Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 82877 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Shadia is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 18:00:11 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Shadia. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Shadia.  :)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 21:11:33 »
Waarom is Shadia niet de mol?

- Ze wordt gevonden bij opdracht 1.
- Bij opdrachg 2 vijfentwintig (25) minuten geslapen - 6 punten verdiend.
- Opdracht 3 in 1 keer geslaagd.

Waarom is Shadia wel de mol?

- Ze maakt de koker open.







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 21:12:20 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 22:01:04 »
Shadia is de Mol

koker openen
en heb ze wel echt 25 minuten geslapen, kan de regie dit niet zeggen dat het zo is, als ze de reultaten weten van de anderen, we zien nl shadia vaak wakker,.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 22:14:22 »
en heb ze wel echt 25 minuten geslapen, kan de regie dit niet zeggen dat het zo is, als ze de reultaten weten van de anderen, we zien nl shadia vaak wakker,.

Zat ik idd ook al aan te denken. Nu lijkt 't alsof ze de opdracht heel goed heeft gedaan, onmols gedrag dus, en dat komt zeker goed uit als je de mol bent!








aggie

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 22:16:46 »
Zat ik idd ook al aan te denken. Nu lijkt 't alsof ze de opdracht heel goed heeft gedaan, onmols gedrag dus, en dat komt zeker goed uit als je de mol bent!

Dat is een mogelijkheid. Maar vals spel. Als dat zo wordt gespeeld, hoeft het voor mij niet meer... Maar dat weet ik dan helaas pas na 2 maanden  :(
Ze is voor mij de eerste afvaller na Christophe. Geen mol.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 22:30:32 »
waarom is dat vals spel, zal iemand het ooit merken,

in andere molseries werd er met dobbelstenen gegooid, de uitslag beviel ze niet voor de mol en we gooiden lekker opnieuw







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 22:35:48 »
Ja dat dobbelsteen incident kwam ook gelijk bij mij op... Zou soortgelijk zijn aan deze opdracht als blijkt dat de uitslag niet klopt...

Misschien is het wel echt gemeten, maar is er met de uitslag gesjoemeld. Immers, als je slaapt weet je ook niet hoe lang dat dan geweest is. Het lijkt me al knap lastig om onder die omstandigheden te slapen, laat staan als er ook nog naast je geschoten wordt. Die vijfentwintig minuten lijken heel leuk, maar voegen uiteindelijk nix toe.







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2003, 00:29:48 »
Ik  blijf het raar vinden we zien af en toe beelden van de slapers en steeds is het shaida die draait of zelfs wakker is en dan zou uitgerekend zij bijna in haar eentje de opdracht doen slagen.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2003, 06:52:56 »
Hoe lang heeft de opdracht in totaal geduurd dan? Dat kan natuurlijk lekker gemonteerd zijn om onschuldige mensen zoals jij en ik te laten denken dat Shadia gewoonweg wakker is...







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2003, 10:29:11 »
Ze hadden een uur. Dus van haar 25 minuten zijn er nog 35 over waarvan ze materiaal hebben kunnen gebruiken om te laten zien dat ze wakker was.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2003, 16:04:34 »
't is inderdaad Shadia die je telkens ziet draaien en doen met de dekens en kussens. Des te vreemder dat zij juist 25 minuten geslapen zou hebben. Maar misschien willen de makers ons juist daarmee op een verkeerd been zetten. Ik zou het toch wel erg jammer vinden mocht er inderdaad "vals spel" bij zijn betrokken. Ik vind dit toch minder kloppen dan die dobbelsteen; daar ging het toch meer om: doet ze het of doet ze het niet. 't was toen op zich al verdacht dat Deborah geen tattoo wilde zetten, terwijl ze er al 3 had.....

Wat ik wel heel vreemd vind is dat er verder geen enkele aandacht is besteed aan het feit dat Shadia de koker opent... Geen geld van de pot af? Niemand krijgt te weten wat er in zit?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2003, 16:21:53 »
die draadjes waarmee de slaaptijd gemeten werd, zou shadia die hebben kunnen verwisselen? ander draadje aan andere machine koppelen?








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2003, 16:59:16 »
De koker uitspraak komt nog maar is niet voor dit topic.

