Auteur Topic: De Mol 2016  (gelezen 233306 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #360 Gepost op: 15-03-2016, 23:55:41 »
andere belangrijkere bezigheden ;D

En wat Dolfie zegt, kan altijd nog kijken als ik daar zin in heb.

Om een mooi widm-citaat te gebruiken: it's a way of life!  :P Snap best dat je andere belangrijke bezigheden hebt. (heb ik ook nu met werk èn studie) Maar WIDM/DM is gewoon een heerlijk tijdverdrijf als vrijetijdsbesteding.

Hoort toch juist bij te dragen aan het molgevoel om een serie 'live' mee te pakken. Als in: op de voet te volgen en geen spoiler-alerts mee te krijgen van dit forum zoals FS al oppert? :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #361 Gepost op: 16-03-2016, 08:48:50 »
maar dan mis je toch het hele molgevoel? Aangezien je hier alles leest (althans, dat is natuurlijk een aanname)

niet echt hoor.. Heb net 10 heerlijke weken widm achter de rug :) Ik vond dit 16e Nederlandse mol seizoen gewoon weer ouderwets leuk om te volgen. Leuke kandidaten, leuke opdrachten, mooie locatie. Maar na 10 weken kan het wel weer.

Om een mooi widm-citaat te gebruiken: it's a way of life!  :P

Let me tell you... watching widm is not a way of life!
Er zijn meer dingen in dit leven. Die vele malen belangrijker zijn dan widm! Dat wil niet zeggen dat widm volgen niet leuk, want dat is het absoluut, maar het heeft (althans voor mij) geen prioriteit. En op dit moment heb ik gewoon simpelweg leukere dingen te doen.
er was eens......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #362 Gepost op: 16-03-2016, 10:12:44 »
niet echt hoor.. Heb net 10 heerlijke weken widm achter de rug :) Ik vond dit 16e Nederlandse mol seizoen gewoon weer ouderwets leuk om te volgen. Leuke kandidaten, leuke opdrachten, mooie locatie. Maar na 10 weken kan het wel weer.

Let me tell you... watching widm is not a way of life!
Er zijn meer dingen in dit leven. Die vele malen belangrijker zijn dan widm! Dat wil niet zeggen dat widm volgen niet leuk, want dat is het absoluut, maar het heeft (althans voor mij) geen prioriteit. En op dit moment heb ik gewoon simpelweg leukere dingen te doen.

Nadat er dit seizoen bij WIDM vrij snel een antwoord kwam op die ene vraag bleef er weinig spanning meer over. Alles zo bekeken is WIDM 16 voor mij een leuke warming-up geweest maar heb ik pas bij de Mol IV een echt molgevoel terug zoals ik dat bij eerdere seizoenen WIDM ook had. En ja, er zijn andere dingen die belangrijker zijn (familie, vrienden, eigen gezondheid, werken/studeren) Maar omdat het molgevoel terug is kijk ik vol spanning uit naar de ontknoping volgende week maandag. Ik had net zo goed na aflevering 2 WIDM 16 kunnen laten voor wat het is  :-X maar bij de Mol IV ben ik toch elke week weer benieuwd naar wat komen gaat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #363 Gepost op: 16-03-2016, 11:00:52 »
yeps... wat ik al zei... het is fijn om mensen zo enthousiast te zien!
maar dat mag ook wel na 13 jaar niksen ;D
er was eens......

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #364 Gepost op: 16-03-2016, 14:09:28 »
Citaat
Voor elk van de 3 televisieprogrammafinalisten worden 170 Wedstrijdspelers geselecteerd die de hoogste score op die kandidaat behaalden en hem/haar ervan verdenken de mol te zijn en het beste scoren op de vragen uit de vragenlijst. Deze spelers worden uitgenodigd om samen met een persoon naar keuze de laatste aflevering in Kinepolis Antwerpen te komen bekijken op maandag 21 maart 2016.

Krijgen we dan toch maar 8 afleveringen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #365 Gepost op: 16-03-2016, 14:44:56 »
Krijgen we dan toch maar 8 afleveringen?

