Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
344 gasten en 2 vaste bezoekers (D*N, Hadewychisdemol)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
1 Oktober
The Amazing Race 2: Schrijf je nu in!
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  
Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 77585 keer)
Mollepakker

al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV

« Antwoord #180 Gepost op: 29.03.2016, 11:57:56 »

Geweldige gulle gift aan Hanne! Mooi zo!  Tandpasta Smiley

Enigste wat ik me afvraag: wat is een stickermachine en waarom kost dat 5000 euro???

maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!
kevin174

Geslacht: Man

« Antwoord #181 Gepost op: 29.03.2016, 16:07:13 »

Ze moet de mol toch wel zijn. Zelfs bij de onthulling haalt ze 5000 euro uit de pot. Tandpasta Smiley
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #182 Gepost op: 29.03.2016, 20:53:59 »

Ze moet de mol toch wel zijn. Zelfs bij de onthulling haalt ze 5000 euro uit de pot. Tandpasta Smiley
Hilarisch Duimen omhoog!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #183 Gepost op: 29.03.2016, 21:38:53 »

Hilarisch Precies!  Volmondig Ja

Supersympathiek van Cathy om 5000 euro aan Hanne te geven voor een stickermachine.  Bravo! Mooi ook hoe ze zichzelf aan die regels hield en eraan herinnerde. Trust nobody, Horace zijn uitspraak is dus zelf in Vlaanderen bekend  Cheesy En inderdaad voorkom tunnelvisie (doe het maar eens  Schaam) De mol zal kleine opdrachten doen slagen (check! metro) Mooi tactisch het spel ingegaan en nogmaals ik vind dat fanatieke alleen maar mooi  Duimen omhoog!

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #184 Gepost op: 1.04.2016, 03:05:41 »

Verdiende winnares, ik kan haar fanatisme ook heel erg waarderen. Doet me heel erg aan mezelf denken in spelletjes. Misschien was ze niet altijd de meest sympathieke kandidaat, maar ze heeft er zeker voor gezorgd dat het spel tot leven kwam en heeft echt alles uit het spel gehaald respect. En dat ze dan ook nog eens zo sympathiek eindigt door Hanne een stickermachine te schenken was echt lief Bravo!.

I'm young and in love
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #185 Gepost op: 19.09.2016, 16:04:27 »

Ik vermoed dat de reden gewoon 'de fanatieke vrouw' is die we hier in Vlaanderen niet gewoon zijn.

Ik las op Twitter wel dat haar gebaar richting Hanne, richting hulpverleners voor vluchtelingen en richting haar kinderen enorm gesmaakt werd en dat enkele mensen zich toch een beetje schaamden toen zij en haar man het hadden over sociale media en de reacties daar.

Cathy heeft haarfijn uitgelegd hoe ze het spel speelde en het heeft zijn vruchten afgeworpen en buiten het spel toont ze gewoon een fantastische vrouw te zijn.

Bij deze: Ik hoop dat ze er in ieder geval voor zorgen dat ze aankomend jaar weer een "Cathy" erbij hebben aangezien zij echt leven in het spel heeft gebracht dit jaar. Iemand die snapt hoe het spel gespeeld moet worden op een fanatieke manier.
Ik snap echt niet dat mensen naar het programma De mol kijken en dan zeuren over het feit dat ze veel met haar boekje bezig is. Trust nobody en informatie verzamelen is gewoon dit hele spel. Stel je had een Cathy niet in de groep gehad, had je bijvoorbeeld een hele saaie aflevering 3 gehad bij die vrijstelling/jezelf los maken verhaal.

Wat een prachtige speelster. Ik hou van rattige speelsters of spelers van dit spel. Het moet fanatiek gespeeld worden, wij zien niet wat hun doen als de camera's niet draaien dus waarschijnlijk hebben ze het dan vast gezellig en dat is prima maar als je gaat zitten miepen over dat iemand te fanatiek het spel speelt, kun je gewoon beter niet kijken.

Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005