Auteur Topic: Het Wie Is De Mol Off Topic topic  (gelezen 151643 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #380 Gepost op: 26-08-2017, 17:07:51 »
Dank Heinz, zie idd dat het al opgemerkt was toendertijd.


Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #381 Gepost op: 27-08-2017, 02:16:19 »
Ja klopt, ik herinner me dat ook nog. Het weggooien van bet geld  in de trein is misschien lastig te beoordelen. Ik weet dat ik me het meest druk maakte over een getoonde molactie van Margriet waarbij ze op het perron de dames van de foto's in de eerste opdracht aflevering 1 zou hebben aangesproken terwijl bet niet dezelfde dames waren. Screenshots inmiddels weggegooid maar voor mij wel een reden kritisch te kijken naar de getoonde molacties.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #382 Gepost op: 3-09-2017, 18:04:12 »
Ik keek eergisteren naar Jinek en daar zat Angela de Jong, journaliste die 3 x per week een column schrijft over wat ze ziet op tv.

Zij bleek de seizoenswinnaar van dit seizoen van de Slimste Mens.
Terecht, een slimme dame.

Maar wat me enorm stoorde is haar gedrag. Ze lijkt me echt een enorme bitch, en laat dat lijkt maar weg. Eva Jinak vroeg of we haar nu in meerdere programma's zouden gaan zien en ze zei dat haar dochter haar wel graag in WIDM zou willen zien maar dat ze daar nooit aan zou beginnen omdat ze a. het spel niet snapt (beetje ongeloofwaardig voor een tv rececent die ook nog eens de slimste mens van NL is maar ok), b. ze geen 3 weken weg wil (ok, makes sense), en omdat ze volgens eigen zeggen nogal lelijk had geschreven over Wie is de mol en dat ze daarom toch nooit uitgenodigd zou worden.
Toen ben ik even gaan opzoeken wat ze dan precies schreef.
Ik vond een column van begin dit jaar waarin ze beschrijft hoe het hele mediacircus rondom dit programma haar zo enorm tegenstaat.
Iets waar ik het persoonlijk mee eens ben hoor, als het aan mij ligt mag Moltalk heel snel terug naar 'internet' en mogen de kandidaten gewoon ine en persbericht bekend worden gemaakt of in losse tv programma's maar voor mij hoeven die evenementen ook niet zo.
Als dieptepunt de live ontknoping in VondelCS.
Ik hoop echt dat de makers hier naar gaan luisteren en het toch weer zoals vroeger gaan maken, als is het maar omdat er zo veel meer acties geshowd kunnen worden en die hele hype een beetje weg is. Het programma heeft bewezen ook 3 miljoen kijkers te kunnen trekken voor de finale aflevering zonder een live ontknoping.

Enfin. Genoeg over dat, terug naar Angela. Ik vind dat ze gewoon haar mening mag hebben maar de manier waarop zij dingen brengt is echt verschrikkelijk. Ze is echt een harteloze vrouw.
Zeker als je kijkt naar hoe bijna irritant entiousiast ze is over drama series en daar columns over schrijft. Dan denk ik, het is maar een programma, het zijn je eigen woorden maar goed.

Wat vinden jullie?   ???

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #383 Gepost op: 3-09-2017, 19:19:27 »
Ik ben het sowieso met je eens over het hele hype-gedoe. MolTalk vond ik véél leuker op internet. Het leukste vond ik nog dat er allemaal oud-kandidaten aanwezig waren in het publiek en er ook met hen werd gesproken. Het was zo leuk om te zien dat veel kandidaten nog contact hadden en ook dat het er zo gezellig was. Ik mis dat zo op tv, het is nu net Pauw ofzo die 3 mensen over WIDM spreekt. Het is gewoon niet meer zo gezellig als eerst en ook heb je maar 3 vaste gasten die in de hele uitzending misschien 1 nuttig iets kunnen zeggen. Ook is het zo dat het op tv nu zo kort is, echt 20 minuten ofzo. Op internet duurde het soms wel een uur. Ik mis het echt. Het kan ook gewoon gezellig op tv, zoals het seizoen dat Patrick en Viv het presenteerden op internet. Het was leuk, gezellig, zat goed in elkaar. Het kon zo op tv.

Met het bekend maken van de kandidaten ben ik het ook eens, want waarom zou je het midden op de dam bekend maken, of in een of andere tent waar ze op stoeltjes zitten terwijl het ook leuk in tv-progammas kan, waar ze ook nog eens leuk kunnen praten over het programma? Toen de kandidaten midden op de Dam bekend werden gemaakt ergerde ik me ook enorm. Het was zo overdreven allemaal. Waarom zou je ook nog eens een executie gaan houden? Maak het gewoon leuk bekend zoals in 2014/2015, vond ik veel leuker.

De live ontknoping in Vondel CS vind ik opzich wel leuk, maar dan ook vooral omdat er allemaal oud-kandidaten en familieleden bij aanwezig zijn. Dat kan ook gewoon in een opname. Het is wel leuk dat ze fans erbij laten zijn, maar ik vind het echt allemaal heel overdreven. En ik zou inderdaad veel liever meer molacties en evt extra materiaal of informatie horen over dingen die er gebeurd zijn. Kortom: Ik begrijp Angela wel.

