Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
340 gasten en 14 vaste bezoekers (Lan, lilith, Molduck, TimvDons, mistoffelees, Luc, wouterv, Kaaasje, D*N, MollenvangR-Art, Joost2, Molino, oudekrijger, Heinz)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: escaperoom  (gelezen 1020 keer)
Tristan
Forum Moderator

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Gepost op: 15.04.2018, 13:26:21 »

Plaats hier alles over de derde opdracht van deze aflevering.
« Laatste verandering: 15.04.2018, 20:43:35 door Lukie4 » Gelogd

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Hulpmol

« Antwoord #1 Gepost op: 15.04.2018, 20:51:22 »

Die "Waar staat het Witte Huis" had ik meteen. Lloyd zal nu wel verdacht zijn in de poll.
Cool Cat_86

« Antwoord #2 Gepost op: 15.04.2018, 20:57:55 »

Die "Waar staat het Witte Huis" had ik meteen. Lloyd zal nu wel verdacht zijn in de poll.

Goh, ik zag het toch niet dadelijk hoor.
Hulpmol

« Antwoord #3 Gepost op: 15.04.2018, 21:00:34 »

Goh, ik zag het toch niet dadelijk hoor.

Ik denk dat de recente nieuwsberichten me makkelijker op het spoor gezet hebben. Wink
Cool Cat_86

« Antwoord #4 Gepost op: 15.04.2018, 21:04:38 »

Ik denk dat de recente nieuwsberichten me makkelijker op het spoor gezet hebben. Wink

Haha, dat zou goed kunnen.
Maar als je echt op kleuren focust, denk je daar niet aan. Plus er stond toch op de deur: kleur 1 en kleur 2?
Hulpmol

« Antwoord #5 Gepost op: 15.04.2018, 21:06:13 »

Haha, dat zou goed kunnen.
Maar als je echt op kleuren focust, denk je daar niet aan. Plus er stond toch op de deur: kleur 1 en kleur 2?

Nee, er stond 'antwoord 1' en 'antwoord 2'. Ze moesten ook maar 1 kleur onthouden. Dus was er genoeg aanzet om bij dat witte huis outside the box te denken (pun intended).
Cool Cat_86

« Antwoord #6 Gepost op: 15.04.2018, 21:08:16 »

Nee, er stond 'antwoord 1' en 'antwoord 2'. Ze moesten ook maar 1 kleur onthouden. Dus was er genoeg aanzet om bij dat witte huis outside the box te denken (pun intended).

Aha oké, dan zal ik dit fout gezien hebben. Maar idd, dan is out of the Box denken zeker haalbaar.
En logisch ook in zo’n spel
Hulpmol

« Antwoord #7 Gepost op: 15.04.2018, 22:04:49 »

Told ya. Die poll wordt dus gemanipuleerd door de opdracht net voor de 2e reclame.
Lukie4
Forum Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #8 Gepost op: 15.04.2018, 22:11:13 »

ik zei het ook meteen, maar toen zei de vriend waarbij ik keek:  hé het zijn wel Belgen hè Schaam Cheesy

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Daisy
Forum Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #9 Gepost op: 15.04.2018, 22:53:43 »

Escape Rooms zijn altijd leuk. Maar ik wist dat witte huis ook niet hoor. Schaam

de_witte

« Antwoord #10 Gepost op: 15.04.2018, 22:57:03 »

Escape Rooms zijn altijd leuk. Maar ik wist dat witte huis ook niet hoor. Schaam

ik dacht gelijk dat Naarden het antwoord moest zijn....  schijnheiligerd

Nee. in eerste instantie zat ik ook aan een kleur te denken, maar toen ze bij het andere raadsel ook een kleur zochten kwam ik wel op Washington....

Wit is ook een kleur!
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #11 Gepost op: 16.04.2018, 00:00:59 »

De derde room was me echt een raadsel dat ze die 2 vragen niet vonden, maar ja ieder zijn ding.

