Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Nu online
286 gasten en 12 vaste bezoekers (LdHmolletje, Aryogaton, Nieky, Vangu Vegro, KD., Duncton, Mollenvanger-MV, peterterh, G-root, Black_and_White, Starlight, Tristan)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 49879 keer)
Nigel

Geslacht: Man
« Antwoord #500 Gepost op: 19.06.2017, 18:47:23 »

Dan is er wel -  Diana Matroos. stil op twitter van 18/5 t/m 13/6 (1 retweet op 6/6) Ik heb even verder opgezocht en op instagram post ze wel iets op 1 juni en 6 juni (maar opvallend genoeg dingen van eten en drinken) waar ze op bijna al haar andere instagram posts zelf staat. Dus dat we haar gezicht zien. Doet me een beetje denken aan Marjolein Keuning die ook doortweette en instagramde maar alleen dingen waar ze dus niet haar gezicht hoefde te laten zien. foto's die dus eerder of later genomen kunnen zijn.

Vind haar wel in het WIDM plaatje passen qua leeftijd, profiel. Jullie?

Ja, past prima in het plaatje van dit jaar! Bijna elk jaar ook weer een naam over iets van bloemen, dit is er natuurlijk ook weer ééntje in deze reeks; Diana MatROOS... Dit jaar Roos Schlikker en in seizoen 15 Margriet van der Linden.

WIDM 2018 in Cyprus?
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #501 Gepost op: 19.06.2017, 20:36:24 »

Ware het niet dat er niet geselecteerd wordt op dergelijke zaken, meer specifiek: niet op naam, niet op geaardheid.

Anders gezegd: als een voor WIDM geschikte kandidaat in de holebi-categorie valt, dan mag ervan worden uitgegaan dat dat toeval is, en dat die kandidaat niet is geselecteerd omdat de makers toevallig nog een ''ho'', een ''le'' of een ''bi'' in het rijtje misten.

Molegon, Molland
Molloot200

« Antwoord #502 Gepost op: 19.06.2017, 20:56:18 »

Vraag ik me af of er niet op naam wordt geselecteerd. Bv. 2 Simones in een seizoen is erg verwarrend en ik denk dat dat niet zal gebeuren.

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #503 Gepost op: 19.06.2017, 21:01:43 »

Nou ja, na 12 jaar vergissen mensen zich nog steeds met de naam Yvon en Yvonne. Die zaten ook in 1 seizoen.

Ik denk dat er wel naar gekeken wordt, maar als beiden geschikt zijn, zou het zuur zijn voor een van de twee, als die vanwege de naam geen kandidaat kan zijn.

Molegon, Molland
De Tunnelvisie

... of Kokervisie, net wat je leuk vindt

« Antwoord #504 Gepost op: 19.06.2017, 22:16:35 »

Nou ja, na 12 jaar vergissen mensen zich nog steeds met de naam Yvon en Yvonne. Die zaten ook in 1 seizoen.

Bij dat seizoen waren ze volgens mij allang blij dat ze tien kandidaten konden vinden  Tongue
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #505 Gepost op: 19.06.2017, 23:21:34 »

Bij dat seizoen waren ze volgens mij allang blij dat ze tien kandidaten konden vinden  Tongue

Isabelle:  megafoon MARC MARIE!!!!!!! Hoor je me? zwaai als je me hoort! zwaai als je me niet hoort? Hallo!!! Marc marieeeee

beetje blond victoria & yvonne met hun bitchfights  zweep erover

Marc Marie  hyperdepieper... talk to hand

Heerlijk seizoen qua kandidaten en bitch fights en ego's. Mag van mij wel weer eens haha wat een entertainment was dat...
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #506 Gepost op: 20.06.2017, 00:54:33 »

Hilarisch

En Isabelle had niks door, terwijl ze Marc-Marie de oren van het hoofd schreeuwt: "Hadden we nou Victoria nog maar, die kon pas schreeuwen!"

Ware het niet dat er niet geselecteerd wordt op dergelijke zaken, meer specifiek: niet op naam, niet op geaardheid.

Anders gezegd: als een voor WIDM geschikte kandidaat in de holebi-categorie valt, dan mag ervan worden uitgegaan dat dat toeval is, en dat die kandidaat niet is geselecteerd omdat de makers toevallig nog een ''ho'', een ''le'' of een ''bi'' in het rijtje misten.

Dat wordt hier volgens mij niet gesuggereerd. Het is gewoon iets om in je achterhoofd te houden als je kandidaten zoekt.
Lo

En Dovok!

