Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77076 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sandra is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 17:58:48 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Sandra. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Sandra.  :)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 18:00:21 »
Sandra is wél de mol, want ze laat lange tijd niks van zich horen door de "walky-talky".

Sandra is níet de mol, want ze komt op tijd terug in het 'centrum' met de kandidaten die ze moest vinden.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 19:16:57 »
Sandra wel verdacht, maar misschien te verdacht.

Sandra laat idd niks van zich horen en kwam George ook niet net op tijd binnen in een soort gelijke opdracht dus, sluit ik sandra niet uit als Mol op dit moment.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:02:28 »
Waarom is Sandra wel de mol?

- Sandra is wél de mol, want ze laat lange tijd niks van zich horen door de "walky-talky".

Waarom is Sandra niet de mol?
- ze komt op tijd terug in het 'centrum' met de kandidaten die ze moest vinden.
-Sandra hoort bij opdracht 1 een straatnaam van Nicole en sprint erop af: Walter en Shadia gevonden.
-Kleiduivenschieten en de wand lukken allebei, 5 punten verdiend.
- Hartslag wel boven 130 maar ze haalt de opdracht wel.







« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 12:04:52 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

aggie

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:06:08 »
Sandra speelde een rol in beide opdrachten die te weinig opleverden. Door het schieten bleef de rest langer wakker en lukte de slaapodracht net niet...








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:09:04 »

Waarom is Sandra niet de mol?
-Sandra hoort bij opdracht 1 een straatnaam van Nicole en sprint erop af: Walter en Shadia gevonden.
-Kleiduivenschieten en de wand lukken allebei, 5 punten verdiend.
- Hartslag wel boven 130 maar ze haalt de opdracht wel.
Die walter en shadia waren maar NET op tijd, ze kon gewoon niet langer rekken.

Sandra had 2 walkie talkies bij, luisterde meestal naar geen van de twee, vond twee mensen maar nét... Sandra is de mol.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:59:55 »
niet langer rekken, jawel zowel shadia als walter wisten nioet waarheen ze moesten dus gewoon nog paar rondjes rennen.

Ik weet niet of dit nu mols is of niet mols, george deed het exact zo;







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 22:00:23 »
Dat net op het nippertje was wel een soort mollenactie. En net op het nippertje binnenkomen is dan een soort van goedmakertje, beetje de aandacht van je afschuiven. Als het namelijk echt zo makkelijk was als nicole zei, om "thuis" te komen..







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 22:06:38 »
Tenzij je slecht bent in oriëntatie. Nicole vond het misschien wel makkelijk omdat zij daar goed in is. En trouwens, ze is niet eens buiten geweest, dus hoe kon ze weten dat het zo makkelijk was.
Maar Sandra is mss gewoon slecht in oriëntatie. Ik verdwaal al in Eindhoven, laat staan in Venetië.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2003, 22:07:13 »
Het is net zo als die fiets actie van George. Je wordt bewonderd vanwege die verschrikkelijk goede mentaliteit, terwijl je eigenlijk héél hard aan het mollen bent.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2003, 22:11:01 »
Maar Sandra is mss gewoon slecht in oriëntatie. Ik verdwaal al in Eindhoven, laat staan in Venetië.

Ik ben zelf in Venetie geweest en ik moet eerlijk zeggen dat 't echt 'n vreselijk doolhof is! D'r zijn daar zoveel steegjes, kanaaltjes, gangetjes en er lopen ook nog 'ns duizenden toeristen rond. 't is echt niet zo vreemd dat ze niet gelijk de weg terug vind naar hun 'basis'. Ze had wel 'n kaart bij zich, maar ik kan me zo voorstellen dat daar de allerkleinste steegjes niet opstaan, waardoor je ook weer in de war raakt.