Ik blijf het verdacht vinden shadia die in eentje bijna de hele opdracht haalt, zou je als Onmols moeten zien, maar juist het feit dat ze zo duidelijk wakker in beeld komt, is dan weer Mols.

Twijfel dus








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2003, 17:06:27 »
die 25minuten van shadia brengen nix op maar de duimen gaan wel omhoog bij de andere kandi's, komt goed uit moest ze de mol zijn.... dat ze echt 25minuten geslapen heeft betwijfel ik sterk, liepen die draadjes naar de WC zoals in NDL, 't zou goed kunnen....







« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 17:08:01 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2003, 17:10:05 »
Wat ik wel heel vreemd vind is dat er verder geen enkele aandacht is besteed aan het feit dat Shadia de koker opent... Geen geld van de pot af? Niemand krijgt te weten wat er in zit?

ik denk dat ze de anderen nieuwsgierig probeert te maken? die zullen het nu ook wel doen zeker? en als dat per man/vrouw 500€ gaat kosten......denk dat we volgende week pas gaan zien hoeveel het gaat kosten aan de groep, in de vooruitblik zegt michiel toch iets in de zin van "ik wil jullie kokers zien", de rekening zal gemaakt worden zeker?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2003, 17:25:44 »
Er gaat 500 € van de pot af als er bij controle (volgende week dus, ik 'gok' midden in de nacht/vroeg in de ochtend) een koker ontbreekt. Ze heeft hem alleen open gemaakt, dat geeft in dit stadium iig nog geen straf.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

aggie

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2003, 17:26:28 »
denk dat we volgende week pas gaan zien hoeveel het gaat kosten aan de groep, in de vooruitblik zegt michiel toch iets in de zin van "ik wil jullie kokers zien", de rekening zal gemaakt worden zeker?

Deze actie pleit voor haar als mol. Maar de kokers worden toch wel geopend, zoals vorig jaar de brieven van de NL kandidaten. En het is wel heel erg opvallend. Kan ook de aandacht naar je toetrekken als je graag wilt dat je verdacht bent.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 20-01-2003, 18:13:40 »
Op de officiele site (mooie site is dat) geeft Shadia het volgende antwoord op de vraag of ze de mol zou kunnen zijn:

Citaat
Ik zou er mij heel schuldig bij voelen, denk ik

De meeste andere kandidaten zeggen dat ze de mol wel zouden kunnen zijn omdat ze bijvoorbeeld goed kunnen liegen of zo....

Ik weet niet of dit nou een mols of onmols antwoord is...  ;)








Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 20-01-2003, 18:35:17 »
Ik vond het vooral verdacht dat ze de andere probeerde te overhalen om de koker open te doen ! Niet ?! Als je weet dat er geld ofgaat zou dit wel een mollenstreek kunnen zijn ! en da van da slapen vond ik ook wel verd8.
Melissa
xxx







Dikke zoen,
Melissa

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2003, 18:37:21 »
volgens mij is shadia de mol want (ik heb de rest van t forum nog niet gelezen dus maybe is t achterhaald):

bij de 2e opdracht zet ze zichzelf eerst buiten spel. hiermee straalt ze iets uit van who cares, ik ga lekker rusten. niet echt de uitstraling van de mol dus. vervolgens geeft ze degene met wie ze wil ruilen, dus op wiens positie ze wil zitten, 0 punten (christophe dus). daarbij geeft ze corry ook nog eens 10 punten, er van uitgaande dat de opdracht over het muurtje heen en de kleiduiven schieten niet gaat leuken, en zeker niet met corry. met deze informatie waagt ze de gok om gewoon te gaan slapen, zo dat ze onmols lijkt. maar ze houdt er wel rekening mee dat ze niet meer dan een half uur moet slapen. dus op de een of andere manier wekt ze zichzelf na 25 minuten (ja, dit is vergezocht, maar ik denk iets in die richting, misschien met een horloge ofzo?), zodat ze ten eerste onmols overkomt en ten tweede de opdracht niet helemaal doet slagen...

dit is mijn theorie over shadia tijdens de 1e aflevering. wat betreft die koker, ik denk dat dat volgende week pas duidelijk wordt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!