Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 121249 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #120 Gepost op: 15-03-2016, 21:14:16 »
Het kan zijn dat Stijn Cathy verdacht maar minder vragen juist heeft dan Gilles en Hanne.

Stijn en Hanne zaten niet op dezelfde mol.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #121 Gepost op: 15-03-2016, 21:26:20 »
Uiteindelijk weten wij pas in de reünie-aflevering op wie ze daadwerkelijk gestemd hebben. Ik baseer mij trouwens niet meer op eventuele speculaties over wie al dan niet op wie heeft gestemd (daar wordt veel in gemanipuleerd). Zo had ik in de Vlaamse Mol 3 Marc steeds verdacht totdat Shadia afviel die sinds aflevering 2 Marc steeds noemde (na haar exit dacht ik dat Marc de mol niet meer kon zijn). Blijkt dat ze ineens was overgeschakeld op Stijn.
Neen, baseer je niet op eventuele stemmen van afgevallen kandidaten!
« Laatst bewerkt op: 15-03-2016, 21:29:22 door Luc »

Offline MegaMientje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #122 Gepost op: 15-03-2016, 21:32:13 »
Uiteindelijk weten wij pas in de reünie-aflevering op wie ze daadwerkelijk gestemd hebben. Ik baseer mij trouwens niet meer op eventuele speculaties over wie al dan niet op wie heeft gestemd (daar wordt veel in gemanipuleerd). Zo had ik in de Vlaamse Mol 3 Marc steeds verdacht totdat Shadia afviel die sinds aflevering 2 Marc steeds noemde (na haar exit dacht ik dat Marc de mol niet meer kon zijn). Blijkt dat ze ineens was overgeschakeld op Stijn.
Neen, baseer je niet op de eventuele stemmen van afgevallen kandidaten!

Ik begrijp volledig wat je zegt, maar ik baseer me enkel op wat de kandidaten letterlijk gezegd hebben in de aflevering dat ze afgevallen zijn, niet uit voorgaande afleveringen:
Bruno in aflevering 6 --> Ik heb een lijstje gemaakt en op basis daarvan alles ingezet --> lijstje stond online met duidelijk Cathy als mol (lijstje is ondertussen verdwenen) en Bruno ligt eruit. Aangezien er toen nog minimum 2 mensen aan het spreiden waren (Gilles en Stijn hebben dit beide gezegd in de 7de aflevering), kan Cathy de mol niet meer zijn, want dan zou Bruno sowieso meer vragen juist hebben gehad dan Gilles en/of Stijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #123 Gepost op: 15-03-2016, 21:41:30 »
In de eerste aflevering van reeks 6 van de Nederlandse Mol sprak Geert duidelijk zijn verdenkingen uit over Milouska en kreeg een rood scherm. Dus zou je Milouska als mol kunnen schrappen. Hoewel het vanaf de eerste aflevering en vooral vanaf aflevering 4 voor mij duidelijk was dat zij alleen de mol kon zijn (en dat was ze ook). Geert had uiteindelijk op een geheel andere kandidaat gestemd! Baseer je dus niet op de uitspraken van de kandidaten (ze zeggen dat ze gespreid hebben maar hebben ze dat daadwerkelijk gedaan?) waarmee ze hun medekandidaten op een verkeerd spoor brengen.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2016, 21:46:30 door Luc »

Offline MegaMientje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #124 Gepost op: 15-03-2016, 21:47:39 »
In de eerste aflevering van reeks 6 van de Nederlandse Mol sprak Geert duidelijk zijn verdenkingen uit over Milouska en kreeg een rood scherm. Dus zou je Milouska als mol kunnen schrappen. Hoewel het vanaf de eerste aflevering en vooral vanaf aflevering 4 voor mij duidelijk was dat zij alleen de mol kon zijn (en dat was ze ook). Geert had uiteindelijk op een geheel andere kandidaat gestemd! Baseer je dus niet op de uitspraken van de kandidaten (ze zeggen dat ze gespreid hebben maar hebben ze dat daadwerkelijk gedaan?) waarmee ze hun medekandidaten op een verkeerd spoor brengen.

Ik volg de Nederlandse serie niet, maar deed Geert dit in een biecht of tegen andere kandidaten? Want ik hou ook alleen maar rekening met de biecht, waar ze geen enkele reden hebben om te liegen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #125 Gepost op: 15-03-2016, 21:47:44 »
In de eerste aflevering van reeks 6 van de Nederlandse Mol sprak Geert duidelijk zijn verdenkingen uit over Milouska en kreeg een rood scherm. Dus zou je Milouska als mol kunnen schrappen. Hoewel het vanaf de eerste aflevering en vooral vanaf aflevering 4 voor mij duidelijk was dat zij alleen de mol kon zijn (en dat was ze ook). Geert had uiteindelijk op een geheel andere kandidaat gestemd!

Hier wil ik heel even min of meer off-topic op reageren en dan weer terug naar Cathy: Geert verdacht echt Milouska en Toine.

Citaat van: Geert (molspecial)
Ik had de meeste jokers van iedereen, maar ik was er zó van overtuigd, ik snap het nog steeds niet. Want ik weet zeker, Milouska moest het zijn. Of Toine. Twee mensen waarvan ik dacht van: die zijn het, en uiteindelijk blijkt zij ook de Mol te zijn geweest, dus ik denk van: misschien heb ik met mijn hoofd met te veel antwoorden op Toine gezet, zonder haar. Want ik had echt haar in aflevering 1 als Mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #126 Gepost op: 16-03-2016, 21:04:26 »
Hier wil ik heel even min of meer off-topic op reageren en dan weer terug naar Cathy: Geert verdacht echt Milouska en Toine.
Ergens stond me bij dat hij twee verdachten had, maar toch op één inzette. Maar waar ik dat nu weer vandaan haal?
Aha:
Wat leuk! Het is hier terug te luisteren: eerste uur - tweede uur.
Wow, Geert twijfelde in aflevering 1 dus tussen Milouska en Toine (konden we in de aflevering al horen) en ging voor 100% op Toine. (Inderdaad erg leuk om lekker te luisteren!)

