Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
263 gasten en 4 vaste bezoekers (FrankLapidus, Gupp, de_witte, Kaaasje)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Poll
Vraag: Wie is ... de mol?
Bahador - 13 (20.3%)
Joke - 5 (7.8%)
Lloyd - 4 (6.3%)
Pascale - 1 (1.6%)
Pieter - 41 (64.1%)
Totaal aantal stemmen: 64

Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16
  Print  
Auteur Topic: Wie is .... de mol?  (gelezen 9892 keer)
B-mol

« Antwoord #240 Gepost op: 15.04.2018, 23:27:12 »

Ik blijf bij Lloyd. Hij was goed verdacht bezig deze aflevering.

Pieter als reservemol.

Graven, graven, graven...
Revius

Geslacht: Man

« Antwoord #241 Gepost op: 15.04.2018, 23:31:27 »

Ik streep Steve af als Mol, in de vorige aflevering lag het er erg dik bovenop. Deze aflevering had hij posities waar hij niet echt kon mollen; als 'kunstkenner' deed hij erg zijn best en in de escape room kon hij ook niet echt veel doen. Bij Pascale twijfel ik nog, omdat zij ook in de escape room niet veel kon doen. Ik vond haar wel verdacht als 'pakjeskoerier', omdat zij meteen een (fout) antwoord gaf bij de luciferpuzzel.

Bahador vond ik ook niet echt in een molpositie bij het Mexicaans worstelen, hetzelfde als Pieter. Maar beide vond ik wel erg verdacht als 'pakjeskoerier'. Ik verdenk het meeste Lloyd en Pieter.
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #242 Gepost op: 16.04.2018, 00:05:09 »

Pieter.
Marisa

« Antwoord #243 Gepost op: 16.04.2018, 00:10:00 »

Ik keer terug naar Steve.
En ik zal wat meer het follow-the-money topic in de gaten houden... 
« Laatste verandering: 16.04.2018, 00:20:51 door Marisa » Gelogd
Nat007

« Antwoord #244 Gepost op: 16.04.2018, 00:22:08 »

Ik schrijf Steve volledig af nu, en Lloyd is back in the race! Met zoveel mensen hier die op Pieter zitten ga ik terug naar m'n wensmol (hoewel Pieter weer erg verdacht was), Lloyd
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #245 Gepost op: 16.04.2018, 00:24:01 »

Pieter
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #246 Gepost op: 16.04.2018, 11:03:08 »

Pieter of Baha... beide koeriers, beide worstelaars, al was het Pieter die de groep liet storten op de vrijstelling waarmee de aandacht voor het geld verdween.

Lloyd misschien nog als goede back-up mol. Ook koerier, escaperooms deed ie weinig wat de opdrachten verder hielp, zat bij de grepen raden in een molpositie en was ook gebrand op het winnen van de vrijstelling. Dat zou ik als mol ook zijn als je daarmee geld uit de pot houdt. Dus ik stem Pieter, maar Lloyd speelt zich in de picture.

Petra, Sigrid, Paméla, Astrid, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris/Marlijn, Ellie, Sigrid, Olcay
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #247 Gepost op: 16.04.2018, 11:04:06 »

Pieter denk ik toch maar, met Bahador op een tweede plek

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
xanneweetwel

« Antwoord #248 Gepost op: 16.04.2018, 11:19:15 »

Aflevering 4:
1) Pieter/Baha
3) Joke/Lloyd
5) Pascale/Steve
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #249 Gepost op: 16.04.2018, 12:17:07 »

Lloyd daar geloof ik niet in , met 6 k in je koffer geen pasvragen kopen.
Baha het zou zomaar kunnen, is manipulatief bezig met kleine duwtjes hier en daar. alleen de 0 euro koffer???
Pieter teveel gehyped, maar ik heb hem ook nog niet op zaken kunnen betrappen die hem uitsluiten. Heb hem echter ook nog weinig molligs zien doen.

steve: denk t soms wel maar toch meestal niet: wie ben ik voorzet naar pascale. wil teveel mol zijn om t te zijn ( als dat ergens op slaat :-))

pascale: koopt ook geen pasvragen. dus ook gemiste kans, tevens wel erg afwezig in sommige opdrachten

Joke: speelt t spel de jacht zeker niet als kandidaat ( dan eerlijk verdeling voorstellen en alle andere dingen branden). ook de lift vrijstelling, daarvan kun je zeggen dat ze een fanatieke kandidaat is, maar zo weet ze zeker dat er geen geld in de pot komt.

