Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 78984 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 19-01-2003, 22:59:03 »
Volgens mij is of Inge of Walter de mol. Kan niet zo goed uitleggen waarom. Als er iets gezegd wordt zie je telkens Inge zo'n gezicht trekken van o jee, of "veel geld" of "ah, eindelijk hebben we weer contact". Een beetje teveel (gespeelde?) mimiek naar mijn idee.

Bij een van de opdrachten haalt de groep een hoop geld binnen, en zij is heel erg blij, waarop een soort onderonsje met Michiel volgt......(weet niet meer precies welke opdracht).







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pino Picaro

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2003, 02:32:12 »
Volgens mij is Inge de mol. Tijdens de zoektocht in Venetië noemde ze Corry steeds bij de verkeerde naam.
Ze kende nog maar 2 deelnemers, 2 namen onthouden is niet moeilijk. Als mol kende ze reeds iedereen bij naam en was dit een afleidingsmanoeuvre.








Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2003, 09:14:11 »
crIstophe
bruNo
inGe
waltEr
shadIa
Stijn
Marc
cOrry
nicoLe

dat zou wel heel stom zijn :-)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2003, 09:25:17 »
Toen de eerste 3 kandidates elkaar de hand schudden zei Inge "ik ben de Limburgse". Net alsof de anderen ook maar enig idee zouden hebben dat er een Limburgse mee zou doen. Bovendien gaat Inge er met deze opmerking meteen maar vanuit dat zij de enige uit Limburg is....dat is wel inside information.

Volgens mij was dit echt een verspreking.....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2003, 09:29:54 »
'T was trouwens niet Inge die 'telkens' de namen doorelkaar haalde, dat was Sandra. Die noemde Nicole telkens Nathalie.

Wat mij vervolgens opviel is dat Inge Nicole vervolgens Sandra noemde.
Dacht Inge misschien, nadat Sandra zich telkens vergiste: "hè da's een mooie manier om niet verdacht over te komen; je in de namen vergissen!" Noemde ze daarom Nicole bewust Sandra?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2003, 09:52:20 »
inge verdacht: omdat zij in eerste instantie niks zou doen en 1 punt had en christophe 0 punten en ze toen gingen ruilen en zichzelf op die manier niet verdacht maakte en toch kon mollen...








always look on the bright side of life

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2003, 09:59:27 »
Shadia zou in eerste instantie niks doen.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 20-01-2003, 10:18:13 »
ja ik weet het ik was al verbeterd door maud hahahahhaha maar ik liet het toch staan blondt he hihi







always look on the bright side of life

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 20-01-2003, 12:42:40 »
Waarom is Inge wel de mol?
Ze vindt maar één persoon, terwijl Sandra er twee gevonden heeft.
Maar Sandra had die eerste niet gevonden terwijl er duidelijk werd gezegd, waar of dat die persoon was. Die twee personen die Sandra heeft gevonden liepen achter elkaar en konden maar een kant op volgens Nicole.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 20-01-2003, 16:07:06 »
Maar Inge maakt een heel toneelstuk om haar vondst heen. Dit volgens mij met het enige doel om haar mollenstreken daarvoor te verbergen...







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 20-01-2003, 16:19:58 »
Maar Inge maakt een heel toneelstuk om haar vondst heen. Dit volgens mij met het enige doel om haar mollenstreken daarvoor te verbergen...
ja indederdaad, ze was helemaal blij dat ze iemand had gevonden.  Wat tweety zei is wel waar, ze versprak zich ook 'opeens'nadat sandra dat ook bij nicole deed. En die inside informatie, dat zou ik nog een keertje moeten zien, als ze dat echt zei zou het natuurlijk wel een grote verspreking zijn!







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2003, 17:55:19 »
Toen de eerste 3 kandidates elkaar de hand schudden zei Inge "ik ben de Limburgse". Net alsof de anderen ook maar enig idee zouden hebben dat er een Limburgse mee zou doen. Bovendien gaat Inge er met deze opmerking meteen maar vanuit dat zij de enige uit Limburg is....dat is wel inside information.

Is dit niet gewoon de Belgische manier om te zeggen dat je uit Limburg komt? Ik vond 't op zich ook 'n rare zin, maar Sandra en Nicole leken er heel normaal op te reageren, dat ik dacht dat 't wel gewoon echt Belgisch zou zijn om 't op deze manier te zeggen.  :-\

Citaat
Wat mij vervolgens opviel is dat Inge Nicole vervolgens Sandra noemde.
Dacht Inge misschien, nadat Sandra zich telkens vergiste: "hè da's een mooie manier om niet verdacht over te komen; je in de namen vergissen!" Noemde ze daarom Nicole bewust Sandra?

