Poll

Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?

de zoutvlakte
19 (4.1%)
lama's vangen
5 (1.1%)
de brug
17 (3.7%)
Ruth terug?
33 (7.2%)
bananenboten
1 (0.2%)
fietsen naar de kapel
23 (5%)
voetbal  (raadsels + penalty's)
0 (0%)
blinde scherpschutters (en spiraal)
48 (10.4%)
het slachthuis
32 (6.9%)
Buenos Aires Radio 1
65 (14.1%)
geurproef (de was)
4 (0.9%)
paardenrennen
14 (3%)
schilderen
12 (2.6%)
wijn proeven (en maaltijden)
0 (0%)
tangram en paintballen
3 (0.7%)
vind Hanne (duiven en pizza's)
68 (14.8%)
spreken tegen de Mol
49 (10.6%)
race tegen de metro
17 (3.7%)
11 pasvragen
7 (1.5%)
El Pato (en vogelspotten)
35 (7.6%)
boogschieten
0 (0%)
drie dilemma's
5 (1.1%)
blind vertrouwen
4 (0.9%)

Totaal aantal stemmen: 88

Auteur Topic: Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?  (gelezen 26655 keer)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2016, 13:38:03 »
Ik vind vooral de opdrachten met deeltjes erin leuk, hierin heeft ieder zijn aandeel en ze zijn meestal leuk gevonden. Daarom op 1: Buenos Aires Radio 1. Deze opdracht zat vooral ook erg goed in elkaar, wat achteraf ook wel leuk was: de drie finalisten bij elkaar in de auto!
Op 2: Race tegen de metro, ook al is hier uit gebleken dat iedereen wel een beetje gesaboteerd heeft (Cathy & Bruno zeiden dit in een interview, Stijn zei dat het allemaal wel een beetje op geknoei leek).
Dan op 3: Vind Hanne, ik vond dit vooral interessant omdat de mol nooit helemaal kan saboteren. Gilles overtuigde Stijn om voor de foute pizzakoerier te gaan, maar als Cathy en Bruno de juiste duif hadden gekozen, was de opdracht ook nog geslaagd. Eerst vond ik de opdracht niet zo goed, omdat veel pijlen naar Hanne wezen, en de mol dan de sleutelpositie had. Wat achteraf (gelukkig) niet zo bleek. (Bij de Metro-opdracht had de mol wel de sleutelpositie, maar toen mochten ze kiezen voor een voorwerp).
Op 4: Het slachthuis, omdat het een andere kant van de kandidaten toonde, Manuella die kwaad werd, Stijn die overging tot emotionele chantage en omdat het eens anders was dan al dat gelach en plezier. Denk maar aan Issabel en Cathy die elkaar wantrouwden. Héél speciaal en contrasterend. I like(d) it!
Dan op 5: Spreken tegen de mol, omdat deze opdracht me erg deed twijfelen van wie de mol nu was.
Op 6: De zoutvlakte, omdat dit mijn eerste seizoen De Mol was en ik bij aflevering één al met een schriftje alles zat op te schrijven en op het puntje van m'n stoel zat van de spanning, verdient deze opdracht ook een plaatsje in mijn top 6!

7. El pato
8. Drie dilemma's
9. Blind vertrouwen, het inspelen op nieuwe technologie is gaaf.
10. Ruth terug?, leuk interactie tussen kandidaten en erg spannend!!
11. Tangram en paintballen
12. Fietsen naar de kapel
13. Brug, leuk concept, alleen had ik er iets meer van verwacht.
14. Schilderen
15. Lama's vangen, een leuke opdracht.
16. Paardenrennen, verwarrende opdracht, de helft van de kijkers beweerde opeens dat het Hanne was. Wel leuk concept!!!
17. Wijn proeven
18. Voetbal, wel tof.
19. Geurproef, niet m'n ding.
20. Boogschieten, ik ben geen fan van een vrijstelling net voor de finale, MAAR was de opdracht vroeger geweest, had hij wel wat hoger gestaan.
21. 11 pasvragen, deze opdracht zat wél goed in elkaar, maar was héél snel gedaan.
22. Bananenboten, niet bijzonder.

   
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2016, 14:02:33 »
Het spreken met de Mol.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2016, 14:42:30 »
21. 11 pasvragen, deze opdracht zat wél goed in elkaar, maar was héél snel gedaan.

Dankzij een iets te fanatieke Mol. ;D

Wie opent de poll wat de beste molactie was? Kunnen we nog even door met de napret. ;)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: Wat vond jij de beste opdrachten van De Mol IV?
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2016, 14:59:04 »
Dankzij een iets te fanatieke Mol. ;D

Wie opent de poll wat de beste molactie was? Kunnen we nog even door met de napret. ;)

Als in de molacties die aan bod kwamen? Ik wil het wel doen!
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!