Joke dus al heel lang op 1
pieter kruipt naar plek 2
net voorbij steve die steeds iets minder verdacht wordt ( of wil ik dat alleen maar)

baha: de meest mysterieuze vormt in zn eentje de middenmoot
zowel pascale als lloyd hebben al teveel gemiste molkansen in mn boekje

Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #250 Gepost op: 16.04.2018, 14:14:33 »

Na aflevering 4 neig ik naar Lloyd.

Vorige aflevering was het overigens Steve, die net geen 1000 meter haalde op de hometrainer. Steve heb ik echter niets zien doen in aflevering 4.

Lloyd ''vliegt'' de trappen op, maar haalt niet als eerste de finish (etage 37)

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Nick_Theunis

The eagle has landed. Upsilon Gamma

« Antwoord #251 Gepost op: 16.04.2018, 15:05:07 »

Lloyd daar geloof ik niet in , met 6 k in je koffer geen pasvragen kopen.
Baha het zou zomaar kunnen, is manipulatief bezig met kleine duwtjes hier en daar. alleen de 0 euro koffer???

Lloyd moest als laatste bij Gilles komen (ideale positie). Mogelijk heeft hij te horen gekregen dat er al kandidaten pasvragen hadden gekocht (5x500) en daarmee de opdracht ook mislukt zou zijn (geen geld erbij). Met het oog op de volgende aflevering EN dat er al veel geld misgelopen was kan ik me voorstellen dat hij goodwill heeft willen kweken door geen pasvragen te kopen.
Als Baha de mol is, wist hij wie de test het slechtste gemaakt had. Als dit NIET Jeffrey was, is het logisch dat hij samen met Jeffrey de 0 euro koffer wil pakken. Het sluit echter niet uit dat Jeffrey alsnog de afvaller kon worden, als anderen pasvragen zouden kopen, maar dan zou de opdracht sowieso mislukkken (geen geld erbij). Op basis hiervan zou ik ze allebei dus zeker niet uitsluiten..

'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #252 Gepost op: 16.04.2018, 17:15:01 »

Ik wil een Mol die iets doet om geld uit de pot te houden of halen. Lloyd heeft 6 k in zn koffer, als hij de Mol is, betekent dit dat er 3 kandidaten wel geld uit de pot spelen door een of meer pasvragen te kopen. Waarom zou je dat dan als Mol niet ook doen?  Als iemand je erop aanspreekt, wijs je gewon naar de anderen die t ook deden.

De mol moet lak hebben aan t feit dat er zoveel geld misgelopen is Grin. en zonder de interventie van joke was t kopen van pasvragen nog anoniem ook. Nee mocht lloyd de Mol zijn, zou dit zijn molscore voor mij behoorlijk omlaag halen

Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Nick_Theunis

The eagle has landed. Upsilon Gamma

« Antwoord #253 Gepost op: 16.04.2018, 17:39:03 »

De mol moet lak hebben aan t feit dat er zoveel geld misgelopen is Grin. en zonder de interventie van joke was t kopen van pasvragen nog anoniem ook. Nee mocht lloyd de Mol zijn, zou dit zijn molscore voor mij behoorlijk omlaag halen

Jammer, want volgens mij kun je hem veel molacties toeschrijven. Tactisch gezien kan het juist een slimme zet zijn geweest, de opdracht mislukt sowieso en men streept hem af als mol, waardoor hij in andere opdrachten meer kan saboteren.

'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'
Lo

En Ron was (en Olcay IS) mijn WENSmol!!

