Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
426 gasten en 37 vaste bezoekers (Gupp, Ruud2003, TheBigger01, Molduck, Pac, Newbie2, clld, Avogadro, Kaaasje, Wesssel, themollenator, SpacyColours, Shenzi26, Molzkovicz, Mollenvanger-MV, ruben67, Naty, Cool Cat_86, D*N, Martje, Hildewereld, marvin, Blinker, Lotteleanne, Vangu Vegro, Heinz, Lucy, Elwin, wouterv, BigBoots, Geel scherm, Rock23, LdHmolletje, superkimmi, spechteke, gamehelp16, Bodejos)
Activiteitenagenda
Schrijf je nu in!
GameNight: Forumganzenbord
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 19
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 16075 keer)
Lukie4
Forum Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Gepost op: 12.12.2017, 21:12:57 »

In dit topic kun je al je verdenkingen kwijt over Ron Boszhard.

naam Ron Boszhard
beroep TV Presentator
geboorte datum   12 november 1963

Meer informatie over deze kandidaat
« Laatste verandering: 16.12.2017, 13:34:44 door Lukie4 » Gelogd

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Lonneke*L

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 3.01.2018, 14:44:57 »

Ik denk dat we Ron niet moeten onderschatten....
Pac

Een soort Pac-Man eigenlijk!

« Antwoord #2 Gepost op: 4.01.2018, 17:01:57 »

Ron noemt zichzelf een kat-uit-de-boom-kijker, een introvert. Dat staat volgens mij haaks op het beeld dat iedereen van hem heeft als de guitige opgewekte kinderpresentator. Ik denk dat hij daarom gelijk verdacht gaat worden door de rest, omdat ze denken dat hij niet lekker in z'n vel zit of of gespannen is voor zijn molschap. Daarom wordt hij niet uitgekozen als Mol Zeker niet!

Al denk wel dat hij zeker gesolliciteerd heeft als Mol, aangezien hij zo'n groot fan is. De Mol zijn is dan de ultieme eer.

...óf niet!
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #3 Gepost op: 4.01.2018, 17:07:46 »

Ik dacht zelf eerder, Ron is zo fanatiek en weet zo veel over wie is de mol.. Die wil gewoon heel erg graag de mol ontmaskeren. Ik denk juist dat hij de mol niet wil zijn.
Maar streep nooit iemand af vanwege zijn fanatisme heb ik wel geleerd in het verleden.

Mollen zijn ook maar mensen.
Tunnelgraver

« Antwoord #4 Gepost op: 4.01.2018, 18:47:42 »

Ron zou als krasse knar (ik mag het zeggen, want van dezelfde generatie) best wel eens ver kunnen komen.
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #5 Gepost op: 5.01.2018, 13:49:53 »

Ik lees net een interview met Ron in de Volkskrant van vandaag (ik zal het zo in in het mediatopic plaatsen) en dan denk ik dat hij heel graag de Mol zou willen zijn en dus vast gemolliciteerd heeft. Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

Natuurlijk roept dit meteen de vraag op of je zulke dingen zou zeggen als je daadwerkelijk de Mol bent. Houdt die zich niet wat meer op de vlakte in de media?
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #6 Gepost op: 5.01.2018, 21:04:10 »

Ik lees net een interview met Ron in de Volkskrant van vandaag (ik zal het zo in in het mediatopic plaatsen) en dan denk ik dat hij heel graag de Mol zou willen zijn en dus vast gemolliciteerd heeft. Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

Natuurlijk roept dit meteen de vraag op of je zulke dingen zou zeggen als je daadwerkelijk de Mol bent. Houdt die zich niet wat meer op de vlakte in de media?
Ja begrijpelijke gedachte Heinz. Aan de andere kant kan dat ook weer deel zijn van zijn plan buiten het spel om natuurlijk, aangezien alle kandidaten wel media-aandacht krijgen maar hij als iets bekendere persoonlijkheid ook wat meer.
milcof

« Antwoord #7 Gepost op: 5.01.2018, 21:13:40 »

Ik zou het zelf iig wel tof vinden als ze hem de Mol hebben gemaakt. Met zulke uitspraken in de Volkskrant, maar bv ook de openbare zinspeling op zijn deelname tijdens de Televizier-Ring, zou hij wel echt een Mol zijn die uitdaagt en dat lijkt mij wel tof voor een keer. Die zijn er iig vrijwel niet geweest volgens mij.
Lukie4
Forum Moderator

« Antwoord #8 Gepost op: 5.01.2018, 21:22:32 »

Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

dat herken ik nog wel uit de pelgrimscode. daar was hij hmmmmmm niet de meest sympathieke speler.

