Auteur Topic: De Mol 2016  (gelezen 233315 keer)

Offline Star

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #280 Gepost op: 7-03-2016, 22:58:31 »
Wat een mindfuck is dit programma! Maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar de volgende aflevering!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #281 Gepost op: 7-03-2016, 23:22:17 »
Geweldige serie... Het is ook voor het eerst in jaren dat ik echt weer zin heb om de afleveringen opnieuw te bekijken en te analyseren  ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #282 Gepost op: 7-03-2016, 23:24:06 »
Wat een mindfuck is dit programma! Maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar de volgende aflevering!

Heb je het voorstukje gezien?
Dat belooft veel goeds!!!  ::joehoe::


PS Ik heb bij nader inzien toch ook 1 klacht over "De Mol op Vier": Op maandag loop ik al zo'n enorm slaapgebrek op dat ik aan het eind vd week echt helemaal NIKS meer waard ben (geen zelfdiscipline, ik moet en zal het op maandag nog zien, en meepraten en liefst alle extra's zien ook nog)  ::rofl::
Dus of het volgend jaar wat meer aan het eind van de week kan @Woestijnvis? Op donderdag ofzo  ;) :P
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 00:11:33 door Whiskers »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #283 Gepost op: 8-03-2016, 00:05:30 »
Woorden schieten tekort, zo geweldig is deze serie. ::bravo::

De Mol VIER bewijst ook dat je hele spannende, intrigerende en goede opdrachten kunt verzinnen zonder dat dat per se veel geld hoeft te kosten. Je moet er alleen goed over nadenken. Ik hoop dat WIDM zich laat inspireren.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #284 Gepost op: 8-03-2016, 00:11:20 »
Woorden schieten tekort, zo geweldig is deze serie. ::bravo::

De Mol VIER bewijst ook dat je hele spannende, intrigerende en goede opdrachten kunt verzinnen zonder dat dat per se veel geld hoeft te kosten. Je moet er alleen goed over nadenken. Ik hoop dat WIDM zich laat inspireren.

+ 1 !

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #285 Gepost op: 8-03-2016, 00:13:12 »
Woorden schieten tekort, zo geweldig is deze serie. ::bravo::

De Mol VIER bewijst ook dat je hele spannende, intrigerende en goede opdrachten kunt verzinnen zonder dat dat per se veel geld hoeft te kosten. Je moet er alleen goed over nadenken. Ik hoop dat WIDM zich laat inspireren.

Ik hoop het ook van harte!  ::jaja::
Kan me niet heugen waneer ik ZO enthousiast ben geweest over een "Mol-serie" en -aflevering  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Dit maakt WIDM 2016 ook dubbel en dwars goed voor me  ::ok::

Offline Star

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #286 Gepost op: 8-03-2016, 00:16:18 »
Heb je het voorstukje gezien?
Dat belooft veel goeds!!!  ::joehoe::

Ja hoor  ::jaja::
Ben gewoon superbenieuwd wie het is. Voor de vorige seizoenen van de mol was ik te jong om mee te speuren en was het gewoon entertainment.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #287 Gepost op: 8-03-2016, 06:30:11 »
Ongelooflijk knap dat het de nieuwe makers gelukt is om serie 4 net zo ijzersterk te maken als de eerste drie. ::bravo::

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #288 Gepost op: 8-03-2016, 07:49:34 »
Waar kunnen we vanuit Nederland live meekijken zo meteen?

Je kunt op Internet niet eens meer in de herhaling kijken:

"Momenteel zijn volledige afleveringen van onze programma's enkel vanuit België te bekijken."

Wat is dit nu weer voor Mollenstreek????::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2016
« Reactie #289 Gepost op: 8-03-2016, 07:52:17 »
Je kunt op Internet niet eens meer in de herhaling kijken:

"Momenteel zijn volledige afleveringen van onze programma's enkel vanuit België te bekijken."

