Poll

Wat vond jij de beste 'Wie is de Mol'-serie?

Belgie, seizoen 1
1 (2.3%)
Belgie, seizoen 2
20 (46.5%)
Belgie, seizoen 3
22 (51.2%)

Totaal aantal stemmen: 44

Auteur Topic: Beste Belgische 'De Mol'-serie  (gelezen 13788 keer)

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Gepost op: 5-03-2003, 15:19:26 »
Heb je een favoriet seizoen? Waarom dat seizoen: vanwege de opdrachten, de kandidaten, de locatie of iets anders?

Natuurlijk hangt veel af van de laatste aflevering van dit seizoen, maar nu kun je misschien toch ook al een idee hebben.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2003, 15:26:32 »
Ik heb de eerste twee series helaas niet gezien. :'( Maar deze derde is schitterend.








Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2003, 15:32:55 »
'k Heb de eerste ook niet gezien  :'(, en bij de tweede heb ik de eerste twee of drie afleveringen gemist. Maar desalniettemin vond ik de tweede leuker, vooral vanwege de kandidaten.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2003, 15:37:17 »
ik heb de eerste twee niet gezien, maar heb wel vergelijkingsmateriaal uit nederland (2 en 3). die vond ik beter dan deze vanwege de kandidaten, maar ook vanwege de opdrachten.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2003, 15:59:46 »
Hoewel ik deze serie ook erg goed vind qua opdrachten, vond ik de kandidaten uit de 2e serie (Dominiek, Eef, Niki etc.) weer leuker. 1e serie heb ik niet gezien.








Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2003, 16:00:39 »
Ik zag nu dat er nog niemand op De Mol 1 gestemd heeft. Spijtig, ik heb nu op 2 gestemd, vooral vanwege de sterke rol van Hugo. Maar vergeet ook Mon uit serie 1 niet. Wat hebben die van WV er toch een hand in om geslaagde oude mannen te vinden! Sorry, heren. Maar wie zou niet eens met Mon, Hugo en Walter op café willen gaan? Voor mij absoluut de besten van elke serie.







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2003, 16:14:22 »
ik heb op de tweede molserie gestemd

 voor de derde molserie werden vele opdrachten en items overgenomen van buitenlandse series, toch iets minder origineel....vandaar m'n stemgedrag.

de derde molreeks is waarschijnlijk wel de moeilijkste serie om de mol te vangen, zelfs helemaal op het eind ben ik er nog niet volledig uit, alle kandidaten zijn nog een beetje verdacht, da's natuurlijk wél knap van woestijnvis







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2003, 16:35:50 »
Ik stem ook voor de 2e serie (hoewel ik de eerste niet gezien heb).
Niet alleen om dat ik geloof ik toch de kandidaten grappiger vond (denk aan de wisselwerking tussen Hugo en Marianne) maar volgens mij ligt het misschien ook wel gewoon aan het weer tijdens de opnames.
Zowel de B2 als de NL3 hadden schitterend weer, wat volgens mij de 'vrolijkheid' van de serie ten goede komt. Gewoon niks aan te doen dus.

Wel inderdaad, heb ik nog steeds ernstige twijfels over mijn mol, en er zaten ook in deze 3e serie weer een aantal zeer originele en leuke opdrachten in (voor al de stock cars)! Dus ook naar deze serie kijk ik weer met zeer veel plezier.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2003, 18:44:03 »
deze serie , maar dat komt omdat ik al weet dat Marc de mol is.   ::)Als dat besef ook bij de anderen doordringt en de mollenacties worden doorgelicht zal mol marc net zoveel waardering krijgen als Hugo van afl 2.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2003, 19:47:20 »
ik heb op de tweede molserie gestemd

 voor de derde molserie werden vele opdrachten en items overgenomen van buitenlandse series, toch iets minder origineel....vandaar m'n stemgedrag.

de derde molreeks is waarschijnlijk wel de moeilijkste serie om de mol te vangen, zelfs helemaal op het eind ben ik er nog niet volledig uit, alle kandidaten zijn nog een beetje verdacht, da's natuurlijk wél knap van woestijnvis
I concur








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2003, 12:27:21 »
Ik heb ook op de 2e serie gestemd, maar het ontloopt elkaar niet zoveel. Op de één stemmen lijkt altijd een beetje alsof je de andere niks vindt, maar dat is onzin. Ik vind deze serie ook geweldig! :D

Eerste Vlaamse serie helaas niet gezien. :'(

Zeg, is er trouwens ook een Waalse Mol? :)








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2003, 13:46:18 »
Ik heb alleen deze gezien, dus ik vind dat ik niet kan stemmen omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
Doch vind ik de serie niet altijd super, maar dat komt omdat ik de NL serie van vorig jaar gewoon meesterlijk vond.