« Antwoord #507 Gepost op: 20.06.2017, 11:25:17 »

Isabelle:  megafoon MARC MARIE!!!!!!! Hoor je me? zwaai als je me hoort! zwaai als je me niet hoort? Hallo!!! Marc marieeeee
Ja geweldig toch! Heb je mijn onderschrift gezien? Komt van datzelfde fragment Wink! Is dus wat MM terugzegt.

Ik blijf als anchor / tevens jeugdtv-kandidaat bij Joris Marseille. En als comedienne Tina de Bruin. Natuurlijk blijft actrice Toprak de beste kandidaat die er nooit is geweest Cool Roll Eyes

Thomas mag een s(c)hot petito Moquito.
KingLennart
Winnaar EK-pool 2016

The King of Spades

« Antwoord #508 Gepost op: 20.06.2017, 12:43:23 »

Cyprus lijkt me een leuke bestemming inderdaad! Volmondig Ja

Alleen heb ik het idee dat de achtergrond van de steengroeve "te groen" is voor Cyprus?
Naar mijn idee is het daar veel droger dan dat groene op de foto aangeeft...

We zijn nog op zoek naar ex-topsporters toch?
Wat denken jullie van de volgende namen?

Glenn Helder - Geen actieve twitteraar. Zat volgens mij pas nog in "Gevaarlijke wegen" op NPO3?
Wouter Olde Heuvel - Laatste eigen tweet op 6 mei. Daarna zijn alleen nog retweets te zien... ik weet alleen niet of de data die bij die retweets te zien zijn de originele data zijn waarop het bericht geplaatst is of wanneer hij het bericht geretweet heeft?

Wie weet... maar ik zal wel weer geen gelijk hebben  Hilarisch Hilarisch Hilarisch

Nigel

« Antwoord #509 Gepost op: 20.06.2017, 13:23:44 »

Wouter Olde Heuvel - Laatste eigen tweet op 6 mei. Daarna zijn alleen nog retweets te zien... ik weet alleen niet of de data die bij die retweets te zien zijn de originele data zijn waarop het bericht geplaatst is of wanneer hij het bericht geretweet heeft?

Het is de datum wanneer het bericht is geplaatst op Twitter.
Het zou me trouwens niks verbazen als Lucia Rijker ook in WIDM zit, weet iemand toevallig wanneer ze wedstrijden had? Ze is in ieder geval niet echt actief op social media, dus bewijzen qua social media kan ik niet vinden..

WIDM 2018 in Cyprus?
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #510 Gepost op: 20.06.2017, 16:08:50 »

What about... Actrice Rifka Lodeizen.
Zit niet op social media behalve op instagram en is ze stil tijdens de opnameperiode...
Ze heeft maar 2 posts dus ik weet dat dat niks zegt maar ik vind haar ook wel een toffe naam. Ik weet dat ze in het theater speelt maar volgens mij dat afgelopen begin mei..
Amethyst

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #511 Gepost op: 20.06.2017, 18:56:22 »

Cyprus lijkt me een leuke bestemming inderdaad! Volmondig Ja

Alleen heb ik het idee dat de achtergrond van de steengroeve "te groen" is voor Cyprus?
Naar mijn idee is het daar veel droger dan dat groene op de foto aangeeft...

Ik vind de achtergrond er juist redelijk dor uitzien op die foto. je ziet de ondergrond / rotsen tussen het groen door. Cyprus heeft ook groenere gebieden. Vooral het hoogste deel van het eiland:

https://en.wikipedia.org/wiki/Troodos_Mountains#/media/File:Troodos_Mountains_2.JPG

Maar goed, dat bewijst nog niet dat het daadwerkelijk Cyprus is.
Juulx1

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #512 Gepost op: 20.06.2017, 20:17:13 »

Ik heb even alle overgebleven Zoop-acteurs/actrices gecheckt maar zie helaas niemand die mee zou kunnen doen. Had er op gehoopt    nieuwsgierig  Schaam
Juuls247

Horen | Zien | Zwijgen

« Antwoord #513 Gepost op: 21.06.2017, 10:32:27 »

Eindbaas Rick McCullough heeft enkele dagen geleden een foto geplaatst op Facebook waar we verder mee kunnen puzzelen. Ik vermoed dat de foto bij het begin of tegen het einde van de opnames is geschoten, al hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn. De foto is in elk geval geplaatst op zaterdag 10 juni om 06:56 uur (Nederlandse tijd). Dat versterkt Rämons vermoeden dat de opnames 9/10 juni zijn afgelopen.
Ik stond bij Guus Meeuwis op 10 juni naast Art, dus de opnames moesten toen zeker voorbij zijn.Of blijft Rick langer op locatie? Ik hoorde toen ook dat ze net terug waren. Is het al januari? En leuk, Cyprus!
Nigel

« Antwoord #514 Gepost op: 21.06.2017, 13:16:46 »

Ik stond bij Guus Meeuwis op 10 juni naast Art, dus de opnames moesten toen zeker voorbij zijn.Of blijft Rick langer op locatie? Ik hoorde toen ook dat ze net terug waren. Is het al januari? En leuk, Cyprus!