Dat was idd wel erg vreemd. Vooral omdat Nicole 'n paar seconden ervoor al enigzins geprikkeld had gezegd dat ze niet Nathalie heet, maar Nicole. Dat moet Inge ook gehoord hebben, dus of ze was heel erg in de war of ze deed 't expres. Ze kan 't trouwens ook expres gedaan hebben om Nicole wat te jennen, omdat ze zo teleurgesteld reageerde toen Sandra haar naam verkeerd zei. Inge kan dus ook gewoon 'n vreemd soort humor hebben.  ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2003, 18:24:19 »
Dat "Ik ben de Limburgse" is waarschijnlijk omdat ze weten dat er uit alle omstreken wel iemand uitgekozen wordt. Net zoals er meestal in elk Big Brother huis een homo inzit die da nzegt "Ik ben de homo" zegt zij dat ze de Limburgse is. Ze weet zelf ook wel dat er geen 9 andere Limburgers zijn.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 20-01-2003, 19:03:28 »
Dat "Ik ben de Limburgse" is waarschijnlijk omdat ze weten dat er uit alle omstreken wel iemand uitgekozen wordt. Net zoals er meestal in elk Big Brother huis een homo inzit die da nzegt "Ik ben de homo" zegt zij dat ze de Limburgse is. Ze weet zelf ook wel dat er geen 9 andere Limburgers zijn.
LOL, hij is écht wel grappig, onze Robbie.  ;D
Het is m.a.w. outing (maar dan dat je tot de clan van 'De Limburgers' behoort). Denk ook wel dat ze het al zegt met het idee van: 'ze lachen sowieso al met de Limburgers, laat ik maar meteen een bekentenis doen.'
Inge is intelligent genoeg, maar is (vermoed ik) wel een beetje ontgoocheld omdat ze de enige Limburgse is.

Om toch een beetje het molschap aan haar toe te dichten: Limburg is ondervertegenwoordigd in deze derde reeks.
Er zitten 2 of 3 Westvlamingen in, 3 Antwerpenaars enz.
Misschien moet de Limburgse wel meegaan tot het eind van de reeks?







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 20-01-2003, 19:08:26 »
Nog ff dit:
Die collega van mij die ook in Bilzen woont, kent Inge. Zij is hun dierenarts. Ik moet nog even wat meer vissen naar wat hij over haar weet. Gelukkig volgt hij de serie ook en kan ik misschien wat info met hem 'ruilen'.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2003, 20:53:52 »
Denk ook wel dat ze het al zegt met het idee van: 'ze lachen sowieso al met de Limburgers, laat ik maar meteen een bekentenis doen.'
Inge is intelligent genoeg, maar is (vermoed ik) wel een beetje ontgoocheld omdat ze de enige Limburgse is.

Ik kan je gedachten gang ff niet volgen Ambijans (surprise  :P).  Ze weet op dat moment toch juist nog helemaal niet dat ze de enige Limburgse is...? Tsja, ze kan misschien hooguit vermoeden dat de kandidaten uit alle verschillende delen van het land komen, maar toch komen (kwamen) er wel twee uit Overijse. Dus eigenlijk kun je er niets van zeggen.....

Ik blijf het een vreemde opmerking vinden...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 20-01-2003, 21:16:53 »
Ik kan je gedachten gang ff niet volgen Ambijans (surprise  :P).  Ze weet op dat moment toch juist nog helemaal niet dat ze de enige Limburgse is...? Tsja, ze kan misschien hooguit vermoeden dat de kandidaten uit alle verschillende delen van het land komen, maar toch komen (kwamen) er wel twee uit Overijse. Dus eigenlijk kun je er niets van zeggen.....

Ik blijf het een vreemde opmerking vinden...
Ga ik mezelf ff (proberen te) verduidelijken. Ze stelt zich eerst voor en zegt erbij dat ze Limburgse is. Daar slaat mijn reactie op van 'al maar meteen bekennen dat zij het Limburgertje in de groep is'.
Die tweede opmerking over de ontgoocheling dat ze de ENIGE Limburgse is wordt ff later duidelijk als alle kandi's er bijna zijn.
Je hoort haar dan iets zeggen in de stijl van: 'Er is nog altijd geen 'andere' Limburger bij!' Snappie?
Of vind je het vreemd dat ik haar blijf verdenken op basis van het feit dat ze de enige Limburgse in het programma is?  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2003, 21:28:16 »
crIstophe
bruNo
inGe
waltEr
shadIa
Stijn
Marc
cOrry
nicoLe

dat zou wel heel stom zijn :-)

Zo kan je nog wel meer bedenken.. lijkt me..








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 20-01-2003, 21:31:39 »
Volgens mij is Inge de mol. Tijdens de zoektocht in Venetië noemde ze Corry steeds bij de verkeerde naam.
Ze kende nog maar 2 deelnemers, 2 namen onthouden is niet moeilijk. Als mol kende ze reeds iedereen bij naam en was dit een afleidingsmanoeuvre.

Haha, das een goeie  ;D Nu haal jij ook namen door elkaar! Het was namelijk niet Corry maar Nicole!  ;D

Maar nu weer ontopic: Ik denk niet dat Inge de Mol is, alhoewel ze soms wel erg vreemd lacht (net als George wel eens deed) bijvoorbeeld tijdens de eerste opdracht toen Bruno wegrende en ze aan hem vroeg of ie een kaartje had en toen ze zei dat ie als ie het niet kon vinden maar terug moest komen. Daarna keek ze in de camera en lachte ze mollig.......  ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2003, 21:34:41 »
ja, dat lachen in de camera viel me ook op... maar toen ik het gisteren op de tv zag leek het me meer een soort lachje van "die spoort niet helemaal" ofzo. leek mij op het tweede gezicht toch niet zo'n heel mollig lachje meer.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!