Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
369 gasten en 11 vaste bezoekers (Duncton, Nvy, FrankLapidus, Pac, Gupp, Convans, Tarbozan, Mollenmania, Niuno, Milow mol 13, Joey94)
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  
Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: Levend begraven  (gelezen 4506 keer)
m0lmuis

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #100 Gepost op: 1.04.2018, 13:52:22 »

Ik heb een bericht van Hulpmol opgehaald Marisa  Smiley

Brtdm

Geslacht: Man

« Antwoord #101 Gepost op: 1.04.2018, 13:56:54 »

Als dat inderdaad een blinddoek is, dan is mijn vraag:
Zou de Mol geblinddoekt moeten worden alvorens de kist in te gaan?

Is voor het camerabeeld wel zo praktisch. Geen idee of de mol daadwerkelijk alles geblinddoekt heeft meegemaakt.

Mollen zijn ook maar mensen.
Marisa

« Antwoord #102 Gepost op: 1.04.2018, 14:43:43 »

Ik heb een bericht van Hulpmol opgehaald Marisa  Smiley

Dank je, M0lmuis. Ik had dat artikel gezien en ik heb het nu nog eens extra goed gelezen.

In dit artikel wordt Gilles DC aangehaald: "“De kandidaten zijn apart en geblinddoekt tot op de ­locatie van het openingsspel gebracht”.
Er staat dus dat de kandidaten geblinddoekt waren. Er staat niet dat de Mol geblinddoekt was...
We hebben de blinddoek in de kist van Joke gezien, niet in die van Steve (en trouwens ook niet in die van de andere deelnemers, of heeft iemand van jullie nog ergens een blinddoekje opgemerkt?).
Brtdm

« Antwoord #103 Gepost op: 1.04.2018, 16:00:49 »

Rond 35 seconden zie je Pieter volgens mij begraven worden.. zonder blinddoek. Het lijkt erop dat de kist dicht wordt gedaan en er wat zand binnen valt.

Als de kandidaten geblinddoekt waren, is dit toch wel heel verdacht.

* Screenshot_2018-04-01-16-01-25.png (348.52 KB, 1055x605 - bekeken 342 keer.)

* Screenshot_2018-04-01-16-02-47.png (348.53 KB, 1067x607 - bekeken 340 keer.)
« Laatste verandering: 1.04.2018, 16:04:15 door Brtdm » Gelogd

Jur

« Antwoord #104 Gepost op: 1.04.2018, 16:55:01 »

Dat is wel heel verdacht ja, kan me weinig andere verklaringen bedenken. Ze hebben het vast niet nog een keer gefilmd zonder blinddoek.
Lo

En Ron was (en Olcay IS) mijn WENSmol!!

« Antwoord #105 Gepost op: 1.04.2018, 17:11:36 »

What the fuck?!

Ja staat gewoon hierboven hoor Hilarisch

Jan is de witte koning!
Mollenjager-DT

« Antwoord #106 Gepost op: 1.04.2018, 17:18:49 »

Rond 35 seconden zie je Pieter volgens mij begraven worden.. zonder blinddoek. Het lijkt erop dat de kist dicht wordt gedaan en er wat zand binnen valt.

Even duidelijk maken dat de kandidaat op de eerste foto, wiens kist nog open is op het moment van de foto, niet Pieter is, maar wel Lloyd. Hij ligt immers in een geel graf... Wink
tureluurs

« Antwoord #107 Gepost op: 1.04.2018, 17:21:55 »

Je zegt het goed : het lijkt. De persoon in de open kist is n.l. niet Pieter, want die heeft een donker shirt aan. Het is vermoedelijk Lloyd of Jeffrey maar we kunnen zo niet zien of deze man een blinddoek draagt. Het kan zijn dat ze eenmaal in de kist de blinddoek af mochten doen en dat er vervolgens nog wat op de kist werd gegooid om het effect van "levend begraven worden" sterker over te laten komen op TV.
Zoals Brtdm ook opmerkt zie ik  Cheesy
Brtdm

« Antwoord #108 Gepost op: 1.04.2018, 17:55:25 »

Op Foto 1 lijkt de persoon wel een blinddoek op te hebben. Maar als je naar het fragment kijkt bij foto 2, zie je de camera trillen (kist wordt gesloten?) en daglicht op Pieters gezicht.
« Laatste verandering: 1.04.2018, 18:02:01 door Brtdm » Gelogd

tureluurs

« Antwoord #109 Gepost op: 1.04.2018, 18:51:18 »

daglicht op Pieters gezicht.

Ja je ziet het wel op zijn neus inderdaad. Maar aangezien we niet weten op welk moment ze precies hun blinddoek af mochten doen zegt het niet meteen dat Pieter zonder blinddoek de kist ín ging.

Aanvulling :
Het lijkt erop dat we Lloyd in het shot ervoor zien gaan liggen zonder blinddoek terwijl de kist nog open is (licht op zijn gezicht alleen links)
Waarschijnlijk mocht iedereen dus de blinddoek af zodra ze de kist in waren gegaan.

Maar:
Ik heb de beelden meermaals bekeken in welke volgorde en hoe we iedereen in beeld kregen "in het graf", ik bedoel de opeenvolgende shots voordat de opdracht begon, helemaal in het begin. Nu is het zo dat ik iedereen heb kunnen ontwaren behalve Pascale. Als dat inderdaad klopt zou het een hint kunnen zijn natuurlijk.
Wat ik zie:
1- de rode nagels van Kelly (Pascale had geen rode nagels)
2- Katrien
3- Joke (goed te zien aan haar jasje)
4- Lloyd (what the fuck)
5- Pieter
6- Steve
7- Channy
8- Bahador
9- Jeffrey

Waar is Pascale? Als iemand haar tóch heeft gezien ergens tussen deze shots hoor ik het graag!
« Laatste verandering: 5.04.2018, 17:57:20 door tureluurs » Gelogd
WillemMolleeder

Ik heb een neus voor mollen

« Antwoord #110 Gepost op: 12.05.2018, 10:48:47 »

Heel bijzonder fragment wat blijkbaar nog niet eerder was opgevallen. Het betreft Pieter en Baha rond 05:56 - 06:03, het stukje na Pascale/Katrien en voor Steve/Joke.

Pieter vraagt aan Baha of hij een idee heeft hoe de lettercombinatie te maken is. Als we dan Baha van dichtbij zien beweegt het beeld links naast zijn gezicht (voor hem rechts). Het lijkt een soort bewegende sterrenhemel.

Ik heb het vele malen bekeken maar het beeld beweegt echt en voor mij zonder logische verklaring. Kan iemand hier misschien chocola van maken?

p.s. Helaas kan ik geen Gifje maken..

* BewegendBeeldInKist.png (149.36 KB, 600x338 - bekeken 158 keer.)
« Laatste verandering: 12.05.2018, 10:50:20 door WillemMolleeder » Gelogd
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #111 Gepost op: 12.05.2018, 11:04:41 »

Dat is dwarrelend stof net zoals in het plaatje met Pieter een paar posts hierboven.
WillemMolleeder

Ik heb een neus voor mollen

« Antwoord #112 Gepost op: 12.05.2018, 11:15:10 »

Dat is dwarrelend stof net zoals in het plaatje met Pieter een paar posts hierboven.

Bedankt voor je snelle feedback Duimen omhoog!

Dat was ook mijn eerste ingeving maar als ik het fragmentje in een loop bekijk blijft het erg merkwaardig en ben ik er absoluut niet zeker van Undecided

Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005