Ik vond Angela een leuk persoon in de Slimste Mens, en ik vind ook dat ze gelijk heeft over het hele circus gedoe. Het is de laatste jaren zo veel allemaal. De manier waarop ze het brengt vind ik inderdaad ook niet de juiste. Ze schrijft alsof het een verschrikkelijk progamma is, integendeel natuurlijk.  ;)

Ik hoop ook echt dat de makers dit lezen en dit meenemen voor komend seizoen. En dan vooral het gedeelte MolTalk.

Frankje Lapi

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #384 Gepost op: 3-09-2017, 20:51:15 »
Die belediging aan het adres van Angela snap ik niet. Ik heb me geen moment aan haar geërgerd, dus dat ligt echt aan je eigen perceptie.

Wat de 'hype' betreft: eens dat de live finale niets inhoudelijks toevoegt (alleen leuk als je er bent), dus wat mij betreft kunnen ze beter investeren in het uitleggen van alle opdrachten (kan deels online).
Een bekendmaking a la 'De Dam' zie ik wel liever dan dat iedere kandidaat los in een programma wordt bekend gemaakt - dat is juist te 'gehypet' en minder 'des Mols' qua spanning. Het liefst eerst steeds kleine teasers waar we lekker mee kunnen puzzelen, en daarna een bekendmaking in één keer, mag via een soort evenementje.
En Moltalk mag van mij sowieso wat losser, wat meer 'van de fans', in plaats van enkel drie oud-kandidaten. Het is zonde dat ze met drie miljoen fans altijd enkel putten uit een clubje van +/- 170 oud-kandidaten. Ik zie graag eens Molloten een 'pitch' geven voor hun Mol of theorie ::jaja:: Een mix van oud-kandidaten, fans en misschien de afvaller zou top zijn ::ok::
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #385 Gepost op: 4-09-2017, 14:25:59 »
@Pac

Ze zat niet alleen bij Jinek omdat ze de slimste was, ze was naar mijn idee ook uitgenodigd omdat ze afgelopen weken extreem veel kritiek had gekregen over haar tv optredens. Ongezouten meningen over haar, naar mijn mening terecht.
Hoe ze zich door de serie heen liet zien, kwam vaak heel erg synisch, arrogant en raar over vond ik. En ik heb geen hoge irritatie factor bij mensen.
Dat in combinatie met haar artikel van Wie is de Mol vond ik een beetje mwah.

Let wel dat ik ook schrijf dat ik het inhoudelijk qua mediacircus wel met haar eens ben. Hopelijk hopelijk lezen de makers mee. En met media circus bedoel ik (laat ik voor mezelf spreken) niet in de negatieve zin van het woord, maar ik vind dat het gewoon beter is zonder dat 'circus'


Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #386 Gepost op: 9-09-2017, 11:36:02 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #387 Gepost op: 9-09-2017, 11:40:22 »
wat is dat Molzkovicz?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #388 Gepost op: 9-09-2017, 11:51:50 »
Ik denk dat je de Open Studiodagen bedoelt :) Er is een Wie is de Mol?-quiz :D (Maar wees gerust, ik ga niet dus je maakt nog een kans ;D)
...óf niet!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #389 Gepost op: 14-09-2017, 23:05:44 »
@jeroenkidv op Twitter:

Lieve#WIDM-fans! Morgen mag ik voor @RodeKruis veilen: 2 studiotickets voor de finale van Wie is de Mol '18. Check @NPORadio2 voor details!


 :D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #390 Gepost op: 15-09-2017, 07:32:36 »
Neeeeeeee... weer een live finale :-(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #391 Gepost op: 15-09-2017, 10:21:25 »
Hoorde ik ze nou zeggen dat de Kro-Ncrv die kaarten zou gaan veilen, of staan mijn oren nog in vakantiemodus?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #392 Gepost op: 15-09-2017, 11:19:43 »
Nee, die kaarten worden geveild voor de Nationale Actie voor Sint-Maarten die op dit moment gaande is.

Jeroen gaat het dus voor het Rode Kruis veilen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #393 Gepost op: 17-09-2017, 13:31:17 »
Ik las dat Marlijn Weerdenburg mama geworden is van zoon Teun.....

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #394 Gepost op: 9-10-2017, 08:27:55 »
Er komt een 'Wie is de mol baby' aan..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #395 Gepost op: 9-10-2017, 18:13:53 »
::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #396 Gepost op: 9-10-2017, 18:35:44 »
Wat een leuk nieuws ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #397 Gepost op: 9-10-2017, 21:14:14 »
Ook Zarayda Groenhart is mama geworden, van dochter Eleia.



Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #398 Gepost op: 9-10-2017, 22:05:01 »
Hoe leuk ::bravo::
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #399 Gepost op: 10-10-2017, 08:28:14 »
Wat een leuk nieuws allemaal!
Ich bin ein Bärliner!