Auteur Topic: Er komt geen vierde Vlaamse mol  (gelezen 24187 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Gepost op: 9-03-2003, 23:26:02 »
Michiel heeft het daarnet nog es gezegd in het VRT Journaal, er komt zéker géén 4e molreeks in Vlaanderen, ze willen ermee stoppen nu iedereen het nog goed vindt. Ergens moet je Woestijnvis wel bewonderen dat ze zo'n succesformule niet uitmelken, maar we zullen de vlaamse serie natuurlijk wél gaan missen.










nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2003, 23:28:29 »
Ja tis te hopen dat de nederlandse wel nog doorgaat volgend jaar. Al denk ik van niet







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2003, 23:30:34 »
Tja, ik blijf het toch jammer vinden hoor! Ik had dan liever gehad dat ze er gewoon weer een jaartje tussenuit waren gegaan, maar eigenlijk vind ik één keer per jaar een serie ook niet echt 'uitmelken'. Andere programma's kunnen toch ook jaren mee? 'Blokken' bijvoorbeeld (een ander favoriet VRT-programma van me :P).








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2003, 23:33:36 »
Dit kan toch niet waar zijn.
Kunnen we een petitie houden of geld inzamelen of om het even wat ????







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2003, 23:35:50 »
Kunnen we een petitie houden of geld inzamelen of om het even wat ????
Ik doe mee! :)








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2003, 23:37:34 »
Dit kan toch niet waar zijn.
Kunnen we een petitie houden of geld inzamelen of om het even wat ????
Zoals ik al zei: we zullen Michiel sigaretten betalen. Maar dan moet hij wel een vierde reeks willen maken. Bart en Tom: meedoen!!! Ik vergeet natuurlijk nog een hoop mensen achter de schermen.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

aggie

  • Gast
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2003, 00:33:51 »
Laten we eerlijk zijn. Het is gewoon gebeurd met de serie. Je zag nu dat Stijn redelijk snel zijn mol had en dan maar een beetje zelf geld gaat zitten weggooien. Hij lijkt nog haast meer te hebben gemold dan Marc. Om zo de aandacht op zichzelf te krijgen.

Zolang ze niet iets verzinnen om te voorkomen dat kandidaten pseudo-mollen worden, is er geen toekomst meer voor het spel. Ik zou de kandidaten die opdrachten doen slagen belonen met 'pasvragen'. Geld is schijnbaar geen goede drijfveer meer. Het gaat ze vooral om te winnen. Stijn heeft zo het spel verziekt.

Veel plezier met de Nederlandse mol. Ik zal zeker kijken en hoop op de sensatie van vorig jaar. Maar ik vrees het ergste. Blijft enkel en alleen een leuk TV-programma over... Niet meer en niet minder.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2003, 00:55:51 »
Zolang ze niet iets verzinnen om te voorkomen dat kandidaten pseudo-mollen worden, is er geen toekomst meer voor het spel. Ik zou de kandidaten die opdrachten doen slagen belonen met 'pasvragen'. Geld is schijnbaar geen goede drijfveer meer. Het gaat ze vooral om te winnen. Stijn heeft zo het spel verziekt.

Veel plezier met de Nederlandse mol. Ik zal zeker kijken en hoop op de sensatie van vorig jaar. Maar ik vrees het ergste. Blijft enkel en alleen een leuk TV-programma over... Niet meer en niet minder.

Dat is wel heel dramatisch Aggie, hier zit mss nog wat teleurstelling in dat Stijn niet de mol bleek te zijn, maar idd je hebt wel een punt. Persoonlijk vond ik Inge een veel te erge pseudo-mol...
En het element van 'eigen geld' vond ik ook niet echt geslaagd. Het moet gewoon zo zijn dat de 'kandidaat' voor zoveel mogelijk geld gaat voor de pot en de mol die dat subtiel probeert te verhinderen...

