Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
474 gasten en 6 vaste bezoekers (Silvermaiden, MollenvangR-Art, Niuno, Pjotr1992, wouterv, Nieky)
Activiteitenagenda
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 25 26 27 [28]
  Print  
Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 45871 keer)
MoleBuster

Geslacht: Man

A Goat Too Far

« Antwoord #540 Gepost op: 21.05.2018, 22:33:13 »

Toen Gilles de Coster aan het begin van de 1e aflevering de woorden "Dag iedereen en welkom in het prachtige Mexico." uitsprak was is eigenlijk al meteen fan van hem. Aangezien ik geen eerdere Belgische seizoenen heb gezien kan ik De Mol alleen vergelijken met de Nederlandse versie. En ik moet zeggen dat ik de Belgische versie over het geheel beter vind dan de Nederlandse: de opdrachten in de Vlaamse versie zijn wat rauwer, spannender en gelaagder dan in NL. Dat Gilles als presentator wat meer onderdeel van de groep is vind ik ook geslaagd.

Hoogtepunt wat mij betreft was het Koffertjespel: je zag alle kandidaten nu samen in een soort hogedrukpan-setting in een psychologisch spelletje op elkaar reageren. Ik heb 't vaak teruggekeken omdat er zoveel verschillende scenario's mogelijk waren. Mooie opdracht Duimen omhoog!.
Complimenten aan de kandidaten en Gilles en het team die er zo'n mooie reeks (ook de beelden en muziek) uitzendingen van hebben gemaakt.  Bravo! Chapeau! Ik kijk volgend seizoen zeker weer!
« Laatste verandering: 21.05.2018, 22:48:24 door MoleBuster » Gelogd
Pagina's: 1 ... 25 26 27 [28]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005