« Antwoord #254 Gepost op: 16.04.2018, 17:40:16 »

Ik wil een Mol die iets doet om geld uit de pot te houden of halen. Lloyd heeft 6 k in zn koffer, als hij de Mol is, betekent dit dat er 3 kandidaten wel geld uit de pot spelen door een of meer pasvragen te kopen. Waarom zou je dat dan als Mol niet ook doen?  Als iemand je erop aanspreekt, wijs je gewon naar de anderen die t ook deden.
Ja precies. Maar ik heb de Lloydliefhebbers ook nooit gesnapt trouwens  Hilarisch.

Toch maar weer Pieter. Speelt het wel subtiel met '6' zeggen in 9600, dan is 9900, ook fout, toch gemener... en zegt Manneken Pis goed...

Maar speelt wel weer de held door zijn schuld bij de Pasvragen 'af te kopen' en als eerste de lift uit te gaan. Ik geloof ook niet dat er dit jaar een perfecte mol is dus dan maar die ene die niet gemolliciteerd heeft schijnheiligerd.

Jan is de witte koning!
Luc

« Antwoord #255 Gepost op: 16.04.2018, 18:30:51 »

Lloyd moest als laatste bij Gilles komen (ideale positie). Mogelijk heeft hij te horen gekregen dat er al kandidaten pasvragen hadden gekocht (5x500) en daarmee de opdracht ook mislukt zou zijn (geen geld erbij). Met het oog op de volgende aflevering EN dat er al veel geld misgelopen was kan ik me voorstellen dat hij goodwill heeft willen kweken door geen pasvragen te kopen.

Ik denk er ook zo over, de mol zal vast van Gilles te horen hebben gekregen dat er pasvragen zijn gekocht. De opdracht is al mislukt, waarom zich dan extra verdacht maken?
Op basis van de mogelijke molacties zou ik Lloyd als mol kiezen maar dat is misschien te voor de hand liggend. Daarom stem ik op Pascale, die valt weinig op en wordt het minst verdacht neergezet van alle kandidaten hoewel in elk opdracht waaraan ze meedeed iets misliep.
Steve en Joke verdenk ik in mindere mate, Pieter en Bahador het minst omdat ze gingen worstelen (geen invloed op de escaperoomopdracht) en in de jacht op Joke waren beiden tegen het (dadelijk) afschieten van Joke.
« Laatste verandering: 16.04.2018, 19:49:41 door Luc » Gelogd
Moedermol

« Antwoord #256 Gepost op: 16.04.2018, 19:37:12 »

De volgorde van kandidaten die een onderonsje over de pasvragen hadden kan gewoon montage zijn.
We zagen ook twee verschillende volgordes.

Logisch zou kunnen zijn dat het op volgorde van hoogte van het bedrag zou zijn. Katrien had het laagste bedrag.

Nog logischer zou zijn dat Gilles vooraan de (voor de kijker linker) rij begon en zo eerst de rij afging om vervolgens bij de rechterrij van achter naar voren te werken. Katrien zat links vooraan. De laatste die volgens deze logica bij Gilles zou komen is dan Joke Grin
VK

« Antwoord #257 Gepost op: 18.04.2018, 10:23:10 »

Pieter denk ik toch maar, met Bahador op een tweede plek

Sluit ik mij bij aan, maar pijlen van iedereen hier zijn wel erg op deze twee kandidaten gericht. Mol zou nu al erg onder vuur liggen als het een van deze twee heren is.
Cool Cat_86

« Antwoord #258 Gepost op: 18.04.2018, 13:31:28 »

Sluit ik mij bij aan, maar pijlen van iedereen hier zijn wel erg op deze twee kandidaten gericht. Mol zou nu al erg onder vuur liggen als het een van deze twee heren is.

Op het Belgische forum wordt Pieter toch het minst verdacht, dus zo erg onder vuur komt hij niet te liggen als hij de mol is.
lilith

Geslacht: Vrouw

all ears

« Antwoord #259 Gepost op: 18.04.2018, 18:35:43 »

Pieter of toch Baha?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Joke de mol is, zij stuurt te vaak in het proces positief bij!
Pieter trekt vaak de leiding naar zich toe en heeft regie over het verloop van het spel
Baha stuurt vaak tegen en beïnvloed het spel
Steve gevoelsmatig niet, maar ik mis gerede argumenten, dus dan toch  Zeker niet!

Pieter!

"waar rook is wordt een fikkie gestookt"
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005