Maar zit de mol wel bij de escape room?  Wisten ze dat ze drie kleuren moesten onthouden? Ik heb na 2 keer bekijken t idee dat de molligste plek om te zijn hier wel eens bij de bom kan zijn. Dat rood had t trio lloyd joke Katrien nooit kunnen zien. Dus zonder de info van Steve, Pascale was t altijd max 50%
Run
winnaar WIDM-pool 2017

« Antwoord #12 Gepost op: 16.04.2018, 06:47:22 »

Dat het rood in de foto's ontbrak is toch niet ontdekt door Steve en Pascal?
Luc

« Antwoord #13 Gepost op: 16.04.2018, 08:00:38 »

De mol zit wellicht in de escaperoom want daar zijn verschillende mogelijke sabotagemogelijkheden en die beslissen ook over de opdracht van de worstelaars. De worstelaars hebben geen enkel invloed op de opdracht in de escaperoom.
« Laatste verandering: 16.04.2018, 08:13:17 door Luc » Gelogd
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #14 Gepost op: 16.04.2018, 08:08:16 »

Dit ging wel faliekant mis zeg. Nu ben ik ook geen held met escaperooms dus ik weet niet of ik het beter gedaan had. Washington wist ik na een tijdje wel. Als hier de Mol tussen zat had hij best wat dingen goed kunnen doen zonder de opdracht te laten slagen.
Arco Mol Fan

« Antwoord #15 Gepost op: 16.04.2018, 08:14:08 »

Ik vond de oplossingen erg makkelijk, maar ik speel wel regelmatig Escape Rooms. Grin

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...
Betonmol

« Antwoord #16 Gepost op: 16.04.2018, 10:33:08 »

Erg knullig die eerste kamer. Dat derde fitnesstoestel gingen ze gewoon nog even negeren? Joke was dan nog de eerste die doorhad dat alles op "ON" niet echt logisch was.
Steve en Pascale die tegelijk "rood" niet vonden.

Dat ze Greenday niet herkenden nam ik de 2 in de controlekamer niet kwalijk, maar ze hadden dan sowieso bij een eventueel ontsnappen nog maar 50% kans gehad om de juiste draad te knippen.

Witte huis tot mijn schande had ik hem ook niet door.

Als er een mol tussenzat, die kon eender waar gezeten hebben, veel sabotage was niet nodig hier. Maar ook als het allemaal kandidaten zouden zijn leek het mij niet ondenkbaar dat dit zo mislukte.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #17 Gepost op: 16.04.2018, 10:45:27 »

Die witte huisvraag was natuurlijk een instinker, omdat je op alle mogelijke manieren wordt gedwongen te checken op kleur en dus niet meer out of the box kunt denken.
Maar er was wel een hint: ze hadden maar 1 kleur moeten noteren in die kamer. En in dat rijtje had ik blauw al snel gevonden. Enfin genoeg mogelijkheden voor de mol ook in andere kamers om tijd te rekken, meegaan in verkeerde aanwijzingen van anderen of zelf iets verkeerds opperen. Of zoals Lloyd deed: het worstelspel verliezen  Hilarisch Tig mogelijkheden, de mol had bij wijze vrij spel (gezien Katrien/Steve sitting ducks waren en Baha/Pieter er sowieso buiten stonden) Dus net zoals de raadsels bij de koerieropdracht wederom een opdracht die gedoemd was om te mislukken. De Belgen hebben trouwens wel wat met verfbommen of wa? Stelletje sadisten  Grin

Petra, Sigrid, Paméla, Astrid, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris/Marlijn, Ellie, Sigrid, Olcay
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #18 Gepost op: 16.04.2018, 10:57:14 »

Andersom was het trouwens ook raar van de groep dat ze de eerste kamer verlieten zonder dat ze een kleur hadden, ze wisten toch dat ze elke kamer een kleur moesten krijgen?

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #19 Gepost op: 16.04.2018, 13:15:02 »

De Belgen hebben trouwens wel wat met verfbommen of wa? Stelletje sadisten  Grin

Mooie verwijzing naar De Mol 3.
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
(Ook de vraag over de allereerste Mol was leuk, behalve dan voor degenen die die serie nog niet gezien hadden. Tongue)
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005