Maar het blijft ontzettend goeie tv. :)








aggie

  • Gast
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2003, 09:19:07 »
Dat is wel heel dramatisch Aggie, hier zit mss nog wat teleurstelling in dat Stijn niet de mol bleek te zijn, maar idd je hebt wel een punt. Persoonlijk vond ik Inge een veel te erge pseudo-mol...
En het element van 'eigen geld' vond ik ook niet echt geslaagd. Het moet gewoon zo zijn dat de 'kandidaat' voor zoveel mogelijk geld gaat voor de pot en de mol die dat subtiel probeert te verhinderen...

Maar het blijft ontzettend goeie tv. :)

Dan ken je me niet Bertha  ;) Geen 'hard feelings' wat dat betreft. Nee, het gaat me gewoon om het feit dat op een gegeven moment het geld geen doel meer is. Met alleen de finale als doel is het natuurlijk een prachtig excuus om zelf te mollen. En dat deden ze dus. Allemaal.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2003, 10:01:04 »
Met alleen de finale als doel is het natuurlijk een prachtig excuus om zelf te mollen. En dat deden ze dus. Allemaal.

Sandra heeft volgens mij niet echt gemold om zelf in de finale te komen. Ze heeft denk ik steeds gewoon veel geluk gehad bij de test, want de juiste mol had ze dus niet te pakken.

Inge heeft zich idd vanaf de allereerste aflevering geprobeerd erg verdacht te maken, maar dat heeft bij haar juist averechts gewerkt denk ik. Juist doordat ze dat deed werd ze gewoon erg onwaarschijnlijk als mol. Ze heeft de finale kunnen halen doordat ze al snel zelf de goede mol had.

Stijn was idd ook zeer verdacht, maar ik weet eerlijk gezegd niet of hij dat expres heeft gedaan of dat hij gewoon niet beter had gekund. Ik denk dat hij die raadsels gewoon echt niet wist.

Maar los van dit, vind ik 't toch heel jammer dat 't de laatste serie was. Ik heb er weer echt van genoten en zou graag volgend jaar nog 'ns zo'n mooie serie bekijken. Helaas mag 't niet zo zijn en zullen we moeten gaan hopen op 'n vijfde Nederlandse serie. Maar zoals we weten is dat ook zeer onzeker nog.  :-[








Offline Graver

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol... Laat me niet in de steek!!!!!
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2003, 10:16:54 »
Weeeeh.... Ik weet niet, misschien is het wel beter zo, maar ik zal 't zoooo missen! Had nog gehoopt er ooit zelf aan mee te kunnen doen ;) Hahaha, dat zit er zeker niet meer in nu. (Zat er zoiezo al niet in hoor, maarja). Maar misschien kunnen ze gewoon een jaar/ paar jaartjes w8en en dan weer beginnen, tijd zat om het spel te verbeteren (dus anti-pseudo-mol te maken) toch? Nouja, ik zal er wel niks vanaf weten, maarja.







De Mol is onder ons..... altijd!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #11 Gepost op: 10-03-2003, 10:43:34 »
oh wat errug..............  :'(  :'(  :'( ben er helemaal kapot van. wat moeten wij dan????? kunnen de commercieelen het dan in godsnaam dan maar niet overnemen?????  :-\








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #12 Gepost op: 10-03-2003, 11:48:00 »
aggie heeft wel 'n beetje gelijk...deze serie zat vol mollen.....en dan zijn er nog die rare uitspraken van stijn, vraag mij af of hier niet onder één hoedje werd gespeeld met de makers om ons op een verkeerd spoor te zetten...het dieptepunt van de serie was wellicht het moment waarop walter voor schut gezet werd omdat die alle opdrachten zo goed mogelijk probeerde te doen, ooit was dat de bedoeling van het spel....

