Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
360 gasten en 4 vaste bezoekers (D*N, Tristan, Starlight, Jelsir)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 9  (gelezen 2973 keer)
spechteke

Geslacht: Man

« Antwoord #40 Gepost op: 4.04.2017, 11:24:27 »

Wauw!!!! Wat een goede afleverinģ

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
edgomo

« Antwoord #41 Gepost op: 4.04.2017, 11:37:27 »

Juist omdat 2 mensen Eline vanaf het begin verdachten reken ik haar niet tot de beste mollen (idem met Gilles vorig jaar). George en Thomas werden pas in de finale (of vlak daarvoor) verdacht.
Vergeet Dennis (zie mijn avatar) niet he...  Wink
Pac

« Antwoord #42 Gepost op: 4.04.2017, 13:21:31 »

Wat een wereldaflevering Love

Ik vind het oprecht zo ongelofelijk jammer dat het nu voorbij is. De Mol weet me gewoon het gevoel te geven dat ik mee ben geweest Bravo! Ik denk door de persoonlijke manier waarop de kandidaten in beeld komen en veel off-topic beelden door de serie heen, bouw je echt een band op met de kandidaten en kon het gisteravond serieus jammer dat de reis voorbij was Cry
Heerlijke slotaflevering hoe alles in beeld kwam en overal ruim de tijd voor genomen werd respect Ik blijf tot het volgende seizoen nog wel naglunderen peis ik Love

...f niet!
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #43 Gepost op: 4.04.2017, 14:13:32 »

Ik vind het oprecht zo ongelofelijk jammer dat het nu voorbij is. De Mol weet me gewoon het gevoel te geven dat ik mee ben geweest Bravo!

Ja, ze zijn echt meesters in je het gevoel te geven dat je zelf deel uitmaakt van de reis. Volmondig Ja

Een heel klein detail in de laatste minuut illustreert dat ook en vond ik prachtig om nog even te zien: het moment van Hans' photobomb maar dan voor het eerst vanuit het perspectief van Hans gezien. Het duurt maar een paar seconden maar het voegt echt iets toe. Het illustreert ook het oog voor detail en gevoel voor originaliteit en perfectionisme waarmee de serie gemaakt is.
Black_and_White

« Antwoord #44 Gepost op: 4.04.2017, 15:07:08 »

En dit forum kwam ook even in beeld!
Jaaa, ik zag het!

En wat hier allemaal is gezegd, ik ben er helemaal mee eens! De laatste aflevering was top en gaf jou een heel goed gevoel! Echt enorm leuk en ik kijk volgend seizoen gewoon weer!

ERPool'16: #28 ~ RN's SongContest Stockholm '16: #25 ~ Ex-kandidaat Mol Online 2017
Hulpmol

« Antwoord #45 Gepost op: 4.04.2017, 19:40:16 »

Ik vond dit echt een fantastische aflevering, precies wat een slotaflevering moet zijn! Vorig jaar vond ik het nog raar dat vr de laatste aflevering al werd weggegeven wie de mol was, omdat ik zo gewend ben aan de eeuwige cliffhangers van WIDM. Maar eigenlijk bevalt dit me wel! Zo blijft er genoeg tijd over om rustig te praten met de deelnemers (ook degenen die eerder zijn afgevallen), te kijken naar molacties en naar andere leuke dingen (zoals de avond van het rode scherm).

Ik ben ook te vinden voor deze manier van afsluiten. Je hebt een week de tijd gehad om te verteren hoe de rollen waren en je sluit af met een mooie renie waar alle tijd kan gaan naar een terugblik en opheldering.
Voor mij persoonlijk kan dit ook in Nederland gedaan worden (ik zou namelijk altijd kijken om te weten hoe alles nu in zijn werk ging), maar ik snap de angst wel dat je plots een half miljoen kijkers zou verliezen als het resultaat er al is.
Luc

« Antwoord #46 Gepost op: 4.04.2017, 19:48:33 »

Ik sluit mij aan dat dit wederom een prima aflevering is. Tenslotte vind ik dat de beste molreeks ooit, vooral dankzij de even originele als grappige opdrachten.
Convans

« Antwoord #47 Gepost op: 4.04.2017, 19:56:09 »

Ik zie dat men op het Belgisch forum niet echt enthousiast is over de laatste aflevering  Huh
Black_and_White

« Antwoord #48 Gepost op: 4.04.2017, 19:56:52 »

Hoezo dan niet?

