Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
357 gasten en 13 vaste bezoekers (Niuno, -Dory-, LdHmolletje, Nvy, Hadewychisdemol, Hulpmol, Mollenmania, Convans, Kaaasje, hAgAr, Heinz, Vangu Vegro, Pac)
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest  (gelezen 2354 keer)
Pac

Geslacht: Man

« Antwoord #40 Gepost op: 11.04.2018, 15:06:17 »

Als mol doe je liefst niet een proef die toch wel mislukt, maar een proef die kandidaten goed zouden doen, om dan díe te verstieren. Dan heb je veel meer invloed.
Klopt, als gaat dat wel in de richting van de 'perfecte Mol' die we als molloten net iets te graag schetsen. Puur technisch heb je zeker gelijk, maar de vraag is of de Mol die afweging ook het zwaarst vond wegen, of net zo graag genoegen neemt met een simpele, maar moeilijk te betrappen molactie.

Uiteindelijk valt het wel meer op om bij het team dat 0 euro binnenbrengt te zitten, dus als Mol is misschien het moeilijk om over te brengen op de kandidaten die er niet bij waren dat het zo moeilijk was. Dan kun je inderdaad beter zitten in het piñata-team waar je medekandidaten wel veel werk kunnen doen en je zelf tenminste nog kunt zeggen dat je in een team zat 'dat geld verdiende'.

...óf niet!
Moedermol

« Antwoord #41 Gepost op: 11.04.2018, 16:54:11 »

Jij denkt dat Joke die trillende lip in aflevering 2 heeft gespeeld?

De mol is ook maar een mens Wink
Duncton

« Antwoord #42 Gepost op: 11.04.2018, 18:22:14 »

Tequila-opdracht vond ik eigenlijk best goed gaan: 9 van de 15 vragen juist en geen van beiden positief geblazen. Ik begrijp dat dat vooral aan Lloyd te danken is, dus die daalt flink in mijn verdenkingen.

Muziekopdracht leek Joke goed bezig, is in ieder geval de enige die geld verdient. Steve ook hier enorm verdacht.

Sombrero's leek inderdaad gedoemd om te mislukken, ongeacht of de mol daar nou wel of niet bij aanwezig was.

If I was a haircut would you wear a hat?
Lonneke*L

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #43 Gepost op: 12.04.2018, 12:36:40 »

Ik vraag me af of Pieter hier misschien wel het juiste sleuteltje had, maar net deed alsof hij niet paste. Dat zou een aardige mollenstreek kunnen zijn... De rode sombrero was de enige waarvan ze vrij zeker waren en ook de eerste die ze aan mochten wijzen. Was er een speciale reden dat Pieter juist die mocht openmaken of had hij zich in die gunstige positie gemanoeuvreerd? Huh
MakJaad

« Antwoord #44 Gepost op: 12.04.2018, 13:42:16 »

Tequila-opdracht vond ik eigenlijk best goed gaan: 9 van de 15 vragen juist en geen van beiden positief geblazen. Ik begrijp dat dat vooral aan Lloyd te danken is, dus die daalt flink in mijn verdenkingen.
...

Het zou ook nog kunnen dat Lloyd er op had gegokt dat ze met drie shots tequila wel positief zouden blazen, waardoor hij verder super goed zijn best kon doen bij de vragen.
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #45 Gepost op: 12.04.2018, 16:36:25 »

Ik vraag me af of Pieter hier misschien wel het juiste sleuteltje had, maar net deed alsof hij niet paste. Dat zou een aardige mollenstreek kunnen zijn... De rode sombrero was de enige waarvan ze vrij zeker waren en ook de eerste die ze aan mochten wijzen. Was er een speciale reden dat Pieter juist die mocht openmaken of had hij zich in die gunstige positie gemanoeuvreerd? Huh

Wanneer de opdracht start, zien we de sombrero's even in beeld. Die werden gedragen door 3 mannen.
Hun rode sleutel hing rond een vrouw, en was dus sowieso fout.

#teamamaimiljaarde
Lonneke*L

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #46 Gepost op: 12.04.2018, 18:26:02 »

Wanneer de opdracht start, zien we de sombrero's even in beeld. Die werden gedragen door 3 mannen.
Hun rode sleutel hing rond een vrouw, en was dus sowieso fout.

Ok dat is dus uitgesloten.. Duimen omhoog!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #47 Gepost op: 14.04.2018, 11:19:59 »

Volgens mij is het nog niet genoemd maar ik vond het van Pieter verdacht dat hij naar beneden liep om de dansers aan te wijzen. Hij trekt zijn handen op deze manier van de beslissing af en kan dus achteraf mooi de schuld bij Katrien en Pascale leggen als het fout gaat (en de kans dat het fout ging was natuurlijk zeer groot). En ook dat hij zei: “Wel overeenkomen hè?” Waarmee hij nog meer de druk op Katrien en Pascale legt om het wel goed te hebben.
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #48 Gepost op: 14.04.2018, 22:12:55 »

Ik denk dat jij in een tunnel zit. Wink
Hoe de volgorde bij de montage ook aangepast is, je kan hier niet aan veranderen en niet ontkennen dat Joke het hier gewoon heel goed heeft gedaan en dat zonder haar de proef gewoon helemaal mislukt was...

met haar erbij is deze proef ook niet echt gelukt, :-)
Hulpmol

« Antwoord #49 Gepost op: 14.04.2018, 22:25:41 »

met haar erbij is deze proef ook niet echt gelukt, :-)

Zo kan je alles wegredeneren natuurlijk. Wink

Het punt is dat Joke toen ze enkel kon spreken naar Steve dat ze alles goed deed en ze herkende de 4 uitvoerders van Jeffrey bij naam. Dat het resultaat tegenvalt, is niet dankzij Joke, maar ondanks Joke.
Molzkovicz

« Antwoord #50 Gepost op: 15.04.2018, 13:15:27 »

Piñata

Ronde 1 Joke-Steve-Jeffrey
Joke hoort lady GaGa en vervolgens iets metalica achtigs. Steve gokt en laat Jeffrey  op Madonna slaan. Het is alweer gedaan geen geld.

Hier vind ik Joke behoorlijk verdacht. Ze herkent Lady Gaga direct in de mash-up, maar de foto van deze artieste had ik zelf niet direct herkend tussen de piñata's. Er hangt een foto van iemand met een lange zwart-witte pony. Dit is echter Sia en niet de door mij verwachte Lady Gaga, hoewel Gaga op sommige foto's eenzelfde soort pony heeft (maar dan volledig wit). Joke kan de gok naar mijn idee prima wagen dat Lady Gaga niet wordt herkend. Bij het andere nummer in deze mash-up denkt Joke dat het om Metallica gaat, maar het betreft een nummer van Rammstein. De zanger van Metallica hangt tussen de piñata's, evenals de voorman van Rammstein.
« Laatste verandering: 15.04.2018, 13:26:10 door Molzkovicz » Gelogd

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005