Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
285 gasten en 9 vaste bezoekers (Lukie4, D*N, Molloot200, putyourHANSup!, Mollenmania, Starlight, Nieky, Test, Swifty)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 45
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 80787 keer)
KingLennart
Winnaar EK-pool 2016

Geslacht: Man

The King of Spades

« Antwoord #180 Gepost op: 18.05.2017, 14:30:45 »

Er van uit gaande dat de opnames inmiddels begonnen zijn kunnen we Naomi van As afschrijven als deelneemster...

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat zij vandaag opnames heeft voor ZappSport Volmondig Ja
Pjotr1992

« Antwoord #181 Gepost op: 18.05.2017, 20:45:54 »

Iemand enig idee hoe het met die opnames van Het Beste Brein zit? Daar valt ook wel wat uit te halen.
De Tunnelvisie

... of Kokervisie, net wat je leuk vindt

« Antwoord #182 Gepost op: 18.05.2017, 21:08:59 »

Iemand enig idee hoe het met die opnames van Het Beste Brein zit? Daar valt ook wel wat uit te halen.

Op het kandidatenaanmeldingsformulier hebben ze het over mei/juni/juli, dus daar hebben we ook niet heel veel aan, denk ik. Misschien dat er meer duidelijk wordt als er een oproep voor publiek komt.
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #183 Gepost op: 18.05.2017, 22:17:50 »

Dit vind ik een interessante tweet van Art Grin (elke week heeft hij zijn wildernis programma gepromoot, maar in het kader van widm opnames...)

@artrooijakkers Zo, dan ga ik nu mijn moeder even bellen om te zeggen dat ze rust heeft. #komendetijdnietopdebuis

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #184 Gepost op: 19.05.2017, 16:57:41 »

Er zijn 18, 21 en 23 mei wel opnames voor 'Het Beste Brein' (zie hier) Dit zijn echter niet dé studio opnames, maar slechts wat experimenten met Victor. Ik weet niet of Art hier ook bij aanwezig is, maar dat lijkt me niet nodig.
Dus ik denk dat Art's de komende vier weken wel beschikbaar is om naar het buitenland te vertrekken voor opnames van een ander welbekend tv-programma. Het lijkt me dat de opnames dan dit weekend en anders maandag wel beginnen.

ლოეს ჰავერქორთ ის თხუნელა!
De Tunnelvisie

« Antwoord #185 Gepost op: 19.05.2017, 18:59:52 »

Radio-DJ Domien Verschuuren plaatste vandaag op instagram een foto dat hij zijn koffer aan het inpakken is voor vakantie. Dat zou ook zijn koffer voor Wie is de Mol? kunnen zijn, maar je kunt je afvragen of hij er dan wel zo open over zou zijn...
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #186 Gepost op: 19.05.2017, 19:00:58 »

Domien is een wannabee, zat vorig jaar ook te focken en te faken. Heeft lang op de misschienlijst gestaan daardoor. Daar trap ik nog niet een keer in Snappie?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Molloot200

« Antwoord #187 Gepost op: 20.05.2017, 12:41:00 »

Eva van de Wijdeven is nog steeds niet gesignaleerd op Instagram...

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
Molloot200

« Antwoord #188 Gepost op: 21.05.2017, 12:26:07 »

Art is inmiddels al een paar dagen stil...

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #189 Gepost op: 21.05.2017, 14:26:42 »

Kans is erg groot dat Art gisteren is vertrokken, kan nog niet echt bn'ers vinden die duidelijk afwezig zijn op social media. Is het ook nog wat vroeg voor natuurlijk, maar als ik een gok zou mogen wagen zeg ik Ionica Smeets. Al 22 uur afwezig op twitter , best lang voor haar doen...  Tongue

EDIT: 2 minuten na het plaatsen van dit bericht was Ionica alweer aan het (re)tweeten...
« Laatste verandering: 21.05.2017, 14:47:53 door Brtdm » Gelogd

Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #190 Gepost op: 22.05.2017, 10:17:53 »

Art is nog thuis, als je af mag gaan op zijn tweet zojuist.

Hij probeert zijn tweelingdochters aan Bruce Springsteen te laten wennen, wat nog niet echt wil lukken, gezien de verbale protesten van de dames.

Molegon, Molland
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #191 Gepost op: 22.05.2017, 11:08:14 »

Art is nog thuis, als je af mag gaan op zijn tweet zojuist.