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 22:11:59 door Han13 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2003, 22:40:31 »
Het is natuurlijk allemaal nog maar gissen en op gevoel afgaan. Mijn gevoel zegt sandra, met een paar molse deja-vues van de vorige (NL) afleveringen:
Ik zag Sandra pas op de plaats rennen in Venetie, waarna haar rode, bezwete gezicht wordt uitgezonden. Ik zie haar alvast in de laatste aflevering terug kijken op haar work-shop kleiduiven schieten die zij op een geheime locatie ergens in Belgie heeft mogen volgen.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2003, 22:45:08 »
Ik zie haar alvast in de laatste aflevering terug kijken op haar work-shop kleiduiven schieten die zij op een geheime locatie ergens in Belgie heeft mogen volgen.

DAT had ik nu net ook tegen Omar gezegd. Lekker goed knallen met die kleiduiven, maar wetende dat de slapers een hele lastige klus hebben... Alleen schoot ze wat te goed.  :-\








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 19-01-2003, 22:51:39 »
Waarom zou zij een workshop kleiduiven gevolgd hebben? Als ze het niet oefent, is ze slecht in het schieten en mist een paar kleiduiven. Perfecte molactie. En het maakt niet uit of je wel of niet de kleiduiven raak schiet om de anderen wakker te houden.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 19-01-2003, 22:54:24 »
Waarom zou zij een workshop kleiduiven gevolgd hebben? Als ze het niet oefent, is ze slecht in het schieten en mist een paar kleiduiven. Perfecte molactie. En het maakt niet uit of je wel of niet de kleiduiven raak schiet om de anderen wakker te houden.
Tja, dat is ws gevoel versus verstand he.
En je mag als mol af en toe ook eens goed uit de verf komen toch?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 19-01-2003, 22:59:42 »
Dat wel, maar zoveel heeft ze er nu toch ook weer niet raak geschoten. Je hoeft daar echt niet hard voor te trainen. De andere twee hadden er ook geschoten, dus denk niet dat ze achteraf naar haar workshop kleiduifschieten zullen terugkijken.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 19-01-2003, 23:13:54 »
Maar Sandra is mss gewoon slecht in oriëntatie. Ik verdwaal al in Eindhoven, laat staan in Venetië.
Het bewijs is meteen geleverd! Robbie zou een heel goeie Mol zijn en het zou niet eens opvallen ook...  ;D
Algemeen gezien: denk dat het voor iedereen wel moeilijk is om je in een vreemde stad te kunnen oriënteren!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 19-01-2003, 23:49:10 »
Er zitten wel erg veel 'George-elementen' in haar acties in de stad. Ik weet daarom niet of zij het is. De mol kan de Nederlandse serie gevolgd hebben en weten wat wij weten over de acties van George en kan vermoeden dat deelnemers dat ook weten. Overigens met Walter in haar groepje is het een beetje link om dit soort grove acties uit te voeren. Volgens mij heeft ze de, volgens haar, kortste route naar het hoofdkwartier gelopen.







Thank U

Offline sap

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 20-01-2003, 09:54:40 »
Sandra kan heel goed de mol zijn volgens mij.  Waarom loopt ze met 2 walkie-talkies rond?  In plaats van die in het hoofdkwartier te laten.  Als zij aan het ronlopen is, kan ze immers ook moeilijk gevonden worden, en minder hulp is altijd goed voor de mol  :)

Tja, we zullen nog wel zien, maar volgens mij was dat toch wel verdacht...








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2003, 10:47:20 »
Volgens mij had ze die walkie talkie gewoon bij om aan de eerste de beste kandi die zij vond te geven. Zo kan die persoon meteen ingeschakeld worden, zonder eerst nog eens wat tijd te verliezen door die persoon eerst naar het hoofdkwartier te brengen.
Maar nu was Inge toevallig degene die als eerste iemand gevonden had, dus is het zo verlopen. Voor hetzelfde geld had Inge hem meegenomen en konden ze Bruno meteen inzetten. Maar als Sandra dan als eerste iemand gevonden had, zou iedereen Inge wee verdacht vinden omdat ze die 4e walkie talkie had.
Ik denk niet dat dit een mollenactie is.