Moedermol

« Antwoord #18 Gepost op: 22.02.2017, 20:00:03 »

Als de mol weet wie het rode scherm had en Davey is de mol dan is de kans groot dat Sam een rood scherm had.

De mol wil voorkomen dat de juiste persoon met het rode scherm geraden wordt en tot tweemaal toe reageert Davey als Sam verdacht wordt gemaakt. De eerste keer gaat hij mee met Robin die zegt dat  Sam niet nerveus was en daarom vast geen rood scherm had.
De tweede keer als Sam wordt genoemd door Annelies reageert Davey meteen door te zeggen dat hij niet denkt dat Sam het is integendeel zelfs....

Davey laat zich ook niet uit de tent lokken als Robin hem uitdaagt om zijn verdachte te noemen. Davey zegt alleen dat hij denkt dat Hans het niet is. Davey noemt überhaupt niet wie hij verdenkt.

Opvallend ook dat Sam begint na de inleiding van Gilles. Sam zegt dat hij zich afvraagt hoe de persoon met het rode scherm zich moet voelen als er iemand met eigenlijk een groen scherm weg moet. Daarmee probeert hij te zeggen dat hij niet die persoon is om de verdenking bij zichzelf weg te houden. Sam wil ook niet uit de losse pols stemmen waarop Davey meteen weer reageert: "Wie zegt dat het uit de losse pols is".

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat Sam het rode scherm had....
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #19 Gepost op: 22.02.2017, 20:36:47 »

Ik snap je redenering vanuit Davey als Mol gezien, Moedermol. Maar je zegt dat Davey zich niet uit de tent laat lokken door Robin om een verdachte te noemen. Ik zie niet zo goed waarom dat Davey mols zou maken. Ik denk eerder dat de Mol of iemand verdacht probeert te maken die geen rood had of zichzelf dan dat ie helemaal geen verdachte noemt.
Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005