BigBoots

« Antwoord #9 Gepost op: 5.01.2018, 21:24:06 »

Ik zou het zelf iig wel tof vinden als ze hem de Mol hebben gemaakt. Met zulke uitspraken in de Volkskrant, maar bv ook de openbare zinspeling op zijn deelname tijdens de Televizier-Ring, zou hij wel echt een Mol zijn die uitdaagt en dat lijkt mij wel tof voor een keer. Die zijn er iig vrijwel niet geweest volgens mij.
Lijkt mij toch onwaarschijnlijk. Het programma wordt voor de 'normale' kijker gemaakt. Ze zetten misschien wel de molloot op de verkeerde voet, maar door deze handelingen wordt Ron door het publiek sneller als mol aangewezen.
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #10 Gepost op: 5.01.2018, 21:29:41 »

dat herken ik nog wel uit de pelgrimscode. daar was hij hmmmmmm niet de meest sympathieke speler.

Bedoel je niet Atlas?
Maar over het algemeen kan ik het wel waarderen als er wat gezeur in de groep komt. Het is ja geen schoolreisje. Al speelde de hitte daar misschien ook wat mee. Maar ik verheug me op zijn deelname.

Mollen zijn ook maar mensen.
Lukie4
Forum Moderator

« Antwoord #11 Gepost op: 5.01.2018, 21:32:05 »

ja sorry je hebt gelijk. Het was Atlas

Amethyst

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #12 Gepost op: 5.01.2018, 22:50:45 »

Het lag inderdaad niet alleen aan de temperatuur denk ik.  Tongue

Zie o.a. de posts van ArnieAlberts in dit draadje op FOK.nl:

http://forum.fok.nl/topic/2409023/1/25#p175034833

http://forum.fok.nl/topic/2409023/1/25#p175051512

wat Ron over zijn moeder zegt in het interview dat Heinz hierboven linkte is ook veelzeggend.
Erik Leppen

Follow the molpunten

« Antwoord #13 Gepost op: 6.01.2018, 21:51:19 »

Wat ik ineens bedenk...

in de quiz van de Moltalk "kick-off" zat de vraag "welke kandidaat kreeg als enige een rood scherm maar behaalde daarna toch de finale". Ik weet natuurlijk niet wie die quizvragen maakt, maar zou daar een hint naar seizoen 18 in zitten? Dat Ron nog terugkomt? (Of die nou de finale haalt of niet.) Een beetje hetzelfde als de quizvraag over hoeveel landen de mol aangedaan heeft, die je zou kunnen zien als aanwijzing naar de landen-opdracht?

Vergezocht, maar toch. Het lijkt me echt raar als dit het echt definitief was eigenlijk... Als dat zo is zou dat echt vreselijk zijn; de bekendste (voor mij) kandidaat eruit voordat de groep überhaupt compleet is. Maar tegenover hemzelf ook mega-oneerlijk. Dus 't lijkt me bijna onmogelijk. Maar wie weet...

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #14 Gepost op: 6.01.2018, 21:54:41 »

In de app kan je geen punten meer inzetten op Ron. Lijkt er toch op te wijzen dat hij definitief niet meer meedoet.
javaso

« Antwoord #15 Gepost op: 6.01.2018, 21:58:54 »

Je kan het ook andersom bekijken. Als je nog wel punten op hem kon inzetten, wisten wij meteen zeker dat hij wél terugkomt.
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #16 Gepost op: 6.01.2018, 22:01:03 »

Je kan het ook andersom bekijken. Als je nog wel punten op hem kon inzetten, wisten wij meteen zeker dat hij wél terugkomt.

Daar heb jij weer gelijk in.

Ron is morgen te horen bij Annemieke op de radio. Dat zal een hoop duidelijk maken.
Hulpmol

« Antwoord #17 Gepost op: 6.01.2018, 22:01:51 »

Of Ron keert terug, maar we kunnen op onze beide oren slapen dat hij de Mol niet is (wat tot nu toe altijd al wel het geval was in vergelijkbare situaties).
kwkw

« Antwoord #18 Gepost op: 6.01.2018, 22:02:15 »

Iemand met een rood scherm kan niet de mol zijn. In dat opzicht is het niet raar dat op Ron geen punten ingezet kunnen worden
Meezter

« Antwoord #19 Gepost op: 6.01.2018, 22:06:18 »

Ik krijg toch een
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
gevoel hierbij.

De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 19
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005