Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 121260 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #160 Gepost op: 22-03-2016, 13:05:56 »
Ik vond het echt fantastisch om in jou zaal te zitten ::jaja::
Ik vond het een beetje zielig voor haar dat niemand met haar na afloop op de foto wou  :(

Correctie: ze was al verdwenen naar de zaal van Gilles voor alle kijkers uit de zaal mochten hé ;)
Lomperik..

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #161 Gepost op: 22-03-2016, 14:02:20 »
Ja maar op de receptie nadien bedoelde ik eigenlijk.
 
#teamamaimiljaarde

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #162 Gepost op: 22-03-2016, 17:58:24 »
Ja maar op de receptie nadien bedoelde ik eigenlijk.
 

De kandidaten waren op die receptie dan pokeren lastig te vinden. Het duurde eerst al lang voor ze kwamen, en als ze kwamen was alleen Isabelle zo slim om zich op het hoger gedeelte te zetten zodat iedereen op de foto kon. Al derest hadden zich goed verstopt. In het naar buiten gaan wel gezien dat ook Gilles, Cathy en Thibaud er waren. Hanne, Manuella, Ruth, Stijn, Marc en Bruno waren nergens te bespeuren, hadden zich goed verstopt denk ik of waren er simpelweg niet op de receptie.
Beetje hetzelfde probleem hier las ik was er ook op de WIDM experience, de kandidaten waren niet echt toegankelijk.

Het had zowizo veel handiger of leuker geweest als voor ingang van de aflevering (want we hebben daar allemaal nog ruim een halfuur ons zitten vervelen) dat de kandidaten dan met zen 10 zaal per zaal gingen elke zaal 10 minuten om wat vragen te stellen of wat reisverhalen te vertellen ofzo, en dan zag je ze meteen alle 10 ook..
Lomperik..

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #163 Gepost op: 22-03-2016, 23:43:52 »
De kandidaten waren op die receptie dan pokeren lastig te vinden. Het duurde eerst al lang voor ze kwamen, en als ze kwamen was alleen Isabelle zo slim om zich op het hoger gedeelte te zetten zodat iedereen op de foto kon. Al derest hadden zich goed verstopt. In het naar buiten gaan wel gezien dat ook Gilles, Cathy en Thibaud er waren. Hanne, Manuella, Ruth, Stijn, Marc en Bruno waren nergens te bespeuren, hadden zich goed verstopt denk ik of waren er simpelweg niet op de receptie.
Beetje hetzelfde probleem hier las ik was er ook op de WIDM experience, de kandidaten waren niet echt toegankelijk.

Voor Gilles De Coster, de mol en de finalisten moest je even geduld hebben (20 minuten), maar dan waren zij er ook en zij namen de tijd om met iedereen foto's te nemen. Ik heb alleen Ruth en Marc niet gezien eigenlijk en ik ben maar een halfuur op de receptie gebleven.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2016, 10:13:07 door De Vlaming »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #164 Gepost op: 22-03-2016, 23:51:47 »
Ik was er een dikke 50 minuten denk ik. Het had in ieder geval wat beter gekund, ze afroepen als ze arriveerden ofzo of weet ik veel. Nu moest. Je geluk hebben dat je tussen die 1700 mensen iemand terugvond van de kandidaten waardoor je ze uiteraard kan mislopen.
Lomperik..

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #165 Gepost op: 23-03-2016, 00:01:38 »
Ik was er een dikke 50 minuten denk ik. Het had in ieder geval wat beter gekund, ze afroepen als ze arriveerden ofzo of weet ik veel. Nu moest. Je geluk hebben dat je tussen die 1700 mensen iemand terugvond van de kandidaten waardoor je ze uiteraard kan mislopen.