Hij probeert zijn tweelingdochters aan Bruce Springsteen te laten wennen, wat nog niet echt wil lukken, gezien de verbale protesten van de dames.

Ik dacht eerst dat hij wellicht gewoon een collectie van foto's van zijn dochters had meegenomen op reis om zo nu en dan te plaatsen op instagram, om ons zo in verwarring te brengen. Maar als locatie staat er wel Amsterdam bij... Wat wel nog een mogelijkheid is, is dat zijn vriendin de foto's plaatste​. Of hij is echt thuis.

Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #192 Gepost op: 22.05.2017, 11:46:50 »

Of seizoen 18 wordt met een jaar uitgesteld....  Evil

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
Maarten20

« Antwoord #193 Gepost op: 23.05.2017, 11:27:55 »

Of seizoen 18 wordt met een jaar uitgesteld....  Evil

Is niet te hopen. Een jaar zonder De Mol is echt niet uit te houden  Grin

Dec2016: 10. Diederik 9. Immanuele 8. Thomas 7.Jochem 6. Sigrid  5. Vincent 4. Roos 3. Yvonne(verliezend finalist) 2. Sanne (mol) 1. Jeroen (winnaar)
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #194 Gepost op: 23.05.2017, 15:30:23 »

Is niet te hopen. Een jaar zonder De Mol is echt niet uit te houden  Grin

Neee dat zou ik echt niet trekken.
Ik ben huge tennisfan en dan met name van Serena Williams en nu die zwanger is moet ik haar ook een jaar op de tour missen.
Als Wie is de mol dan volgend jaar zou overslaan zou ik echt ff in een zwart gat vallen haha  Droevig  schijnheiligerd

Goed even door met een naam misschien.

Ik zag op de instagram van Rapper Typhoon dat hij 1,5 maand vakantie neemt, er stond een heel stuk over dat hij in een dip heeft gezeten en aankomend festivalseizoen volledig skipt om even tot rust te komen. Nu weet ik dat die reden waarschijnlijk betekent dat hij dus echt tot rust gaat komen ergens op vakantie (hij heeft al kiekjes geplaatst in Sri Lanka) maar het is interessant want 1,5 maand is natuurlijk vrij lang en hij zou ook 3 weken WIDM kunnen doen, en nog 3 weken heerlijk tot rust komen ergens.
Ik heb vorig jaar een interview gelezen waarin hij aangaf open te staan voor Wie is de Mol, dat hij het een super leuk en intelligent programma vond en ook al gevraagd was voor deelname maar nooit kon omdat hij elke zomer toert en shows geeft.

Zou hij een kandidaat kunnen zijn dit jaar?
« Laatste verandering: 23.05.2017, 15:39:35 door Rämon » Gelogd
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #195 Gepost op: 23.05.2017, 17:30:54 »

Barbara Sloesen (uit GTST), heeft sinds 14 mei niks meer gepost. Zou mee kunnen doen, want is exit GTST onlangs. Tenzij ze andere projecten heeft lopen nu.

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #196 Gepost op: 23.05.2017, 18:03:23 »

Barbara Sloesen (uit GTST), heeft sinds 14 mei niks meer gepost. Zou mee kunnen doen, want is exit GTST onlangs. Tenzij ze andere projecten heeft lopen nu.

Maar op instagram post ze 4 dagen geleden wel nog dat ze aan het filmen is voor soof.

Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #197 Gepost op: 23.05.2017, 18:04:53 »

Maar op instagram post ze 4 dagen geleden wel nog dat ze aan het filmen is voor soof.

Lips Sealed dan heb ik niks gezegd Grin Ik vergeet steeds dat er meer kanalen zijn dan Twitter Tongue

De Tunnelvisie

« Antwoord #198 Gepost op: 23.05.2017, 18:09:32 »

Over lange vakanties gesproken: NOS op 3 nieuwslezeres Anic van Damme zegt tot en met juni in Amerika te zijn. Ze heeft in totaal twee foto's getweet van deze reis. De laatste hiervan was op 27 maart. Hierna verstuurde ze nog één tweet op 6 april, waarna ze niks meer van zich laat horen.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #199 Gepost op: 23.05.2017, 20:44:26 »

Lips Sealed dan heb ik niks gezegd Grin Ik vergeet steeds dat er meer kanalen zijn dan Twitter Tongue

Barbara Sloesen  Love
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 45
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005