Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
348 gasten en 6 vaste bezoekers (Tristan, D*N, Starlight, Jelsir, Bodejos, de_witte)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Poll
Vraag: Wie had het rode scherm?
Bertrand - 38 (40.9%)
Davey - 7 (7.5%)
Eline - 19 (20.4%)
Hans - 13 (14%)
Robin - 4 (4.3%)
Sam - 12 (12.9%)
Totaal aantal stemmen: 93

Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Auteur Topic: [aflevering 3] poll: Wie had het rode scherm?  (gelezen 4552 keer)
Moedermol

« Antwoord #40 Gepost op: 24.02.2017, 07:31:12 »

In mijn optiek is het zo dat er twee mensen zijn die niet willen opvallen.
Dat is de mol en de kandidaat met het rode scherm.

Daarnaast zullen er kandidaten zijn die bang zijn alsnog als voorlaatste af te vallen.
Zij zullen het meest nerveus zijn. Annelies en Marzena nemen vlak voor de executie al min of meer afscheid door te zeggen dat misschien één van beiden naar huis moet en dat ze elkaar dan niet meer zullen zien.  Eline is iedere executie nerveus.  Dat doet mij vermoeden dat zij alle drie zich niet op hun gemak voelen. Het lijkt mij geen toeval dat juist zij drieën met de beschuldigingen beginnen.
Marzena bleek dus inderdaad de voorlaatste te zijn. Haar voorgevoel kwam uit. Wellicht dat ze daarom het fanatiekst was en boos reageerde naar de anderen.

Dat Davey tot tweemaal toe de aandacht van Sam afleidt  betekent volgens mij dat Davey weet wie rood had en ik geef het een grote kans dat dat Sam was. Sam leidt de aandacht van zichzelf.

« Laatste verandering: 24.02.2017, 07:34:27 door Moedermol » Gelogd
Marisa

« Antwoord #41 Gepost op: 24.02.2017, 11:12:53 »

Dat was inderdaad Sam

Dank je.
tureluurs

« Antwoord #42 Gepost op: 25.02.2017, 00:02:27 »

Eerst nog maar een keer gekeken voordat ik wilde stemmen, maar mijn stem is naar Sam gegaan. Dat komt vooral door de 2e eliminatie, waar hij "ervan af wil zijn", maar tegelijkertijd met moeite een lach kan onderdrukken. Weet hij al dat zijn scherm groen gaat zijn, omdat hij eerder rood had?
Eline in tranen kan ook pure opluchting zijn omdat zij oprecht bang was alsnog af te vallen. En er blijven weinig vrouwen meer over, ze ziet een maatje vertrekken.
Bertrand oogt wel zenuwachtig, maar hij is zó bezig aan het proberen de anderen te lezen, dat zou eigenlijk niet meer hoeven als je al rood had en nu dus zeker zou weten dat je door ging.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

Geslacht: Man

« Antwoord #43 Gepost op: 25.02.2017, 00:38:15 »

Precies tureluurs, daarom denk ik ook Sam.
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #44 Gepost op: 25.02.2017, 09:09:55 »

Eerst nog maar een keer gekeken voordat ik wilde stemmen, maar mijn stem is naar Sam gegaan. Dat komt vooral door de 2e eliminatie, waar hij "ervan af wil zijn", maar tegelijkertijd met moeite een lach kan onderdrukken. Weet hij al dat zijn scherm groen gaat zijn, omdat hij eerder rood had?

Slim om ook dit goed moment goed te bekijken! Maar nu ik dat een paar keer gedaan heb zie ik er niet in dat Sam acteert, hoe graag ik ook zou willen want dat zou in combinatie met wat Moedermol en Robbieazerty schreven mij wel in de Davey-tunnel duwen. Als Sam het rode scherm had vind ik dat ie het fantastisch speelt. Ook als Marzena weg is nog even vragen of iemand zich schuldig voelt en Annelies aanraden om te ontstressen... Ja, het zou zeker kunnen dat Sam rood had maar wat speelt ie het dan goed!
Zuurkool

Dat vind ik nou wel heel apart..

« Antwoord #45 Gepost op: 25.02.2017, 22:20:11 »

Als Sam rood had, vind ik zijn reactie nogal onmenselijk. Er zou dan net iemand zijn weggegaan (Marzena) door zijn schuld, waarna hij Annelies nog even de grond in trapt. Dat doe je niet, en Sam lijkt me al helemaal geen persoon wie dat zou doen.
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #46 Gepost op: 28.02.2017, 18:55:42 »

Nu Bertrand eruit is.... denken mensen dan nog steeds dat hij het rode scherm had vorige keer? Hij lijkt me te slim om niet van strategie te veranderen. Alhoewel dat nog geen garantie is natuurlijk
Daisy
Actief Lid
Winnaar Tour de France pool 2008, winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto 2016/2017

21/7

« Antwoord #47 Gepost op: 28.02.2017, 19:11:12 »

Denk 't niet.
Robin komt ineens in mij op. Hij was vorige week zo overtuigd dat Bertrand de mol was, en deze week totaal niet meer. Wist hij dat Bertrand geen mol was, omdat ie de week ervoor rood had gezien?

