Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 78816 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 2-03-2003, 20:53:44 »
Mols van Inge in aflevering 7:
  • Ze had haar vliegtuigstunt niet correct.
Onmols van Inge in aflevering 7:
  • Ze deed uitstekend haar werk bij de opdracht met 't geblindeerde busje.

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #281 Gepost op: 2-03-2003, 22:04:38 »
onmolse reacties :

-haar pogingen om marc en stijn om te praten

-haar reactie dat ze in de finale stond

-haar reactie van ontsteltenis toen het duidelijk  werd dat ze moest stuntvliegen

Maar met een aantal jaren toneelschool kun je die reacties misschien ook wel leren.











Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #282 Gepost op: 2-03-2003, 22:20:50 »
Wat ik ook al gepost heb in "Aflevering 7":

Ik heb reden om aan te nemen dat Inge niet in het vliegtuig zat tijdens de stunts. Ze was er iig niet in te zien. Ook op de site zien we foto's van de kanditaten ín het vliegtuig. Van iedereen in de lucht behalve....jawel..Inge.

Of dit een tip is laat ik in het midden...ik heeft gesproken  ;)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #283 Gepost op: 2-03-2003, 22:22:34 »
Wat ik ook al gepost heb in "Aflevering 7":

Ik heb reden om aan te nemen dat Inge niet in het vliegtuig zat tijdens de stunts. Ze was er iig niet in te zien. Ook op de site zien we foto's van de kanditaten ín het vliegtuig. Van iedereen in de lucht behalve....jawel..Inge.

Of dit een tip is laat ik in het midden...ik heeft gesproken  ;)

Maar dat zou toch opvallen bij de andere kandidaten?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #284 Gepost op: 2-03-2003, 22:24:48 »
Maar dat zou toch opvallen bij de andere kandidaten?

Ja zou kunnen...maar wie weet hebben ze de kandidaten ergens anders écht laten instappen..of inge gewoon laten instappen maar ergens anders haar er weer uitgelaten ofzo...maja...wie ben ik...niet de mol iig :)








Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #285 Gepost op: 2-03-2003, 22:52:03 »
Wat ik ook al gepost heb in "Aflevering 7":

Ik heb reden om aan te nemen dat Inge niet in het vliegtuig zat tijdens de stunts. Ze was er iig niet in te zien. Ook op de site zien we foto's van de kanditaten ín het vliegtuig. Van iedereen in de lucht behalve....jawel..Inge.

Of dit een tip is laat ik in het midden...ik heeft gesproken  ;)
Volgens mij had ze de camera ondergekotst ...  :D








Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #286 Gepost op: 2-03-2003, 23:23:47 »
Volgens mij had ze de camera ondergekotst ...  :D

haha..... "braaaaaaaaaaaak...

uh..sorry:) ik zal die camera wel vergoeden als ik win ok?"








Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #287 Gepost op: 3-03-2003, 17:34:49 »
Als Inge tijden de onderhandelingen over de vrijstelling/5pasvragen/2500E probeert om Sandra (en ook de andere) te manipuleren, acteert ze wel bijzonder slecht. Het druipt er gewoon vanaf. Geen wonder dat geen enkel kandidaat erin trapt.
Nadat ze gemerkt heeft dat Stijn haar bij haar lurven heeft, is ze wel ongelooflijk nijdig. En dat blijft ze tot 's morgens in de auto.

Inge is dus zeker de mol niet, want de mol zou nooit zo nijdig zijn. Wat trekt die zich immers een vrijstelling aan?

Ook mogelijk, maar mijn inziens weinig waarschijnlijk, is dat Inge een zeer goede actrice is die goed "iemand die slecht acteert" kan acteren en die bijzonder goed speelt dat ze nijdig is.
 







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #288 Gepost op: 3-03-2003, 18:15:09 »
Inge is dus zeker de mol niet, want de mol zou nooit zo nijdig zijn. Wat trekt die zich immers een vrijstelling aan?
vergeet niet dat de mol zich voordoet als een gewone kandi. ook al trekt de mol zich nix van een vrijstelling aan, kan diegene dat nog wel faken.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #289 Gepost op: 3-03-2003, 20:33:51 »
Ik vond t met Inge dr hoogtevrees oko nog wel meevallen.. je stapt toch niet zomaar  in een stuntvliegtuigje, helemaal niet als je weet dat je daarna minstens 6 keer over de kop gaat .. :-\







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #290 Gepost op: 3-03-2003, 22:44:19 »
Nadat ze gemerkt heeft dat Stijn haar bij haar lurven heeft, is ze wel ongelooflijk nijdig. En dat blijft ze tot 's morgens in de auto.

