Auteur Topic: [KANDIDAAT] Manuella  (gelezen 25615 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #40 Gepost op: 11-02-2016, 12:24:40 »
onze thesis manuella is de mol, dan is de bestuurder van die wagen ( thibaud) het dus niet. dan gaat thibaud een vaag systeem invoeren, wat elke kandidaat zenuwachtig zou maken. als mol zou ze daar heel erg gebruik van moeten maken, maar niet van datte.

Even off topic: Ik vond dat eigenlijk best een logisch systeem. Je hebt niks aan 'links' en 'rechts', maar meer iets aan de hoek waarover je je stuur moet draaien. Net als rijden in een rally, waar de co-piloot aangeeft hoe scherp de volgende bocht is.

Je conclusie is wel juist dat Manuella haar 'Twaalf. Twaalf. Twaalf.' zowel Mols als kandidaats kan zijn aangezien veel mensen gek worden in een auto met een blinde chauffeur.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #41 Gepost op: 11-02-2016, 17:01:09 »
Even off topic: Ik vond dat eigenlijk best een logisch systeem. Je hebt niks aan 'links' en 'rechts', maar meer iets aan de hoek waarover je je stuur moet draaien. Net als rijden in een rally, waar de co-piloot aangeeft hoe scherp de volgende bocht is.

Je conclusie is wel juist dat Manuella haar 'Twaalf. Twaalf. Twaalf.' zowel Mols als kandidaats kan zijn aangezien veel mensen gek worden in een auto met een blinde chauffeur.

Eens. Op zich veel handiger dan links of rechts ivm de hoek die je moet draaien idd.  ::jaja::

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #42 Gepost op: 11-02-2016, 21:25:34 »
ik zie er geen mol in. niet omdat ze het niet zou kunnen, niet omdat ze te lief is, want dat kan je acteren.

ze is gewoon al in paar opdrachten niet op het appel als de Mol kansen zou moeten pakken om te mollen.

met name bij de bergopdracht zorgt ze misschien dan wel dat marc bij haar blijft, maar voor de rest van de groep heeft ze nul controle over wat mensen doen. rare positie voor een mol


maar ook in de autoproef op de zoutvlakte is haar gedrag vreemd maar juist onmols in mijn beleving.
onze thesis manuella is de mol, dan is de bestuurder van die wagen ( thibaud) het dus niet. dan gaat thibaud een vaag systeem invoeren, wat elke kandidaat zenuwachtig zou maken. als mol zou ze daar heel erg gebruik van moeten maken, maar niet van datte.

maar zoals altijd we zullen zien, voor mij is ze de nr 1 molverdachte als ik mn lijstje op zijn kop lees

Vergis je niet. Bij die fietsopdracht was dit voor haar het maximaal haalbare. Ze had immers nooit als eerste naar boven kunnen rijden. Op deze manier trekt ze iemand mee in haar val en daarbij vind ik de plaats waar ze afstap inc haar verhaal erbij erg toevallig. Daarnaast maakte ze best gebruik van Thibaud systeem door als een malle 12, 12 12 te schreeuwen..


Vind het nog niet bepaalde overtuigend. Lijkt me niet dat je al zeker kan zeggen dat ze de mol is

Heb je gelijk in hoor. Aan de andere kant heb je soms gewoon een zeer sterk vermoeden dat er iets niet klopt, en dat heb ik bij haar. Meestal klopt dat gevoel wel. Daarbij vind ik dat ze het erg goed speelt. Ze brengt eigenlijk niks in de pot, neemt dus risico met een lama, valt van de banaan af, trekt iemand mee bij de fietsopdracht etc. Ik vind dat ze (los van de brugopdracht), nergens actief iets heeft bijgedragen. Maar omdat ze nu eenmaal zo'n zachte, onhandige moeke is die nu eenmaal niet beter kan, valt ze niet echt op bij de groep. Types als haar vliegen er vaak snel uit als ze de mol niet zijn en ik verwacht dat ze na ongeveer de helft van het seizoen in vlug tempo meer verdenkingen gaat krijgen.

Volgens mij ving ze niets (als in geen lama) en viel ze. Kun je nog beschouwen als neutraal.

Bij de brugopdracht als 1e springen is onmols. Ze draagt bij ad het halen vd opdracht. Als 1e.

Bij de fietsopdracht had ze dus 0 invloed op het eindresultaat. Erg onmols
Verder klopt har religieuze verhaal gewoon min of meer. Zie er geen hint in.

Onnatuurlijk biechten weegt op tegen nergens/in geen enkele opdracht een beslissende negatieve rol spelen?

Ze ving dus de witte lama, wat dan juist zeer mols is. 1e springen is onmols, heb er geen verklaring voor. bij de fietsopdracht was dit gezien haar lichamelijke gesteldheid het hoogst haalbare. Immers, als 1 van de drie voetballers had geruild met Manuella, waren er 2 mensen méér de berg op gekomen. Superslimme actie ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #43 Gepost op: 11-02-2016, 21:35:53 »
Vind het een mooie thesis straatblaffer. 