FS

« Antwoord #48 Gepost op: 28.02.2017, 19:14:07 »

ja ik denk ook Robin
Moloproller

« Antwoord #49 Gepost op: 1.03.2017, 00:07:29 »

Denk 't niet.
Robin komt ineens in mij op. Hij was vorige week zo overtuigd dat Bertrand de mol was, en deze week totaal niet meer. Wist hij dat Bertrand geen mol was, omdat ie de week ervoor rood had gezien?
zou inderdaad een goede verklaring kunnen zijn!
Maar hij leek me niet te liegen (maar hoe goed kan ie dat ook?)
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #50 Gepost op: 28.03.2017, 01:42:36 »

Heel benieuwd wie het rode scherm nou had en wat Eline's molactie hier was. Volmondig Ja
Hulpmol

« Antwoord #51 Gepost op: 28.03.2017, 02:20:35 »

Heel benieuwd wie het rode scherm nou had en wat Eline's molactie hier was. Volmondig Ja

Het bijten op haar haar viel me hier toch wel op. Een opzichtige manier om te tonen dat je zenuwachtig bent. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, is ze ook op de Annelies-kar gesprongen uiteindelijk, want toen was misschien al duidelijk voor haar dat Annelies haar verdacht.
Daisy
Actief Lid
Winnaar Tour de France pool 2008, winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto 2016/2017

21/7

« Antwoord #52 Gepost op: 28.03.2017, 08:12:43 »

Ja hier ben ik nog wel heel benieuwd naar.

Ik denk toch weer Hans, omdat ie all inn gegaan is (en aangezien ie er op een fout persoon uit gegaan is, zat hier waarschijnlijk ook fout) of wellicht Robin, aangezien hij hier de Mol aan wees, en die kon t sws niet zijn. Dus zat ie waarschijnlijk op een fout spoor in die fase vh spel.

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #53 Gepost op: 28.03.2017, 09:30:31 »

Laat ik hierbij dan wel op mijn gevoel af gaan: Ik denk Sam  Volmondig Ja
keesisdemol

« Antwoord #54 Gepost op: 28.03.2017, 10:20:57 »

Bertrand denk ik.
LdHmolletje
Winnaar voetbaltoto 2009/2010, winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #55 Gepost op: 28.03.2017, 16:48:30 »

Ik neig ook naar Hans.

De verliezer? Wouterv. De winnaar? Mollenmania. De Mol? Swifty!
Molbelg

« Antwoord #56 Gepost op: 28.03.2017, 19:52:04 »

Ik denk Robin

#teamamaimiljaarde
Hulpmol

« Antwoord #57 Gepost op: 28.03.2017, 20:21:35 »

Ik denk Robin

Dat kan volgens zijn informatie niet kloppen. Hij zou namelijk op Bertrand gezeten hebben tot hij afviel. Dus geen eerdere switch.
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #58 Gepost op: 3.04.2017, 20:56:10 »

Zeer benieuwd naar wie het nu eindelijk was! Vanavond gaan we het te weten komen.

Ik heb hier in de poll gestemd voor Sam. Ik zie nog altijd wat ik toen zag, dacht dat ik een aarzeling hoorde in zijn stem wanneer Gilles vraagt of hij het rode scherm gezien heeft. En hij wou er graag vanaf zijn nadat Annelies haar groene scherm gezien had dus versterkte dat mijn vermoedens. Vond het toen gedurfd van Annelies om als Mol te gaan voor de kandidaat die echt rood kreeg.

Maar Eline is de Mol, dat zet de zaak even op zijn kop. Dat het Eline was heb ik nooit zo in geloofd, al deden jullie me even twijfelen. Eline noemde Annelies en Bertrand. Annelies was het niet, Bertrand waarschijnlijk dan ook niet. Hem had ik al afgestreept omdat hij zo zenuwachtig leek toen hij groen kreeg. Dus het is Sam, Hans, Robin of Davey.

Mijn andere verdachte was eerst nog Hans. Hem heb ik altijd overwogen, hij nam het initiatief om Eline te overtuigen van zijn groen scherm. Als je iets te verdedigen hebt (een rood scherm) zou je dat zo kunnen aanpakken. Als het Hans is betekent dit wel dat hij het ergste parcours ooit heeft doorlopen. Zo veel keer door het oog van de naald gekropen in dat geval.

Maar sinds vorig weekend, vlak voor de finale kwam bij mij plots Davey in the picture. De enige die echt stil is in deze proef is Davey! Hij heeft het over het feit dat hij nadat Marzena afviel alles bij elkaar heeft gelegd en hij toen pas zeker wist wie de Mol was. En niemand weet het van hem, maar hij kon toch zo goed liegen!

De stemming zelf zag ik altijd zo:
Annelies: 4 stemmen (Marzena, Eline, Davey, Bertrand)
Bertrand: 2 stemmen (Hans, Sam)
Eline: 1 stem (Robin)
Sam: 1 stem (Annelies)
Luc

« Antwoord #59 Gepost op: 3.04.2017, 22:36:42 »

Bertrand had het rode scherm, net wat ik dacht (ik zag het na zijn zenuwachtige houding die hij probeerde te verbergen). Maar het heeft hem niet veel verder geholpen want de volgende aflevering viel hij toch af.
De rol van Eline als mol kwam niet ter sprake maar zij was degene die als eerste het woord nam en de aandacht op Annelies vestigde. Dat zal wel de molactie zijn, iedereen richting Annelies sturen (zij kreeg ook de meeste stemmen).
Eline stemde natuurlijk op Annelies, Hans en Marzena (wellicht) op Bertrand.
« Laatste verandering: 3.04.2017, 23:11:06 door Luc » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005