De laatste reguliere aflevering.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #366 Gepost op: 17-03-2016, 08:40:31 »
Ik ga het weekend maar eens gebruiken om weer bij te kijken :O  ::hypocriet::
Zo'n rare weken gehad en geen puf gehad om dingen te bekijken. :D

Dus dat wordt aankomend weekend een inhaal weekend met de Mol en andere dingen die ik opgenomen heb :D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Mol 2016
« Reactie #367 Gepost op: 19-03-2016, 21:26:56 »
Volgens mij moet ik dit seizoen maar eens gaan kijken in de zomervakantie, ik hoor alleen maar positieve verhalen  ::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #368 Gepost op: 19-03-2016, 23:45:50 »
Ik ben in ieder geval weer bij en ga zo hard hopen dat de Nederlandse crew deze reeks ook kijkt en dit volgend jaar ook gaan doen.

Geweldig seizoen is dit.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #369 Gepost op: 21-03-2016, 23:29:18 »
Ik heb het al 300.000 keer gedaan gedurende de looptijd van deze serie, maar ik doe het graag nogmaals:

Chapeau voor de makers en de mol en de leuke kandidaten! Ik heb werkelijk ge-no-ten! Ben zwaar onder de indruk! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Fantastische serie en ik ben blij dat er nog een serie gaat volgen, top!  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #370 Gepost op: 21-03-2016, 23:29:37 »
Laatste shot: schrijf je nu in vcor de mol.  :o Vijfde seizoen al een zekerheidje?  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #371 Gepost op: 21-03-2016, 23:30:41 »
Laatste shot: schrijf je nu in vcor de mol.  :o Vijfde seizoen al een zekerheidje?  ::ok::
::jaja:: Is het niet fantastisch?  ::feest:: Kan bijna niet wachten  ::joehoe:: ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #372 Gepost op: 21-03-2016, 23:31:36 »
Laatste shot: schrijf je nu in vcor de mol.  :o Vijfde seizoen al een zekerheidje?  ::ok::

Ja. Een inschrijvingsformulier staat al online. Een filmpje van 2 minuten waarin je jezelf voorstelt en zegt waarom je moet meedoen moet je meesturen en ook een foto van jezelf.

Zelfde procedure dus zo lijkt. Maar De Mol 5 komt er dus.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #373 Gepost op: 21-03-2016, 23:37:18 »
::jaja:: Is het niet fantastisch?  ::feest:: Kan bijna niet wachten  ::joehoe:: ::bravo::

Ja. Een inschrijvingsformulier staat al online. Een filmpje van 2 minuten waarin je jezelf voorstelt en zegt waarom je moet meedoen moet je meesturen en ook een foto van jezelf.

Zelfde procedure dus zo lijkt. Maar De Mol 5 komt er dus.

Ik weet wat ik ga doen tegen beter weten in. Opdat de zuiderburen er een keertje een lage landen versie van willen maken  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #374 Gepost op: 21-03-2016, 23:43:51 »
Ik weet wat ik ga doen tegen beter weten in. Opdat de zuiderburen er een keertje een lage landen versie van willen maken  ::hypocriet::

Als niet-Vlaming kun je echt niet meedoen hoor. Lijkt me althans  :-X

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #375 Gepost op: 21-03-2016, 23:45:09 »
Als niet-Vlaming kun je echt niet meedoen hoor. Lijkt me althans  :-X

Aanmeldformulier stond wel Nederland als land toe dus geen idee of dat nog steeds zo is.  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #376 Gepost op: 21-03-2016, 23:46:57 »
Aanmeldformulier stond wel Nederland als land toe dus geen idee of dat nog steeds zo is.  ::hypocriet::
Dan zeg ik: ga ervoor!  ::ok::
Snap helemaal dat je dat zou willen  ::jaja::

Maar of de Vlaamse kijkers er blij van worden  :-[

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #377 Gepost op: 21-03-2016, 23:52:15 »
Alle landen van de wereld staan erbij, foutje denk ik. Helaas alleen voor Vlamingen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: De Mol 2016
« Reactie #378 Gepost op: 21-03-2016, 23:52:57 »
Gewoon een beetje een accent opzetten en voortdurend "ikik" en "peins ik" zeggen, dan moet het wel goedkomen!  ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #379 Gepost op: 21-03-2016, 23:53:35 »
Ik zou het stiekem ook best willen doen, maar ik gun de Vlamingen hun kans en hoop dat er ooit nog een onbekende Nederlanders versie komt ;D

Denk ook eerlijk gezegd niet dat ze uiteindelijk een Nederlander zouden kiezen.