Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190195 keer)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #400 Gepost op: 21-03-2016, 19:54:21 »
Ze hebben wel speciaal bij de extra filmpjes een 'Vind ik verdacht' knop gezet, dus als je dat wil, kan je hem daar ook uit halen.
En dat viel mij aflevering 1 ook op ja, en ik heb dus ook op de knop gedrukt. :)

Ik vind het vooral toffe filmpjes omdat je de kandidaten hun karakters beter leert kennen, en nu concentreer ik me vooral op de drie finalisten, sommige dingen vond ik toen echt niet verdacht en nu wel, best grappig haha.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #401 Gepost op: 21-03-2016, 21:51:39 »
Nu achteraf: Hoe heeft deze niet fanatieke kandidaat de finale gehaald? Verliezer zijn is helemaal geen schande voor haar. Knap gedaan.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #402 Gepost op: 21-03-2016, 21:53:49 »
Op wie zat hanne eigenlijk?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #403 Gepost op: 21-03-2016, 21:55:06 »
Op wie zat hanne eigenlijk?

Dat vond ik ook zo mooi aan de test. Enkel van Gilles wist je dat hij op Hanne zat, maar van de andere 2 hoorde je verdenkingen voor beide.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #404 Gepost op: 21-03-2016, 22:01:20 »
Op wie zat hanne eigenlijk?

Uit de laatste extra kunnen we volgens mij afleiden dat hanne ook op gilles zat.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #405 Gepost op: 21-03-2016, 22:03:47 »
Uit de laatste extra kunnen we volgens mij afleiden dat hanne ook op gilles zat.

Ja, ik ga nu in het media topic een artikel posten waarin men zelfs spreekt over een ex aequo tussen Cathy en Hanne. Pas na 2 extra stemrondes was Cathy een beetje sneller qua tijd.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #406 Gepost op: 21-03-2016, 22:49:20 »
Geen idee hoe het nu precies zat qua verdenkingen. Maar heel jammer voor Hanne. Ze was een leuke toevoegingen aan de overgebleven kandidaten en heeft me nog laten twijfelen hoor, net zoals Cathy  ::bravo::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #407 Gepost op: 21-03-2016, 22:58:00 »
Jammer voor Hanne, maar wel een hele leuke kandidate!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #408 Gepost op: 21-03-2016, 23:14:25 »
Ontzettend jammer voor Hanne, maar ontzettend goed en gedurfd gespeeld! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #409 Gepost op: 21-03-2016, 23:23:08 »
Hanne mag ''fierrrrr'' zijn op haar finaleplaats. Leuke kandidate.



Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #410 Gepost op: 21-03-2016, 23:44:27 »
Ik had Hanne de pot gegund. Heb altijd al in haar een kandidate gezien, geen mol. Maar ze deed het voortreffelijk. Denk dat het papiertje wat ze uit Isa haar boekje had achterovergedrukt bevestiging gaf dat Isa op Cathy eruit was gegaan. En ze dus sindsdien vol op Gilles ingezet heeft, daarom pakte ze Stijn zijn hand want ze wist dat zij goed zat en Stijn  nog immer op Cathy en dus eruit zou vliegen. (wetende dat Cathy ook op Gilles zit) Blijft wel lastig om dan vragen over welk type bloedgroep e.d. te moeten beantwoorden. Dat wordt echt giswerk, de vragen over de opdrachten is tot daar aan toe. Persoonlijke vragen bepalen denk ik grotendeels wie wint of verliest. Of natuurlijk de klok bij gelijk aantal vragen goed.

Terecht ook dat Hanne nog de kans kreeg om te paragliden. Zou echt zuur zijn mochten die andere twee bij hun keuze blijven. Hanne, een fiere madameke zijt ge. Een heerlijke spring-in-het-veld die gewoon op gevoel en emotie het spel in ging. Eens wat anders dan het harde/actieve van Cathy en Gilles.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #411 Gepost op: 22-03-2016, 01:15:45 »
Oké, er is dus wel meer genepmold in deze serie dan ik verwacht had. Door Hanne. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #412 Gepost op: 22-03-2016, 01:18:45 »
Supertoffe kandidate. Wat ben ik blij dat zij hier in zat! Wat heb ik vaak om haar gelachen, en wat gaf ze me altijd een blij gevoel. Echt geweldig  ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #413 Gepost op: 22-03-2016, 01:20:50 »
Ik had Hanne de pot gegund. Heb altijd al in haar een kandidate gezien, geen mol. Maar ze deed het voortreffelijk. Denk dat het papiertje wat ze uit Isa haar boekje had achterovergedrukt bevestiging gaf dat Isa op Cathy eruit was gegaan. En ze dus sindsdien vol op Gilles ingezet heeft, daarom pakte ze Stijn zijn hand want ze wist dat zij goed zat en Stijn  nog immer op Cathy en dus eruit zou vliegen. (wetende dat Cathy ook op Gilles zit) Blijft wel lastig om dan vragen over welk type bloedgroep e.d. te moeten beantwoorden. Dat wordt echt giswerk, de vragen over de opdrachten is tot daar aan toe. Persoonlijke vragen bepalen denk ik grotendeels wie wint of verliest. Of natuurlijk de klok bij gelijk aantal vragen goed.

Terecht ook dat Hanne nog de kans kreeg om te paragliden. Zou echt zuur zijn mochten die andere twee bij hun keuze blijven. Hanne, een fiere madameke zijt ge. Een heerlijke spring-in-het-veld die gewoon op gevoel en emotie het spel in ging. Eens wat anders dan het harde/actieve van Cathy en Gilles.  ::ok::

Issa is er op Bruno uitgegaan begreep ik (door andere media).

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #414 Gepost op: 22-03-2016, 01:29:02 »
Uit de audio interviews die ik in het media topic gepost heb, kom ik ook te weten dat ze tijdens de laatste aflevering op een blad papier de namen Cathy en Gilles schreef en dan beide uithoorde over een aantal zaken op de lijst met weetjes die iedere kandidaat moest invullen bij sollicitatie. Ze legde die lijst dan open en bloot in het zicht van Gilles zodat hij zich wat op zijn gemak zou voelen als Mol. Dat vind ik een klasse actie van Hanne.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #415 Gepost op: 22-03-2016, 14:59:29 »
Oké, er is dus wel meer genepmold in deze serie dan ik verwacht had. Door Hanne. ;D

Ze heeft in ieder geval al toegegeven dat ze wel degelijk weet hoe ze de kleur bruin moet maken.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #416 Gepost op: 30-03-2016, 11:33:56 »
Wat een geweldig karakter is Hanne toch, ze is zo likeable ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human