Auteur Topic: Aflevering 8: de finale!  (gelezen 10675 keer)

Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2003, 22:55:34 »
Toen er gevraagd werd in de finale vragenreeks, "Waar woont de Mol", heeft Inge opnieuw Québec geantwoord. Ze dacht dat ze er geen twee keer kon naastzitten.
Foutje dus.
;D ;D :P







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2003, 10:02:59 »
Die omgekeerde voorstelling in aflevering 1 leek mij al vanaf het begin af aan een hint naar de mol en de winnaar. Ik heb echter de verkeerde volgorde gekozen. En hoewel ik de laatste 4 weken elke week meer neigingen kreeg naar Marc, ben je toch zo koppig om op je eerste keus te blijven zitten.
- Die omgekeerde volgorde was dus een hint (mol en winnaar)
Dit klopt maar ook weer niet.
De laatste 4 niet gevonden kandi's, werden op dezelfde manier voorgesteld. Dit gold dus ook voor Christophe en Corry. Je ziet eerst Christophe lopen, dan volgt zijn voorstelling, vervolgens zie je Corry binnenkomen en voorgesteld worden. Dan pas komt Christophe binnen. Hierna gebeurt precies hetzelfde met Marc en Stijn. Stijn komt ook echt als laatste binnen en natuurlijk konden ze toen niet weten dat Stijn zou winnen.
Ik denk dat dat een gelukkig toeval was voor WV dat uitgerekend die 2 als laatste binnenkwamen.