Auteur Topic: Wie verdenkt er wie?  (gelezen 23867 keer)

Online Luc

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2016, 09:48:35 »
Ik denk ook dat de 3 overblijvende kandidaten op Cathy zitten. Bruno heeft wellicht op Hanne gestemd (dat verklaart ook waarom hij de extra pasvraag aan haar wilde geven). Voordien zat hij waarschijnlijk op Thibaud (hij liet hem begaan tijdens de wijnproef en sprak zijn verdenkingen tegenover hem).
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 12:29:27 door Luc »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2016, 09:53:44 »
Volgens mij zitten Gilles (zat op een 'zij'), Hanne (ademt de hele serie al verdenking naar haar uit)

Ten overstaande van al haar medekandidaten ja. Lijkt me niet zo slim om je verdenking zo duidelijk te maken. Nee, ik denk dat Cathy als bliksemafleider wordt gebruikt, zowel in de montage voor ons als door de kandidaten onderling.

Citaat
Stijn (hoorde vooral haar uit tijdens de koptelefoon/spiegel-opdracht).

We hebben geloof ik niet de volle 3 minuten gezien van elke ondervraging. Wie weet heeft hij anderen ook lang ondervraagd.

En ja Gilles zit wel op Cathy, omdat zij al vroeg op hem zat, dus blijft ze er lang in en omdat het niet geheel onlogisch is Cathy te verdenken. Maar dit is speculatie vanuit mijn tunnel natuurlijk ;).

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2016, 10:31:16 »
Bij die "spreken met de mol" opdracht vind ik het juist heel duidelijk dat Stijn en Cathy op Gilles zitten.

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2016, 15:00:03 »
Deze pagina uit het molboekje van Bruno staat ook online maar werd niet gepubliceerd bij de extra's.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2016, 15:06:02 »
Interessant. Een kruisje betekent verdacht of mols zo te zien.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2016, 16:18:38 »
Zei hij niet in de aflevering dat hij aan de hand hiervan zijn mol concludeerde?
Zo ja dan heeft hij op Cathy gestemd...
#teamamaimiljaarde

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2016, 16:21:01 »
Interessant. Een kruisje betekent verdacht of mols zo te zien.

Dit is slecht nieuws voor mijn Cathyverdenking  ::rofl::
Hij zet soms wel O waar X echt zou moeten en Vice Versa.

Jorisboris, hoe heb je die foto gevonden?

En verder: zou 'paardenkoers' een proef zijn die niet in beeld geweest is op tv?
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 16:23:52 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2016, 16:27:14 »
En verder: zou 'paardenkoers' een proef zijn die niet in beeld geweest is op tv?

Hoezo? De strijd om de vrijstelling was toch bij die paardenkoers. Hanne pakte die door het best te liegen daarover.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2016, 16:31:11 »
Hoezo? De strijd om de vrijstelling was toch bij die paardenkoers. Hanne pakte die door het best te liegen daarover.

Ja, maar als je even op de foto kijkt zie je dat die proef vlak daarboven in die lijst al beschreven staat als 'vrijstelling paardenkoers'. Maar we dwalen af :P
Lomperik..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2016, 16:31:51 »
Jorisboris, hoe heb je die foto gevonden?

afvaller6a veranderd in afvaller6 vermoed ik.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 16:33:27 door Heinz »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2016, 16:35:52 »
Ja, maar als je even op de foto kijkt zie je dat die proef vlak daarboven in die lijst al beschreven staat als 'vrijstelling paardenkoers'. Maar we dwalen af :P

Had ik niet gezien. :)

Hij heeft de opdracht mss in twee gesplitst. Enerzijds tijdens het kijken naar de paardenkoers op de tribune en anderzijds de onderhandeling aan de tafel.


Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2016, 16:45:46 »
Bij de paardenkoers was er ook nog de opdracht waarbij iedereen een vragenlijst moest invullen om geld in te pot te krijgen.

Hanne was daar de enige overblijver die meteen haar stoel omdraaide. Blijkbaar vond hij dat niet verdacht, en was het voor hem verdachter om de vragen in te vullen. Volgens die logica wou de mol de vrijstelling niet, omdat de mol dan in de belangstelling zou komen te staan.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2016, 10:39:54 »
Bij die "spreken met de mol" opdracht vind ik het juist heel duidelijk dat Stijn en Cathy op Gilles zitten.
Dat Stijn Gilles verdenkt is volgens mij ook op te maken uit die pizza-opdracht. Als de 2e pizzakoerier er net bij is, denkt Stijn dat ze de linker moeten volgen, maar Gilles zegt de rechter. Stijn switcht dan heel snel ook naar de rechter, zonder (in mijn ogen) echt goede reden. Ik krijg de indruk dat hij dit doet om Gilles uit te testen. Hij zegt ook nog iets van "De rechter, daar zijn we het over eens, he?", terwijl hij naar Gilles reactie kijkt.

N.B. Het is natuurlijk moeilijk te zien, maar ik denk ook dat de 'linker' koerier de juiste was. Het brommertje dat je bij de pizzeria zag wegrijden had volgens mij ook niet zo'n fel brandend achterlicht. Mochten er mensen zijn die het met meer zekerheid durven te zeggen, dan hoor ik het graag.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2016, 10:44:58 »
afvaller6a veranderd in afvaller6 vermoed ik.

Afvaller6a??

Je bedoelt dat, wanneer de groep ervoor gekozen had om Ruth te bevrijden er deze aflevering twee personen uit waren gegaan (er ook een een afvaller6b)...

Wel een interessant moment, met die pasvragen. Als er nog één persoon meer was en er één meer zou afvallen, zou de groep daar ongetwijfeld anders op gereageerd hebben. Tot nu toe konden alle opdrachten prima met een kandidaat extra, al was het in sommige gevallen wat makkelijker of moeilijker om geld te verdienen (wat tegen elkaar wegstreept).

Of is dit slechts speculeren...

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2016, 14:52:02 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2016, 16:21:58 »
Uit dat lijstje kan je dus halen dat hij Cathy het meest verdacht in het begin. Zij heeft de meeste kruisjes.

Hij zei dat hij op een andere mol is geswitcht. Hanne of Stijn?

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #36 Gepost op: 12-03-2016, 16:26:25 »
Stijn - Gilles
Cathy - Gilles
Hanne - Cathy/Gilles
Gilles - Cathy/Hanne

Gok ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #37 Gepost op: 12-03-2016, 16:45:28 »
Zou zomaar kunnen. Met Gilles als Mol is de kans groot dat Hanne maandag de laatste afvaller zal zijn.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #38 Gepost op: 12-03-2016, 17:55:29 »
En als Cathy het is valt Stijn af  ;D
En anders valt Cathy of Gilles af

Dus we weten het maandag  ;D
You'll never walk alone

Online Luc

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt er wie?
« Reactie #39 Gepost op: 12-03-2016, 18:30:10 »
Ik denk eerder dat Stijn en Hanne Cathy verdenken (Stijn heeft Cathy al van de eerste aflevering in het vizier) en Gilles waarschijnlijk ook.