Haar reactie in de auto was bijzonder merkwaardig vond ik. Ze zegt zelf dat ze haar woord gehouden heeft, maar in de onderhandelingen heeft ze oa gezegd dat ze niets wilde nemen, de vrijstelling en het persoonlijk geld. (alles dus).
En dan nog wat neemt ze Stijn precies kwalijk? Stijn liet de opdracht bijna slagen door voor het geld te gaan.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze mischien hoopte dat Marc en Stijn elkaar's vrijstelling zouden torpederen...










Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #291 Gepost op: 4-03-2003, 01:10:18 »
vergeet niet dat de mol zich voordoet als een gewone kandi. ook al trekt de mol zich nix van een vrijstelling aan, kan diegene dat nog wel faken.
volledig mee eens, maar het zou dan wel enorm goed geacteerd zijn van Inge. Veel te goed om mogelijk te zijn, vind ik.







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #292 Gepost op: 4-03-2003, 17:05:56 »
In een radio uitzending gaf Michiel duidelijk toe dat WV op basis van gegevens op de website bepaalde uitzendingen toch nog heeft aangepast en bijgewerkt.
(hier bedoelde hij andere fragmenten gebruiken of sommige fragmenten eruithalen om zo bepaalde mensen meer of minder verdacht te laten overkomen.)



Inge kunnen we dus wel afschrijven, stond altijd hoog in de polls en kwam altijd verdacht over op tv.








Offline MAX

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #293 Gepost op: 7-03-2003, 20:08:30 »
Tijdens de proef met de splitsingen zei Inge dat Quebec de hoofdstad van Australie is. Op de officieele site valt te lezen dat ze graag het speel Risk speelt. Ik ken het spel zelf niet, maar ik las op een van de fora dat Quebec in dat spel voorkomt. Wat mij ineens te binnen schoot, is dat de naam van het spel, RISK, weleens een hint zou kunnen zijn!! Mocht Inge de mol zijn (wat mijn gevoel vanaf afl. 1 zegt), speelt ze een erg RISKANT spel!! :D Aangezien de mol juist meestal een subtiele, stille rol speelt, zou dit een totaal andere mol zijn. ;D

Kan iemand mij trouwens vertellen welke muziek er tijdens de executies gedraaid wordt? Bij voorbaat dank!!








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #294 Gepost op: 7-03-2003, 20:11:10 »
Behalve dat het vergezocht is, is het volgens mij niet waar.. het gaat om landen in Risk, niet om steden toch?
En Inge is het toch niet. Mocht ze het wel zijn, wat een fucking slechte schijtmol is ze dan.







No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #295 Gepost op: 7-03-2003, 20:12:35 »
Klopt, Quebec staat op het RISK-bord, bij RISK-spelers is het ook veel bekender dan bij anderen. RISK is echt een heel cool spel als je het speelt met een paar mensen speelt die het goed kunnen. Echt waar, het enige bordspel dat echt leuk is, behalve Ganzenbord natuurlijk  :P








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #296 Gepost op: 7-03-2003, 20:25:01 »
Ik vind kolonisten van Catan anders ook erg leuk  8)







No Milk today???

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #297 Gepost op: 8-03-2003, 07:16:32 »
...Maar sinds vorige aflevering vind ik het heel onwaarschijnlijk mocht ze het zijn. Vooral die vondst over dat matras , had een mol nooit geplaatst. Nu slaagde de proef bijna en het mislukken van de proef lag aan de keuze voor de verkeerde schroef.

En wie koos de verkeerde schroef dan wel ?
Idd ons aller molletje, Inge.

Bovendien heeft ze tijdens de onderhandelingsproef met de vrijstelling, 5 pasvragen en € 2.500 ,zoveel mogelijk verwarring gezaaid door telkens aan de andere kandi's een ander verhaaltje te vertellen.
Dit laatste was ook de tactiek die de vorige Nederlandse Mol, George met name, bij een gelijkaardige (reserve)proef heeft toegepast.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #298 Gepost op: 8-03-2003, 20:02:16 »
Ik vind kolonisten van Catan anders ook erg leuk  8)

Ja, dat ken ik niet, he?  8)








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #299 Gepost op: 9-03-2003, 00:20:07 »
Op de site van radio 1 wordt een interview met de Mol aangekondigd, maandag in de Nieuwe Wereld.
Kijk even hoe ze het aankondigen:
10-3-2003
7 weken lang leefde driekwart van televisiekijkend Vlaanderen in spanning met de vraag 'Wie is de mol?'. Sinds gisteravond kennen we de naam van de mol, maar wie die mol écht is vertelt hij vandaag zelf in De nieuwe wereld.

De Mol is een HIJ.
I'm sorry folks.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...