Dit is wel gebruikbare info! Hier kunnen we denk ik wel wat mee. Zal het dan rond 7/8 juni afgelopen zijn?

WIDM 2018 in Cyprus?
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #515 Gepost op: 21.06.2017, 16:21:21 »

Dit is wel gebruikbare info! Hier kunnen we denk ik wel wat mee. Zal het dan rond 7/8 juni afgelopen zijn?

Mijn berekening was toentijds dat ze vertrokken zijn op 19 mei. Dat is een vrijdag. Dan zou je bijv 19e 1 dag acclamatiseren. Mocht het Cyprus zjin is dit misschie niet nodig, omdat het niet zo ver weg is..
Als je dan 20 dagen verder rekent, zit je op 8 juni. Meestal zijn er 1 a 2 reis of rust dagen dus dan zit je op 10 juni. Als Art 10 juni weer in NL is gesignaleerd wil het dus zeggen dat 3 weken terug valt p 18 mei. Meestal is het team al een paar dagen eerder daar. Ik denk dat de kandidaten, incl Oclay Gulsen pas vertrokken zijn op 19 mei of zelfs zaterdag 20 mei. Dan tel je dus 21 dagen in totaal met rust dagen.

Art zou dan op 10 juni gewoon weer in NL kunnen zijn om 's avonds een concert te bezoeken.
Dat klopt ook weer met de twitterstiltes van de meeste kandidaten..
Nigel

« Antwoord #516 Gepost op: 21.06.2017, 17:00:49 »

Na lang zoeken naar (ex-)sporters heb ik eindelijk er eentje gevonden die wellicht mee zou kunnen doen aan Wie Is De Mol? !!

Lobke Berkhout, en ja ik weet het ze heeft meegedaan aan ER, maar dat hebben wel meerdere kandidaten in WIDM gedaan. Ik vind haar echt wel een typetje voor WIDM! Ze is vanaf 25 april inactief op Twitter en heeft op 17 juni pas weer iets van haar laten horen. Erg opvallend is dat ze meer dan een maand niet heeft getweet, normaal tweet ze sowieso elke maand, maar toevallig in de maand mei tweet ze niet en hetzelfde begin juni.

Nouchka Fontijn heb ik trouwens ook nog gevonden! Ook een sportster! Ze is eigenlijk nooit echt erg actief op Twitter maar post elke maand wel 1 tweet. Ze was stil vanaf 27 april en heeft op 14 juni weer iets van haar laten horen. Op Instagram heeft ze vanaf 26 april niks meer van haar laten horen en is nu nog steeds niet!

WIDM 2018 in Cyprus?
KingLennart
Winnaar EK-pool 2016

The King of Spades

« Antwoord #517 Gepost op: 21.06.2017, 17:47:10 »

Nouchka Fontijn heb ik trouwens ook nog gevonden! Ook een sportster! Ze is eigenlijk nooit echt erg actief op Twitter maar post elke maand wel 1 tweet. Ze was stil vanaf 27 april en heeft op 14 juni weer iets van haar laten horen. Op Instagram heeft ze vanaf 26 april niks meer van haar laten horen en is nu nog steeds niet!

Interessante naam...  Volmondig Ja Volmondig Ja Volmondig Ja

Pas geleden was er nog het EK boksen. Maar nader onderzoek heeft uitgewezen dat dit alleen de mannen waren... volgens mij heeft zij recent geen wedstrijden gebokst. Ze is overigens fysiotherapeute maar heb geen idee waar...
Brtdm

« Antwoord #518 Gepost op: 21.06.2017, 18:22:55 »

@nigel

Lobke berkhout verscheen 23 mei nog in een video dat te maken had met zeilen. (zie hier)
Deze video zou ook die dag gemaakt zijn. 23 mei valt binnen de opnameperiode dus  het lijkt me niet dat ze meedoet.

Nouchka werd 21 mei nog Nederlands kampioene boksen.
« Laatste verandering: 21.06.2017, 18:25:11 door Brtdm » Gelogd
Nigel

« Antwoord #519 Gepost op: 21.06.2017, 18:32:54 »

@nigel

Lobke berkhout verscheen 23 mei nog in een video dat te maken had met zeilen. (zie hier)
Deze video zou ook die dag gemaakt zijn. 23 mei valt binnen de opnameperiode dus  het lijkt me niet dat ze meedoet.

Nouchka werd 21 mei nog Nederlands kampioene boksen.

Duimen omhoog!

WIDM 2018 in Cyprus?
Pagina's: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005