Ontopic dan maar: Ik kan nu toch moeilijk terugswitchen naar Cathy denk ik. Hoewel het voelt dat ik drie verdachten heb, zit ik toch echt in een tunnel te denken.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2016, 21:08:15 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #127 Gepost op: 20-03-2016, 09:52:35 »
Ik kom gewoon nieuwe verborgen aanwijzingen tegen voor Cathy met dank aan die monky website :D

Maar ook Cathy's favoriete nummer I Lie And I Cheat is toch wel verdacht



Verder blijven
http://photostock.newsmonkey.be/01/66/07/53.gif
http://photostock.newsmonkey.be/01/66/05/73.gif

Hele mooie hints :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #128 Gepost op: 20-03-2016, 10:55:23 »
In het begin van aflevering 3 wordt aan elke kandidaat de vraag gesteld of die de Mol is (maak ik op uit de antwoorden). Iedereen antwoordt ontkennend behalve Cathy, die laat het antwoord in het midden.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2016, 12:06:51 door Avogadro »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #129 Gepost op: 20-03-2016, 11:08:47 »
Ik kom gewoon nieuwe verborgen aanwijzingen tegen voor Cathy met dank aan die monky website :D



Het volgt ook een heel logisch patroon ::)

De rest van je hints zijn sterk ::ok::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #130 Gepost op: 20-03-2016, 11:18:16 »
Het volgt ook een heel logisch patroon ::)

De rest van je hints zijn sterk ::ok::

Het zijn niet mijn hints. Kwam ze tegen in het mediatopic
http://newsmonkey.be/article/64696

Daar staan 25 feiten opgesomd waarom Cathy de mol is. Die van de nummerborden was ik hier nog niet tegen gekomen. Die van het mollogo en blipvert wel. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #131 Gepost op: 20-03-2016, 11:40:23 »
Nummerborden is gewoon toeval......... Cathy is de mol bestaat toevallig uit allemaal verschillende letters, en is dus de enige die je hier uit kan halen.

De andere hints kunnen hints zijn, maar veel te obvious om in deze serie te passen (hoop ik) :D.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #132 Gepost op: 20-03-2016, 11:46:19 »
Het zijn niet mijn hints. Kwam ze tegen in het mediatopic
http://newsmonkey.be/article/64696

Daar staan 25 feiten opgesomd waarom Cathy de mol is. Die van de nummerborden was ik hier nog niet tegen gekomen. Die van het mollogo en blipvert wel. :)
Mooi overzichtje ::ok:: Toch wel genoeg om me nog in twijfel te laten ::hyper::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #133 Gepost op: 20-03-2016, 11:50:34 »
Nummerborden is gewoon toeval......... Cathy is de mol bestaat toevallig uit allemaal verschillende letters, en is dus de enige die je hier uit kan halen.

De andere hints kunnen hints zijn, maar veel te obvious om in deze serie te passen (hoop ik) :D.

True.

Ik zie graag weer een keertje een obvious mol. Vond Anniek daarom beter dan Jon, Rik beter dan Margriet etc  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JSDR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #134 Gepost op: 20-03-2016, 15:13:01 »
Is er trouwens iemand die het ook niet normaal vindt dat Cathy in bijna iedere aflevering "Echt waar, niet normaal" (of iets gelijkaardig met 'niet normaal') zegt?

Zou Cathy dan niet normaal zijn, de mol?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #135 Gepost op: 20-03-2016, 15:48:24 »
"Echt niet normaal" is een algemeen gangbare uitroep, tenminste in die leeftijdscategorie....

Voor de grap heb ik toch een paar anagrammetjes gemaakt hiermee:


1. Echt anti, nare Mol!

2. Ach, een Mol traint.

Die laatste (ietwat arrogant) vind ik wel passen bij Cathy.


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #136 Gepost op: 20-03-2016, 16:53:21 »
Aan het begin van elke aflevering (de terugblik) wordt bij alle dan nog meespelende kandidaten een roze vingerafdruk getoond. Ik heb als voorbeeld deze maar genomen:



En Cathy draagt opvallend vaak roze kleding. Ik heb sowieso al gezien: een trui, een vest, ten minste drie T-shirts, een zwembroek, slippers; allemaal roze. Zou daar misschien een hint in kunnen zitten?

(En bij de paardenrace zag ik ook al dat de papiertjes waarmee ze stemmen ook roze waren.)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #137 Gepost op: 21-03-2016, 20:17:55 »
Cathy is het niet ::ohno::...helaas kan ik pas aflevering 8 kijken als ie online staat. Kan niet wachten.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #138 Gepost op: 21-03-2016, 21:53:07 »
Jammer dat zoveel mensen het haar niet gunnen. Ze heeft gewoon het spel gespeeld en heeft terecht gewonnen.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #139 Gepost op: 21-03-2016, 21:55:15 »
Jammer dat zoveel mensen het haar niet gunnen. Ze heeft gewoon het spel gespeeld en heeft terecht gewonnen.

Helemaal mee eens.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online