OK Manuella is mol en thibaud is de blinde onwetende kandidaat en we zitten weer in de auto op de zoutvlakte dan gebeuren daar toch rare dingen. De kandidaat ziet niks en moet blind de commando's opvolgen van iemand die niet wil dat de opdracht slaagt en o jee de opdracht slaagt.

waarschijnlijk is de opdracht op de zoutvlakte al eerder verstierd en wist ze dat dat geld nooit in de pot kon komen zolang hun vlag gekozen werd. Die beslissing is nooit goed in beeld gebracht.

Ik blijf t afwachtend vinden zo n mol maar ondenkbaar is t niet.

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #44 Gepost op: 11-02-2016, 22:44:19 »
Vind het een mooie thesis straatblaffer. 

OK Manuella is mol en thibaud is de blinde onwetende kandidaat en we zitten weer in de auto op de zoutvlakte dan gebeuren daar toch rare dingen. De kandidaat ziet niks en moet blind de commando's opvolgen van iemand die niet wil dat de opdracht slaagt en o jee de opdracht slaagt.

waarschijnlijk is de opdracht op de zoutvlakte al eerder verstierd en wist ze dat dat geld nooit in de pot kon komen zolang hun vlag gekozen werd. Die beslissing is nooit goed in beeld gebracht.

Ik blijf t afwachtend vinden zo n mol maar ondenkbaar is t niet.

Thanks. Als ze er maar niet de volgende aflevering uitvliegt :-X :-X

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2016, 18:13:08 »
Ik tip op Manuella als volgende afvaller.

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2016, 21:56:28 »
Ik tip op Manuella als volgende afvaller.

Heb ik ook gedaan. Bij het puntenspel voor de kijkers had ik 0 punten op haar ingezet, omdat ik verwachtte dat zij het meest kans maakte om af te vallen. Maar een top dame!  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #47 Gepost op: 15-02-2016, 21:58:01 »
Supertoffe kandidaat.

Ik verdacht haar eigenlijk niet echt verstandsmatig, maar toch kon ik haar niet volledig afstrepen gevoelsmatig.

Nu dus wel
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #48 Gepost op: 15-02-2016, 22:23:21 »
schattig maar geen mol

::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2016, 22:42:00 »
Mijn baas was na aflevering heel zelfzeker en mysterieus 'Het is Manuella, ik heb iets gezien!' maar hij wou niet zeggen wát. Morgen toch eens naar z'n uitleg vragen.  ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #50 Gepost op: 15-02-2016, 23:22:05 »
Wat een leuk vrouwke ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #51 Gepost op: 15-02-2016, 23:29:26 »
Ik ben op tijd van Manuella als Mol afgestapt, maar wel héél jammer dat ze er al uit ligt. Toffe kandidate! ::zwaai::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #52 Gepost op: 15-02-2016, 23:37:31 »
Wat onze pijprokende kat zegt: mee eens.

Wie kan er op haar leeftijd nou zeggen dat ze zomaar naar de andere kant van de wereld gaat, om een lama te vangen?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #53 Gepost op: 16-02-2016, 00:12:01 »
Leuke vrouw Maar droeg in een deel van proeven weinig bij en was te vaak niet op t juiste moment om een mol te kunnen zijn.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #54 Gepost op: 16-02-2016, 00:14:31 »
Wat onze pijprokende kat zegt: mee eens.

Wie kan er op haar leeftijd nou zeggen dat ze zomaar naar de andere kant van de wereld gaat, om een lama te vangen?
Zat mensen...

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #55 Gepost op: 16-02-2016, 22:08:07 »
WOW. Wist echt zeker dat ik de mol al ontdekt had. Ik heb zelden zo zeker geweten wie de mol was... ::) ::) ::)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #56 Gepost op: 17-02-2016, 01:17:07 »
Misschien komt ze nog terug ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #57 Gepost op: 17-02-2016, 12:03:01 »
straatblaffer , kun je nu aangeven op basis waarvan je manuella verdacht en wel met zoveel stelligheid  ;D

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #58 Gepost op: 17-02-2016, 13:18:43 »
straatblaffer , kun je nu aangeven op basis waarvan je manuella verdacht en wel met zoveel stelligheid  ;D


 ::rofl::Zou ik je nog kunnen overtuigen ::rofl::?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #59 Gepost op: 17-02-2016, 13:44:02 »
Wat onze pijprokende kat zegt: mee eens.

Wie kan er op haar leeftijd nou zeggen dat ze zomaar naar de andere kant van de wereld gaat, om een lama te vangen?

 ::)

Ze is 52. Zo klinkt het net alsof je het over een bejaarde hebt.