ERPool'16: #28 ~ RN's SongContest Stockholm '16: #25 ~ Ex-kandidaat Mol Online 2017
Convans

« Antwoord #49 Gepost op: 4.04.2017, 19:58:23 »

Hoezo dan niet?

Ze zijn ontgoocheld in de sabotages en hints. Maar ik deel die mening niet echt  Wink
Lukie4
Forum Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #50 Gepost op: 4.04.2017, 20:58:56 »

mwah echt heel veel was het niet wat ze heeft gemold in mijn ogen. Bewust gesaboteerd, daar heb miste ik ook wel iets in. Maar de hints waren super en Eline had het lastig met Davey al snel op haar dak.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Daisy
Actief Lid
Winnaar Tour de France pool 2008, winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto 2016/2017

Geslacht: Vrouw

21/7

« Antwoord #51 Gepost op: 4.04.2017, 21:00:57 »

Mooie laatste aflevering. Bravo!

Goede sabotage acties. En ook goed dat ze laten zien dat er ook wel eens iets kan mislukken (duikproef). Een mol is ook maar een mens. Het kan niet altijd goed gaan.

Hints waren idd knap, die klok Verbaasd

Mooi seizoen, superleuke kandidaten en een goede mol, ik heb genoten. Bravo!

Hulpmol

« Antwoord #52 Gepost op: 4.04.2017, 21:06:32 »

mwah echt heel veel was het niet wat ze heeft gemold in mijn ogen. Bewust gesaboteerd, daar heb miste ik ook wel iets in. Maar de hints waren super en Eline had het lastig met Davey al snel op haar dak.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk met bewuste sabotage. Het was misschien minder 'leuk' of 'spectaculair' als vorig jaar, maar ze heeft in elke (deel)opdracht waar ze deel van uitmaakte altijd geprobeerd om geld weg te spelen. Enkel bij de Hunger Games lijkt het me dat ze niet heeft willen mollen.
Marisa

« Antwoord #53 Gepost op: 4.04.2017, 21:16:49 »

Ja, ze zijn echt meesters in je het gevoel te geven dat je zelf deel uitmaakt van de reis. Volmondig Ja

Een heel klein detail in de laatste minuut illustreert dat ook en vond ik prachtig om nog even te zien: het moment van Hans' photobomb maar dan voor het eerst vanuit het perspectief van Hans gezien. Het duurt maar een paar seconden maar het voegt echt iets toe. Het illustreert ook het oog voor detail en gevoel voor originaliteit en perfectionisme waarmee de serie gemaakt is.

Helemaal eens!
Duncton
Winnaar WIDM online 2015

« Antwoord #54 Gepost op: 4.04.2017, 22:03:48 »

Mooie aflevering met lekker veel tijd voor de sabotages en een aantal geweldige hints respect (met tweets + klokken en QR-code + woordzoeker als favorieten).

Eline heeft wat mij betreft vooral prima gemold in hoe ze zich heeft neergezet en in hoe ze de andere kandidaten bespeelde. Veel vette acties leverde het niet op, maar daar kan ik mee leven. Wel jammer van die duikerklok.

Geweldig gebaar ook van Davey richting Annelies. Wat mij betreft nu nog meer de verdiende winnaar. Bravo!

If I was a haircut would you wear a hat?
Moedermol

« Antwoord #55 Gepost op: 4.04.2017, 22:30:58 »

Wat heb ik genoten van deze laatste aflevering. Veel aandacht voor de afgevallen kandidaten. Zij verdienen ook aandacht vind ik. Veel gezien van de molacties en de voorbereiding hiervan. Leuke hints. Hoe kan het dat er in dezelfde tijd voor de slotaflevering zoveel meer informatie voor de kijkers  zit dan in de slotaflevering van WIDM? Geweldig gedaan! Geweldige en terechte winnaar!

