Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219330 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
[De Mol] Wie is het? - Poll
« Gepost op: 1-02-2016, 23:56:35 »
Deze kon ik nog nergens vinden?


Heb titel even aangepast om verwarring met de WIDM poll tegen te gaan.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2016, 21:20:17 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2016, 00:02:17 »
Ehmmm, moet nog even de juiste namen bij de juiste gezichten plaatsen...

Schot voor de boeg-mol, Marc, of misschien toch maar Hanne  ???

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2016, 00:06:00 »
Euh... Even een correctie. Volgens de test (oh nee vragenlijst  ;D) moet deze vraag niet zijn Wie is de mol?, maar Hoe heet de mol?  ::tandpastasmiley::

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2016, 22:47:13 »
Na aflevering 1 kies ik voor Manuella. Omdat het zo leuk zou zijn en ik nog geen goede reden kan bedenken waarom ze het niet zou zijn op basis van de eerste paar opdrachten. ;)

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2016, 22:50:50 »
Ik ga voor nu voor Issabel, Cathy of Stijn.

Issabel/Cathy als de types die fanatiek bezig zijn maar ondertussen achter je rug de boel saboteren.
Stijn als de nieuwe George. Klungelig op zijn tijd, hoogtevrees enzo dikker aanzetten en dergelijke.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2016, 23:40:40 »
Ik ga voor Stijn, Issabel of Marc. In die volgorde.

Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #6 Gepost op: 3-02-2016, 00:04:22 »
Manuella

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #7 Gepost op: 3-02-2016, 00:35:05 »
Top 3:

Ruth - Omdat ik haar net iets te geacteerd vind overkomen met haar gestuntel + was in goede Molpositie in opdracht 1. Wel even afwachten hoe dat volgende week met terugkopen o.i.d. gaat en of hierbij het risico bestaat dat ze niet terugkomt, wat haar natuurlijk meteen uitsluit als Mol

Marc - Kan geen precieze acties noemen, maar had 't idee dat ie een aantal keer met een plan kwam, waarvan Marc-Marie zou kunnen zeggen: "'t Is geen heel goed plan, maar 't is wel een plan." Moet dit echter nog even terugkijken. Hij komt in ieder geval vrij Mollerig op me over ...

Stijn - Heeft wellicht geoefend met lassowerpen en haalt wellicht per ongeluk een prijslama binnen in plaats van een bankroetlama. En dan die hoogtevrees-act. Dat kan later nog van pas komen als Mol (zie George).


Cathy en Gilles houd ik zeker ook nog in de gaten. De rest valt voor mij voorlopig af.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #8 Gepost op: 3-02-2016, 16:32:05 »
Cathy, vanwege haar 'we gaan voor de 2000-lama'-actie. In de extra video's merk ik dat ze gauw de conversatie naar anderen stuurt en verdenkingen probeert tegen te spreken. Jammer genoeg wordt ze door de andere kandidaten ook het meest verdacht.

En wensmol Stijn. Het broekie van de groep, 'de stille', die ze allemaal in de maling neemt...
Tell me what your telescope says

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Pool
« Reactie #9 Gepost op: 3-02-2016, 20:01:16 »
Cathy vond ik vooraf al het ideale profiel van een Mol uitstralen en ze heeft me zeker niet van dat idee afgebracht in de eerste aflevering. Ze is heel enthousiast, maar ondertussen doet ze toch niet al te veel goed in de opdrachten. Zien of dit zich doorzet de komende weken.

Anderzijds zie ik ook in Bruno een potentiële Mol. Is heel sympathiek en een allemansvriend. Zo probeert hij misschien het vertrouwen van de groep te winnen om genadeloos toe te slaan binnenkort. Ik ga hem in ieder geval goed in de gaten houden.

Marc of Stijn zouden wat mij betreft verrassende maar grappige Mollen zijn. ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Wie is het?
« Reactie #10 Gepost op: 3-02-2016, 20:10:56 »
Ik ga voor Stijn, Issabel of Marc. In die volgorde.
Hear hear Mollenmanie, dit is ook exact mijn rijtje.... En houdt ook nog even oog op Hanne en Bruno, gut feeling. Die zijn heel aimabel, en worden snel opgenomen in een groep denk ik zo, goede uitgangspositie.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2016, 20:12:37 door Juuls247 »
Meer L

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2016, 21:38:36 »
Mijn hoofdverdachten zijn (na de soort van eliminatie van Ruth)
- Cathy: wilde me iets te graag voor de bankroetlama gaan. Deed ook raar bij de hangbrug opdracht.
- Issabel: volgens mij een controlfeak, ideale eigenschap voor een Mol en vanuit daar de boel in de soep laten lopen. Meer een gevoel.
- Marc: wilde persé niet het raadsel oplossen, de Mol wil door tot het einde? Schrijft niks op, dat hoeft de Mol ook niet (maar dat kan op den duur gaan opvallen).

