Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
331 gasten en 17 vaste bezoekers (lilith, grasisgroen, wouterv, Luc, Kaaasje, D*N, MollenvangR-Art, TimvDons, Joost2, Lan, Molino, oudekrijger, Heinz, SpacyColours, Convans, Nick_Theunis, Arco Mol Fan)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27
  Print  
Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 34604 keer)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

Get Free

« Antwoord #80 Gepost op: 9.01.2018, 19:49:33 »

Er waren toch al berichten in de media verschenen, waaruit kon worden opgemaakt dat De Mol 6 waarschijnlijk pas begin maart op televisie zou komen? De opnames waren immers ook een paar weken later dan de voorgaande twee series?
Ik kan er nergens iets over vinden #frustratie  schijnheiligerd

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #81 Gepost op: 9.01.2018, 21:05:24 »

HIER onder meer

Uit de tweet is op te maken dat deze is vrijgegeven in de tweede helft van december. Zelf zou ik het gek vinden dat Gilles de Coster een maand met deze tweet gewacht heeft.

Maar ook bij onze zuiderburen geldt: vertrouw niemand......

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #82 Gepost op: 9.01.2018, 21:55:27 »

Site op vier is nog niet in de lucht. Ook nog vrij stil in medialand, dus ik vermoed dat t noemen van de maand maart niet zo maar uit de lucht is komen vallen
Mollenjager-DT

« Antwoord #83 Gepost op: 12.01.2018, 16:58:00 »

HIER onder meer

Uit de tweet is op te maken dat deze is vrijgegeven in de tweede helft van december. Zelf zou ik het gek vinden dat Gilles de Coster een maand met deze tweet gewacht heeft.

Maar ook bij onze zuiderburen geldt: vertrouw niemand......

Vorig jaar waren ze zelfs nog later met het bekendmaken van het land, dus ik vermoed niet dat je daaruit nu al kan opmaken dat het (veel) later zou beginnen dan de twee vorige jaren. Het is trouwens ook heel gebruikelijk date zo lang stil blijft in de media bij 'De Mol'. Er wordt bijna niets vrijgegeven voor het weekend voor de start van de serie.
Convans

« Antwoord #84 Gepost op: 18.01.2018, 15:12:26 »

De Mol komt pas tegen het einde van het voorjaar op televisie. Dus ik denk ergens eind maart - begin april. Dat bevestigt Vier.
Milow mol 13

Geslacht: Vrouw

You are stronger than you think

« Antwoord #85 Gepost op: 18.01.2018, 16:25:51 »

De Mol komt pas tegen het einde van het voorjaar op televisie. Dus ik denk ergens eind maart - begin april. Dat bevestigt Vier.

Ja heb ik ook gelezen omdat ze niet willen uitzenden samen met blind getrouwd . Dat de mensen niet moeten kiezen . Tegenwoordig kan je toch oppakken of op de website (her) bekijken .  Huh  Zeker niet!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #86 Gepost op: 18.01.2018, 16:30:10 »

Aan de ene kant jammer omdat ik wel al excited ben voor het nieuwe seizoen, aan de andere kant ook wel handig want dan start het als de Nederlandse widm al afgelopen is Duimen omhoog!.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Bob De Mol

« Antwoord #87 Gepost op: 18.01.2018, 19:48:07 »

Bovendien geeft het de makers (vooral de mensen in de montage) wat meer tijd: de vorige jaren was het voor de makers duidelijk te veel werken iedere week (veel meer dan full-time). Dit komt ook de creativiteit ten goede. Zolang ik het in Nederland nog kan terugkijken zonder VPN ben ik tevreden Smiley.
Milow mol 13

« Antwoord #88 Gepost op: 19.01.2018, 18:16:30 »

Heb dit net gevonden

* Screenshot_20180119-174916.png (179.52 KB, 720x1280 - bekeken 730 keer.)
hrvdg7

« Antwoord #89 Gepost op: 24.01.2018, 09:58:46 »

Op welke website is dit te volgen? Vorig jaar ook gezien en in 1 woord fantastisch die Belgische mol! Bravo!
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #90 Gepost op: 24.01.2018, 10:41:25 »

Op welke website is dit te volgen? Vorig jaar ook gezien en in 1 woord fantastisch die Belgische mol! Bravo!

Vier.be/demol. De aflevering komt daar als het goed is weer te staan direct nadat deze op tv is geweest, 's avonds rond een uur of tien. Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. Tandpasta Smiley
Tunnelgraver

« Antwoord #91 Gepost op: 27.01.2018, 23:31:10 »

Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. Tandpasta Smiley

Duimen omhoog!  Volledig mee eens!
Convans

« Antwoord #92 Gepost op: 29.01.2018, 13:52:41 »

Er komt na de afleveringen een soort Moltalk dit jaar!  Duimen omhoog!
Kaaasje

« Antwoord #93 Gepost op: 29.01.2018, 15:16:32 »

Er komt na de afleveringen een soort Moltalk dit jaar!  Duimen omhoog!
Waar heb je dit gehoord? Komt het op TV of weer online?

Vorig jaar was Gilles (niet de presentator, maar die uit het vierde seizoen van De Mol) live op Facebook tijdens de reclame en na afloop over de mol aan het praten met wat (bekende) Vlamingen. Dit kon je daarna ook terugkijken. Als ik het mij goed herinner kwam daar ook vaak de afvaller langs. Is het dit jaar anders?
« Laatste verandering: 29.01.2018, 15:20:04 door Kaaasje » Gelogd
Convans

« Antwoord #94 Gepost op: 29.01.2018, 16:34:55 »

Ik zag vandaag een interview met Gilles in de krant (HLN). Dat hij voor het eerst iets zal presenteren, een soort van nabeschouwing op de voorbije aflevering. Dus denk dat het op Vier te zien zal zijn  Wink
Mollenjager-DT

« Antwoord #95 Gepost op: 31.01.2018, 10:17:13 »

Exciting news! Misschien heeft het niets te betekenen, maar ik denk dat het misschien wel een voorbode van iets heel leuks kan zijn. De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de volgende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen ver het nieuwe seizoen van 'De Mol'.
Milow mol 13

« Antwoord #96 Gepost op: 31.01.2018, 10:30:40 »

Exciting news! Misschien heeft het niets te betekenen, maar ik denk dat het misschien wel een voorbode van iets heel leuks kan zijn. De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de volgende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen ver het nieuwe seizoen van 'De Mol'.

Oke eindelijk als iemand iets ziet ofzo post het zeker hier
Tweety

Carpe fucking diem!

« Antwoord #97 Gepost op: 31.01.2018, 17:51:23 »

Vier.be/demol. De aflevering komt daar als het goed is weer te staan direct nadat deze op tv is geweest, 's avonds rond een uur of tien. Zodat we in Nederland ook kunnen genieten van De Mol op zijn best. Tandpasta Smiley
of niet...  Cry Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  Duimen omlaag

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #98 Gepost op: 31.01.2018, 18:15:24 »

of niet...  Cry Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  Duimen omlaag
Er zal vast wel iemand zijn die ze op een andere manier aanbiedt. Zo heb ik het vorig jaar ook kunnen volgen!

Ich bin ein Bärliner!
vveerraak

« Antwoord #99 Gepost op: 31.01.2018, 18:15:43 »

Spannend...!

Tell me what your telescope says
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005