Wat is dit nu weer voor Mollenstreek????::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Probeer het hier eens, bij mij werkt het: https://demol.vier.be/afleveringen/6
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #290 Gepost op: 8-03-2016, 07:54:36 »
 ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #291 Gepost op: 8-03-2016, 10:11:59 »
Ik hoopte het deze aflevering al maar ik hoop nu echt dat Stijn de volgende is die moet vertrekken. Hij is verreweg het minst verdacht en zijn karakter vind ik niet boeiend voor de serie. Hoe hij reageerde op dat Hanne de oplossing had met die pizza delivery, niet van oh stom, natuurlijk! Nee een beetje flauwtjes, Gilles kom we moeten dit en dit en dat.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 10:14:40 door Mollenmania »

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #292 Gepost op: 8-03-2016, 13:26:41 »
Weet je wat zo leuk is, ik ben deze serie helemaal niet zo bezig met hints/verborgen aanwijzingen. Op een of andere manier heeft deze serie dat helemaal niet nodig. Door de geweldige opdrachten met verschillende lagen en een hoop psychologische spelletjes is het veel te interessant om gewoon naar de kandidaten te kijken. Er valt zoveel uit te halen...
geen overbodige biechten of "gezellige" momenten die niets toevoegen voor het vinden vd mol. Ik vind het echt knap gedaan, zo weer terug naar de kern van het programma.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #293 Gepost op: 8-03-2016, 13:51:06 »
Weet je wat zo leuk is, ik ben deze serie helemaal niet zo bezig met hints/verborgen aanwijzingen. Op een of andere manier heeft deze serie dat helemaal niet nodig. Door de geweldige opdrachten met verschillende lagen en een hoop psychologische spelletjes is het veel te interessant om gewoon naar de kandidaten te kijken. Er valt zoveel uit te halen...
geen overbodige biechten of "gezellige" momenten die niets toevoegen voor het vinden vd mol. Ik vind het echt knap gedaan, zo weer terug naar de kern van het programma.

Sowieso hebben de vorige seizoenen van De Mol slechts enkele (niet zo'n triviale) hints gehad. Zo hoort het ook te zijn.

Als je op de officiële site van WIDM gaat kijken dan zijn er meer hints (13) in WIDM 16 dan molacties (8 ). Dus ik ben wel blij met hoe dit allemaal loopt bij De Mol 4.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 22:36:08 door Hulpmol »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #294 Gepost op: 8-03-2016, 20:49:04 »
Weet je wat zo leuk is, ik ben deze serie helemaal niet zo bezig met hints/verborgen aanwijzingen. Op een of andere manier heeft deze serie dat helemaal niet nodig. Door de geweldige opdrachten met verschillende lagen en een hoop psychologische spelletjes is het veel te interessant om gewoon naar de kandidaten te kijken. Er valt zoveel uit te halen...
geen overbodige biechten of "gezellige" momenten die niets toevoegen voor het vinden vd mol. Ik vind het echt knap gedaan, zo weer terug naar de kern van het programma.

Ja dit. Ik vind het een verademing dat ik niet onnodige energie verspil door afleveringstitels, woorden, getallen(reeksen), vogels, kruizen, vissen, etc op achtergronden te "moeten" spotten. Je kunt je echt focussen op de kandidaten en de opdrachten zelf.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De Mol 2016
« Reactie #295 Gepost op: 8-03-2016, 20:54:32 »
Als je op de officiële site van WIDM gaat kijken dan zijn er meer hints (13) in WIDM 16 dan molacties (8). Dus ik ben wel blij met hoe dit allemaal loopt bij De Mol 4.

 ::rofl:: +1
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #296 Gepost op: 8-03-2016, 22:56:40 »
Ik weet niet of het al ergens gezegd is geweest, maar uit de preview voor de aflevering van volgende week kan je al een opdracht afleiden.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 23:10:34 door De Vlaming »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Mol 2016
« Reactie #297 Gepost op: 9-03-2016, 00:03:35 »
Door de geweldige opdrachten met verschillende lagen en een hoop psychologische spelletjes is het veel te interessant om gewoon naar de kandidaten te kijken. Er valt zoveel uit te halen...
En door de kandidaten zelf.

Allemaal hele interessante mensen die echt het spel spelen.

Ik ben zo blij dat het forum zich focust op "wie doet wat in welke opdrachten, en wie/wat is verdacht/onverdacht". :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #298 Gepost op: 9-03-2016, 22:38:26 »
Weet er iemand hoeveel zfleveringen er zijn?
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #299 Gepost op: 9-03-2016, 22:41:32 »
Weet er iemand hoeveel zfleveringen er zijn?

0 zleveringen
9 afleveringen