No Milk today???

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2003, 13:55:42 »
Wat ik persoonlijk leuk vond en waar ik ook zeker schuldig aan had gemaakt mocht ik mol of (zelfs als) kandidaat spelen dat was de boel een beetje tyraniseren, de sfeer verzieken tot op een bepaalde hoogte natuurlijk. Een beetje pesten hier en een beetje treiteren daar. Bijvoorbeeld de nachtelijk uitstapjes waarin de mol spullen steelde van zijn medekandidaten of een vervelende boodschap op een boom plakte, kandidaten midden in de nacht wakker maken en dat soort dingen. Die zijn nu in de derde reeks verdwenen op een koker stelen na natuurlijk maar waarom dat die niet open gemaakt is blijft mij een raadsel.







« Laatst bewerkt op: 6-03-2003, 13:56:30 door kaketoe »
at your service

Offline populier

  • Forumlid
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2003, 16:21:54 »
Dit is de eerste keer dat ik zo intensief de mol volg, dus mijn stem gaat naar deze reeks. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de kandidaten in de vorige reeksen sterker waren. Misschien als Walter en Bruno er langer waren bijgebleven... Toch positievere kandidaten dan Inge of Stijn. Daarom ook dat Sandra en Marc het zo goed met elkaar kunnen vinden ondanks zijn mollenschap.

Verder denk ik helemaal als Calimero. Het verschil tussen de mollenjagers is "Ik denk Stijn/Inge/Sandra maar eigenlijk kan het iedereeen zijn." en "Ik weet dat het Marc is."

Eens je bij Marc bent uitgekomen heb je niet het gevoel dat andere mollen ook mogelijk zijn. Ik denk ook niet dat aflevering 9 veel nieuws zal opleveren tov de overzichten.








bander

  • Gast
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2003, 00:08:19 »
Heb je een favoriet seizoen? Waarom dat seizoen: vanwege de opdrachten, de kandidaten, de locatie of iets anders?

De derde reeks krijgt een extra dimensie doordat de kandidaten zich meer en meer toeleggen op het VERDACHT lijken én het spel individueler spelen dan in de vorige reeksen. Niks groepsgevoel, ieder voor zich.
En het blijkt natuurlijk moeilijker zoeken naar de tips...








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #15 Gepost op: 8-03-2003, 17:54:02 »
In de eerste serie leek Magda mij niet iemand die een mol zou kunnen vinden als ze er zelf geen was (in tegenstelling tot wat ze ons wil doen laten geloven). In de derde serie sturen ze de mol in aflevering 6 naar huis (beetje vroeg) dus blijft de tweede serie, met die lieve valsspelende opa over!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2003, 12:17:23 »
ik heb het voor de derde serie nu maar dé beste (oké, niet belgisch maar toch) allertijden blijft voor mij de derde hollandse serie met Georges







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2003, 13:07:04 »
ik heb het voor de derde serie nu maar dé beste (oké, niet belgisch maar toch) allertijden blijft voor mij de derde hollandse serie met Georges
In België was de eerste serie misschien wel de beste (omwille van de nieuwigheid), in Nederland was Australië een prachtige locatie maar was ik natuurlijk zeer verheugd over de derde reeks omdat ik toen pal op George zat van in het begin...  :D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline uuu

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stijn is de mol!!!!!!!!!!!
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2003, 13:09:19 »
voor mij is de eerste reeks de beste. De kandidaten die toen meededen wisten nog niet wat hen te wachten stond. Daardoor kwam het veel echter over.







love is like pi: natural, irrational and very important

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Beste Belgische 'De Mol'-serie
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2003, 14:26:40 »
Damn, eigenlijk zouden de eerste twee series uit België en de eerste uit Nederland nog eens helemaal moeten herhalen. Ook al weet ik al wie de Mollen zijn, lijkt me heel leuk om die eens te zien.