Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ruth  (gelezen 28927 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ruth
« Reactie #80 Gepost op: 29-02-2016, 18:52:36 »
Dat hoop ik heel zeker niet!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ruth
« Reactie #81 Gepost op: 29-02-2016, 19:06:44 »
Wat nu als alle kandidaten meteen "jaaaaa terug met Ruth!" roepen, alle vragen goed beantwoorden en dan? Maakt Ruth dan alsnog 2 keer een typfout?

Daarbij, zodra Ruth hoort dat ze zich uit de auto moet bevrijden roept ze meteen "ik ben helmaal niet technisch!" Ook gespeeld? ::rofl::

Ik vind de hypothese clever bedacht maar geloof niet dat ze zo'n risico ooit zouden nemen. Wat mocht het misgaan of uitkomen? ::ohno::

Dat "Ik ben helemaal niet technisch" vind ik juist heel gespeeld overkomen. Sowieso zal in het zeer hypothetische geval dat iedereen 'jaaaaa terug met Ruth' roept de Mol alsnog kunnen ingrijpen. En het gaat 'uitkomen' ... als dit zo is dan zal dit vermoedelijk in de laatste aflevering gewoon openlijk worden gemeld. Iets in de trant van "Dachten jullie nu echt dat we die arme kandidaat nog een trap na zouden geven met die verfbom? Nee, Ruth was er enkel bij om het vuurtje op te stoken / jullie wakker te houden".

Als de theorie waar is, wijst het er misschien wel op dat de Mol bij de nee-stemmers zit. Immers, de opdracht moest mislukken.


Ik beweer nu niet dat ik het juist heb hoor, maar een sluitend argument waarom het niet waar zou kunnen zijn heb ik nog niet gelezen.

Edit: dat Ruth twee keer een typfout zou moeten maken is inderdaad wel een zeer onwenselijk scenario. Ik was vergeten dat ze twee kansen had. Dus daar zou wel een klein theoretische risico kunnen zitten, dat is waar. Maar ik denk ook dat het, met of zonder hulp van de Mol, een heeeeel klein risico zou zijn geweest.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2016, 19:11:09 door tumtum »