Auteur Topic: Off Topic en ander huisvlijt  (gelezen 114615 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #20 Gepost op: 6-02-2016, 15:33:49 »
Kei leuk Niuno ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #21 Gepost op: 7-02-2016, 17:13:43 »
Leuk gedaan Niuno!  ;D ::ok::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #22 Gepost op: 10-02-2016, 00:44:05 »
Beire! Kei goe!  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #23 Gepost op: 12-02-2016, 20:13:42 »
In de opdrachtentopics worden hele mooie schematische overzichten gemaakt wie wat wanneer hoe deed ::ok:: Al mis ik het overzicht een beetje ::) Is het misschien een idee om een overzichten-overzichtstopic te maken? Dus een topic waar in de eerste acht berichten de overzichten staan van de opdrachten uit de acht afleveringen?
...óf niet!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #24 Gepost op: 13-02-2016, 14:49:35 »
Helaas is door drukkigheden van afgelopen week plus gebrek aan de juiste inspiratie geen nieuwe aflevering van Suske en Wiske.
De groepsfoto die ik als eerste maakte, is eigenlijk bij toeval ontstaan. Ik zat de profielen van de kandidaten te bekijken en bij Bruno kreeg ik meteen de associatie van Lambik. Toen vervolgens Cathy mij deed denken aan Wiske, was het idee al snel geboren.
Aanvankelijk wou ik het bij de groepsfoto laten, maar de eerste aflevering gaf mij genoeg inspiratie voor de Lastige Lasso's. Het zal niet de laatste aflevering zijn. Mocht ik verderop in de serie weer inspiratie en tijd hebben, dan volgen er meer. Tenzij jullie zeggen: STOP!.
Om elke week een aflevering te maken is mij vooralsnog te veel werk. Ik krijg al wat meer ervaring met paint.net, maar de vorige aflevering nam toch zeker al 3 volle dagen in beslag. Enfin, oefening baart kunst. En wie weet, volgende week een nieuwe?? We zullen zien.

 :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #25 Gepost op: 13-02-2016, 15:44:59 »
Wat mij betreft: niet stoppen, Niuno!

Hoewel het heel begrijpelijk is, dat je aan dit soort werk niet altijd de vele uurtjes kunt besteden die je ervoor nodig hebt.
Dus verontschuldig je maar niet!

Ik weet zelf maar al te goed uit eigen ervaring, dat tekenen, schilderen, strips en collages maken (enzovoort) meestal meer tijd kosten dan bijvoorbeeld het verven van een deur.


Overigens: wel fijn om te weten dat we in dit topic nooit off topic kunnen zijn ;).




Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #26 Gepost op: 13-02-2016, 15:46:47 »
In de opdrachtentopics worden hele mooie schematische overzichten gemaakt wie wat wanneer hoe deed ::ok:: Al mis ik het overzicht een beetje ::) Is het misschien een idee om een overzichten-overzichtstopic te maken? Dus een topic waar in de eerste acht berichten de overzichten staan van de opdrachten uit de acht afleveringen?

Dit zou ik inderdaad ook heel handig vinden.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #27 Gepost op: 13-02-2016, 16:35:32 »
Helaas is door drukkigheden van afgelopen week plus gebrek aan de juiste inspiratie geen nieuwe aflevering van Suske en Wiske.
De groepsfoto die ik als eerste maakte, is eigenlijk bij toeval ontstaan. Ik zat de profielen van de kandidaten te bekijken en bij Bruno kreeg ik meteen de associatie van Lambik. Toen vervolgens Cathy mij deed denken aan Wiske, was het idee al snel geboren.
Aanvankelijk wou ik het bij de groepsfoto laten, maar de eerste aflevering gaf mij genoeg inspiratie voor de Lastige Lasso's. Het zal niet de laatste aflevering zijn. Mocht ik verderop in de serie weer inspiratie en tijd hebben, dan volgen er meer. Tenzij jullie zeggen: STOP!.
Om elke week een aflevering te maken is mij vooralsnog te veel werk. Ik krijg al wat meer ervaring met paint.net, maar de vorige aflevering nam toch zeker al 3 volle dagen in beslag. Enfin, oefening baart kunst. En wie weet, volgende week een nieuwe?? We zullen zien.