Helemaal onder de indruk van de molacties was ik niet. Eline had niet alles zelf bedacht blijkt dus, ze hoefde alleen de vooropgezette plannetjes maar uit te voeren. Na de eerste afleveringen werd ze voorzichtiger m.i.

Haar acteertalent heeft mensen om de tuin geleid. Ze koos ervoor om niet aan de sportieve proeven deel te nemen en zich dommer voor te doen dan ze is. Dat de andere kandidaten de proeven laten mislukken gebeurt in iedere serie wel daar kan de mol gebruik van maken. Toch wist ze ook te sturen om anderen de fouten te laten maken, dat is prima molgedrag. Ze nam risico bij  the Swallow of london en we hebben niets gezien  van de golfopdracht en de bom bij het familiebezoek, evenals de hunger games.

De mol 5 was een alles bij elkaar een prachtig seizoen. op naar De mol 6!
D*N
Actief Lid
Winnaar De Wonderen der Wereld 2014 en 2015, winnaar Expeditie Robinson pool 2014, winnaar The Amazing Race 2015

Survivor Host

« Antwoord #56 Gepost op: 4.04.2017, 22:59:43 »

Wat ongelooflijk mooie laatste aflevering Bravo!. De grappige momenten op het einde, de aandacht voor de acties, de aandacht voor de afgevallen kandidaten, sterke hints (de klok, de code, filmmuziek).

Eline heeft het zeker erg goed gedaan. Ook slim hoe ze bijvoorbeeld nadacht over hoe om te gaan met Davey qua bluffen. En hoe ze anderen zoals Betrand en Jolien zo makkelijk om haar vinger kreeg.

Dat ons forum in beeld kwam is natuurlijk ook heel erg mooi! Bravo!

The Pretty Lies, The Ugly Truth
Moedermol

« Antwoord #57 Gepost op: 4.04.2017, 23:29:43 »

Net op het forum van de Vlaamse fansite gekeken.
Wat een teleurstelling en ontgoocheling daar, zowel over de hints als over de molacties

Bij mij overheerst het gevoel van een prachtige serie maar ik kan me de teleurstelling ook wel voorstellen. Men vindt hints flauw (mol zat in de vijfde auto of de mol zei als eerste mol. Bij  het scrabble kun je als enige Eline vormen uit de woorden van het linker rijtje terwijl je uit het motto van deze serie: Jy moet niemand vertrou nie" als enige Davey kan halen. Op dit motto heb ik ook nog zitten puzzelen  Hilarisch)

Verder is men teleurgesteld over de vooropgezette molacties (uitgeschreven rol) en de hulp van de productie ( hulp van een duiker bij de duikopdracht, klaargezette bagage met geurpotjes, het briefje op de WC waarop precies de hoogste bedragen stonden.)Waar Eline wel kon mollen heeft ze niet veel gedaan vindt men. Bovendien werd ze veel verdacht. Naast Davey en Annelies werd ze ook verdacht door Sam en Robin.
stofferenblik

« Antwoord #58 Gepost op: 5.04.2017, 00:23:07 »

Ze moeten de Vlamingen eens zo'n slotaflevering als bij WidM geven, dan piepen ze wel anders  Tandpasta Smiley

Dat zal wel het verschil in perspectief verklaren. Wij weten natuurlijk hoe slecht zo'n aflevering kan zijn. Met juichend publiek er over praten hoe geweldig iedereen is en wat de familie en de mensen in het publiek er van vinden. En dan misschien als er tijd over is nog een molactie laten zien.
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #59 Gepost op: 5.04.2017, 08:32:06 »

Hoe kan het dat er in dezelfde tijd voor de slotaflevering zoveel meer informatie voor de kijkers  zit dan in de slotaflevering van WIDM?

Omdat er geen tijd wordt verspild aan de ontknoping. Wel een klein beetje maar niet zo lang als bij WIDM.

Edit: denk ook dat het hele live gebeuren bij WIDM veel tijd van ons kijkplezier rooft. Voor het publiek staan met champagne enzo. Hoeft voor mij allemaal niet. Gaat allemaal af van leuke kijktv
« Laatste verandering: 5.04.2017, 08:35:33 door FS » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005