Stijn, Hanne, Gilles en Manuela staan voorlopig onderaan.
Alhoewel ik Manuela wel een leuke Mol zou vinden. ;D
Bruno en Thibaud zwerven er tussen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #12 Gepost op: 3-02-2016, 21:43:12 »
Hanne is voorlopig mijn hoofdverdachte. Voornamelijk op gevoel. Daarnaast sluit ik Ruth nog niet helemaal uit. Dat is vooral afhankelijk van de terugkeertruc volgende week.
Iemand voorzichtig doorstrepen is mij nog te vroeg in dit stadium.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #13 Gepost op: 3-02-2016, 22:39:06 »
Dit maal vind ik het erg lastig. Ik heb geen idee hoe het er in België aan toegaat, dus de Hollandse speurmethodes en redeneringen kan ik maar beter in de prullenbak gooien. Pakt een Mol hier geld? Hoe opzichtig of doortrapt is de Mol? Ik heb het idee dat we hier een stuk minder dubbele lagen moeten zoeken dan in Nederland, dus het is even uitvinden hoeveel.

Vooralsnog ga ik er van uit dat de Mol ja heeft gezegd: Gilles, Marc, Cathy, Issabel of Stijn dus.  Gevoelsmatig dacht ik Bruno of Manuella ::)

Ik kom hier nog op terug.
...óf niet!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #14 Gepost op: 3-02-2016, 23:09:34 »

Gezien haar CV doet Ruth zich veel onnozeler voor dan ze is volgens mij. Haar exit kwam op mij ook erg geacteerd over. Ben benieuwd of er nog een twist aan zit te komen. Cathy is gezien haar CV ook veel slimmer dan ze zich voordoet.


Dat gevoel heb ik ook bij Ruth. Ze komt mij een beetje over als een typetje. Cathy komt mij juist niet onnozel over. Eerder dominant. Zie maar de vooruitblik waar ze fanatiek tegen de terugkeer van Ruth lijkt te zijn.

Ik ben benieuwd of, en vooral hoe Ruth terugkomt. Mocht het (desnoods met hulp van de productie) blijken dat in geval Ruth de mol mocht zijn, ze sowieso zou terugkomen, dan stijgt ze in mijn verdenkingen.
Cathy zie ik meer als een winnares. Gezien haar fanatisme/dominantie en ook de subliminale boodschap wat lijkt te wijzen dat de productie wil dat we haar zien als verdachte en gaan tunnelen, zodat in de finale een verrassende ontknoping komt.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #15 Gepost op: 3-02-2016, 23:11:10 »
Ik vind normaliter eerder de winnaar dan de mol, maar ok hier mijn verdenkingen:
Hanne
Issabel
Cathy

En ThibeauD (oid) vind ik heel erg onsympathiek *rilt*
« Laatst bewerkt op: 3-02-2016, 23:24:05 door Whiskers »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #16 Gepost op: 3-02-2016, 23:37:19 »
En ThibeauD (oid) vind ik heel erg onsympathiek *rilt*

 ::rofl:: Kan ik me wel voorstellen. Ik wacht nog even af hoe hij zich ontwikkelt.

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2016, 00:50:45 »
Puur op gevoel en nog niet echt follow the money zou ik Manuella hoog zetten. Ze lijkt zo relaxt, kan mooi vallen, wel een witte lama vangen, wil elke keer als eerste en zit vastgeplakt op bijrijderstoel. Toeval? Kan.. Zegt t wat? Dat moeten we gaan zien :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2016, 01:34:44 »
Minst verdacht:
Ruth
Thibaud
Stijn
Issabelle

Middenmoot:
Bruno
Hanne
Gilles

Potentieel:
Cathy
Manuella

Mijn mol:
Marc

Wens mol:
Manuella

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2016, 01:48:16 »
Net eindelijk de tijd gehad om de extra beelden te bekijken en puur daarop afgaande gaat mijn gevoel uit naar Gilles.
Hij lijkt met iedereen goed overweg te kunnen, praat lekker mee met iedereen en zoals hij zijn molboekje "bewaakt" kan ook een goede dekmantel zijn. Heeft hij nu als enige een rood boekje?