 :)


As ge mij nog nodig hebt om wa Vlaams te typen zegdet maar. ;)

Offline JennoH

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 13-02-2016, 20:12:00 »
We hebben mede dankzij dit geweldige forum een VODcast kunnen maken. Zelf speurden we ook de postcode van Mol in de aflevering.

Voor wie hem wil zien:
Iedere donderdagavond een nieuwe Mol VODcast! www.youtube.com/jolien&jenno

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2016, 18:40:06 »
We hebben mede dankzij dit geweldige forum een VODcast kunnen maken. Zelf speurden we ook de postcode van Mol in de aflevering.

Voor wie hem wil zien:


Tof, bedankt om deze te maken.
Ik vind het leuk dat er ook een vodcast is over de Belgische mol.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #30 Gepost op: 15-02-2016, 16:38:47 »
Maandag Moldag! ::boogie::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #31 Gepost op: 15-02-2016, 16:45:55 »
Ja, om een uurtje of tien vanavond! Tenminste, ik hoop dat ik weer kan kijken via "Gemist".
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 16:48:37 door Marisa »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #32 Gepost op: 15-02-2016, 17:39:39 »
Ja, om een uurtje of tien vanavond! Tenminste, ik hoop dat ik weer kan kijken via "Gemist".

Als het niet lukt, zullen we het mogelijke doen om het toch in Nederland te krijgen. ;) Maar ik denk wel dat VIER ze gewoon blijft online gooien.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #33 Gepost op: 15-02-2016, 17:58:03 »
En anders ga ik toch gewoon naar België emigreren.  ::tandpastasmiley::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #34 Gepost op: 15-02-2016, 18:47:39 »
Maandag Moldag! ::boogie::

Zeg dat! Verheug me enorm  ::joehoe::


Als het niet lukt, zullen we het mogelijke doen om het toch in Nederland te krijgen. ;) Maar ik denk wel dat VIER ze gewoon blijft online gooien.
Da's lief  ::bravo::
Heb nog wel familie in België wonen, maar da's wat ver rijden heen en terug op een maandagavond  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2016, 18:12:24 »
Euh, jongens, zullen we hier niets meer spoilen over de mollen uit buitenlandse reeksen?

De Belgische en Nederlandse Mollen kunnen hier gewoon genoemd worden. Maar ik heb nu al een paar keer dit seizoen iets gelezen als 'In de zoveelste Amerikaanse reekste  zat deze opdracht ook en toen deed de Mol dit'. Ja, als ik die serie dan nog eens terug wil kijken, is de spanning er af.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #36 Gepost op: 18-02-2016, 18:23:41 »
Je had die series als echte molloot al lang moeten hebben gezien. ::oink::

Zonder gekheid: ik wil er best op letten dat ik dat soort info in spoilertags zet.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #37 Gepost op: 18-02-2016, 19:56:54 »
Je had die series als echte molloot al lang moeten hebben gezien. ::oink::
:-[ ::sorry::

Ik ga de Vlaamse reeksen wel absoluut terugkijken ::jaja::
...óf niet!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #38 Gepost op: 20-02-2016, 10:19:07 »
Heb nu pas de Vlaamse mol van dit seizoen ontdekt. Ben zo blij dat er weer wat te speuren is en snel de drie afleveringen bekeken. Heel leuk en ook deze Off Topic is leuk met de Suske en Wiskes van Niuno en een Vlaamse Vodcast. ;D

Ik vind het ook helemaal niet erg dat het geen bekende Vlamingen zijn. Van mij mag de Nederlandse versie ook best weer eens met onbekende Nederlanders zijn.Er zijn al zoveel programma´s met BN´ers....
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 10:22:58 door Lonneke14 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #39 Gepost op: 23-02-2016, 15:46:47 »
Citaat
Als moderator stel ik voor dat jullie dit verder via pb's afhandelen, of via een andere creatieve manier (bijvoorbeeld per brief).

Uh? Wat is dit nu? Waarom is de Helpdesk zomaar ineens gesloten? Ze waren niemand toch tot last? Ik snap het hele probleem niet. Als iemand zich er aanstoot aan neemt, dan sla je het topic toch over? Dan laat je het toch niet blokkeren? Dit vind ik echt waardeloos  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 19:06:54 door Stormpie, Reden: reden zie pm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!