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #13 Gepost op: 10-03-2003, 15:49:25 »
Laat ik vooropstellen dat ik WIDM het beste TV programma van de afgelopen jaren vind. Hulde voor Woestijnvis daarvoor. Ik wil volgend jaar absoluut een nieuwe mol zien, maar niet meer in de huidige vorm. Ik zou zeggen: op de baricades voor een nieuwe WIDM met daarbij als restricties:

- Elke kandidaat die in een opdracht zat die geld opleverde, krijgt een pasvraag. Was het het maximale bedrag: twee pasvragen.

of

- Elke kandidaat die in een opdracht zat die mislukte, krijgt die afleveringen zeker geen vrijstelling

En daarnaast:

- GEEN eigen geld meer laten winnen. Dat leidt idd alleen maar nog meer af, zoals bertha531 al zei.

Er valt voor de kandidaten dan nog genoeg 'verdacht' te doen, maar het einddoel, het geld, blijft bepalend.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 15:51:59 door Aggie »

Offline ArendLangenberg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #14 Gepost op: 10-03-2003, 16:00:29 »
Klinkt alsof je beter je zelf je eigen serie kan beginnen Aggie  :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #15 Gepost op: 10-03-2003, 16:05:54 »
aggie, als widm die vorm krijgt, lijkt t me een stuk minder leuk dan nu. ik vind dat je de kandi's op die manier minder ruimte laat en dat de mol op die manier te snel ontmaskerd zal worden. ik zal vast niet voor iedereen spreken, maar wel voor mezelf als ik het volgende zeg: ik vind het juist leuk als je tot de allerlaatste minuut in spanning zit en je afvraagt wie de mol is. bovendien heb ik voor jou relaas dat dateert van vandaag, hier nog nooit iemand over gehoord.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #16 Gepost op: 10-03-2003, 16:15:43 »
ze zijn allesinds op een hoogtepunt gestopt :

ONTKNOPING DE MOL HAALT RECORDCIJFERS
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Zo'n 1,8 miljoen Vlamingen hebben
zondagavond de ontknoping gevolgd
van het TV1-programma De Mol.

Zes op de tien kijkers stemden zondag-
avond af op De Mol. Dat is uitzonder-
lijk veel. Vorig jaar bereikte alleen
het Eurovisiesongfestival de grens van
1,8 miljoen kijkers.

Volgens presentator Michiel Devlieger
wordt de derde aflevering van De Mol de
laatste. Volgens Devlieger is het beter
om op een hoogtepunt te stoppen met De
Mol.

Drie jaar geleden kreeg De Mol de
Gouden Roos in Montreux in de categorie
gameshows.

Bron : teletekst







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #17 Gepost op: 10-03-2003, 16:35:01 »
bovendien heb ik voor jou relaas dat dateert van vandaag, hier nog nooit iemand over gehoord.

Moet dat mij beletten om dit op te merken  ???








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2003, 17:02:02 »
Moet dat mij beletten om dit op te merken  ???

Nee tuurlijk niet Aggie. Je mag hier altijd je mening over zaken geven.

Maar ik begrijp wel wat Doris bedoeld. Juist doordat er  zoveel kandi's mols overkwamen, was de finale zo spannend. En dat is toch ook iets wat belangrijk is. Bovendien denk ik eerlijk gezegd niet dat al deze kandi's bewust zichzelf verdacht hebben gemaakt, maar dat heb ik al geschreven geloof ik.

Ik ben 't wel met je eens dat dat persoonlijk geld beter weggelaten kon worden. Dat vond ik idd ook geen leuk onderdeel van deze serie.  :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Er komt geen vierde Vlaamse mol
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2003, 17:02:38 »
nee, dat zeker niet, maar ik vind het wel raar dat je daar nu pas mee komt, je bent er toch niet vanmorgen ineens achter gekomen dat het lijkt alsof er meerdere mollen inzitten? dat bedoelde ik dr mee, maar t lijkt inderdaad alsof ik het als argument bedoelde. t verbaasd me dus vooral dat je dit nu pas zegt en niet al tijdens de serie.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 17:04:15 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!