Ik heb ze allemaal (met uitzondering van Ruth en Marc) gezien op de trappen of net ervoor (Bruno was buiten aan het roken toen ik hem zag), maar het was inderdaad heel erg druk.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #166 Gepost op: 23-03-2016, 10:56:08 »
Ik vond dat ze net wel heel erg toegankelijk waren op de receptie. Makkelijk aanspreekbaar en ze gaven een duidelijk antwoord op je vragen. Ook niet lang moeten zoeken om er meteen 6 te vinden.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #167 Gepost op: 28-03-2016, 23:02:29 »
Bijzonder lief van Cathy dat ze Hanne nog een deel van het prijzengeld gunt  ::bravo::

Zeker gezien Hanne al heeft mogen vliegen van haar geld  ;) ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #168 Gepost op: 28-03-2016, 23:08:00 »
Ja, ontzettend lief van Cathy dat ze Hanne nog een deel van haar prijs gunde.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #169 Gepost op: 28-03-2016, 23:11:05 »
Ik vind Cathy fantastisch!

Snap nog steeds de haat richting haar niet, en haar man was ook heel schattig

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #170 Gepost op: 28-03-2016, 23:12:40 »
Cathy heeft dat heel sportief gedaan, en Hanne was er oprecht blij mee.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #171 Gepost op: 28-03-2016, 23:13:25 »
Snap nog steeds de haat richting haar niet, en haar man was ook heel schattig

Sowieso al kansloos dat je iemand van een spelletje haat, die mensen moeten gewoon nooit meer naar een aflevering van dit mooiste programma ooit kijken.

Cathy heeft het waanzinnig gespeeld en heeft dik verdiend gewonnen. En dan geef je ook nog eens €5000,- aan Hanne. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #172 Gepost op: 28-03-2016, 23:14:17 »
Ik vind Cathy fantastisch!

Snap nog steeds de haat richting haar niet, en haar man was ook heel schattig

Ik vermoed dat de reden gewoon 'de fanatieke vrouw' is die we hier in Vlaanderen niet gewoon zijn.

Ik las op Twitter wel dat haar gebaar richting Hanne, richting hulpverleners voor vluchtelingen en richting haar kinderen enorm gesmaakt werd en dat enkele mensen zich toch een beetje schaamden toen zij en haar man het hadden over sociale media en de reacties daar.

Cathy heeft haarfijn uitgelegd hoe ze het spel speelde en het heeft zijn vruchten afgeworpen en buiten het spel toont ze gewoon een fantastische vrouw te zijn.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #173 Gepost op: 28-03-2016, 23:22:12 »
Zeer verdiende winnares ::bravo:: Prachtig om te zien hoe ze het spel gespeeld heeft en de Mol ontmaskerd heeft ::bravo::
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #174 Gepost op: 28-03-2016, 23:31:28 »
Dat lijstje was slim, om zichzelf steeds te herinneren hoe het spel werkt. De Mol doet zijn best voor kleine bedragen, enzovoort.
En ik geloof dat 'Trust nobody' er ook tussen stond. :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #175 Gepost op: 28-03-2016, 23:32:27 »
Die stond op 1 volgens mij :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #176 Gepost op: 28-03-2016, 23:39:40 »
Haha ja

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #177 Gepost op: 29-03-2016, 02:06:25 »
Geweldig gespeeld en iedereen kent wel iemand die niet te harden is tijdens spelletjes, maar normaal heel aardig en leuk is! ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #178 Gepost op: 29-03-2016, 07:56:22 »
Dat lijstje was slim, om zichzelf steeds te herinneren hoe het spel werkt. De Mol doet zijn best voor kleine bedragen, enzovoort.
En ik geloof dat 'Trust nobody' er ook tussen stond. :D
En 'niets is wat het lijkt' stond daaronder!

Tof ook om te horen dat Cathy alle molafleveringen heeft doorgespit, dus vast ook de Nederlandse. Geen wonder dat ze het best van allemaal was voorbereid.

iedereen kent wel iemand die niet te harden is tijdens spelletjes, maar normaal heel aardig en leuk is! ::ok::
Zoals bijna alle molloten op dit forum als ze last van tunnelvisie hebben  ;D
Tell me what your telescope says

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #179 Gepost op: 29-03-2016, 10:20:55 »
Geweldige gulle gift aan Hanne! Mooi zo!  ::tandpastasmiley::