Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 7  (gelezen 20724 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2016, 21:49:09 »
Wat een verassing....alweer 'zucht'
Ver-assing?  ::oink::




 ;)

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2016, 21:50:37 »
Hanne was meer gestrest voor Stijn dan voor zichzelf. En zoals ze Stijn op andere gedachten wou brengen.. ai ai ai.

Gilles zit nog altijd op Cathy en Cathy nog altijd op Gilles. Als Hanne dan de mol is zal de winnaar degene zijn die het meeste geluk heeft met de vragen. Wat een mol! Hoewel haar sabotage vandaag opnieuw mislukt is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2016, 21:53:25 »
Hanne was meer gestrest voor Stijn dan voor zichzelf. En zoals ze Stijn op andere gedachten wou brengen.. ai ai ai.

Gilles zit nog altijd op Cathy en Cathy nog altijd op Gilles. Als Hanne dan de mol is zal de winnaar degene zijn die het meeste geluk heeft met de vragen. Wat een mol! Hoewel haar sabotage vandaag opnieuw mislukt is.

Ik zou het knap vinden als Hanne de Mol is. Ze is inderdaad onverdacht en het zou een unicum zijn, moest ze door geen finalist aangeduid worden als Mol.

Offline Star

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2016, 21:53:39 »
Ver-assing?  ::oink::




 ;)

Haha, was te snel geweest.

P.S.: past wel in de lijn van de aflevering  :P

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2016, 21:57:49 »
Wie raakte nu dat flesje van 1000 euro? Gilles of Hanne?

Offline Star

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2016, 22:00:11 »
Hanne heeft haar blijkbaar goed herpakt. Ze heeft een hele sterke kandidaat naar huis gepeeld.
Ik vind het echt jammer dat iemand die zoveel geld heeft bijeen gesprokkeld heeft, er misschien niet kan van genieten. Maar ja, dat is het spelletje.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2016, 22:01:35 »
Wie raakte nu dat flesje van 1000 euro? Gilles of Hanne?

Gilles zegt Hanne.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2016, 22:03:16 »
Wederom een prima aflevering. Het feit dat de dames de dagboeken van de afgevallen kandidaten mochten lezen heeft Stijn wellicht de das omgedaan.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2016, 22:06:03 »
Ze hebben het anders toch net gehaald en een aardig bedrag bijeen gezameld. Een mol bij de vogelkijkers had ook kunnen saboteren.
Natuurlijk, door een vogel te spotten die reeds is gespot, de teller komt dan terug op 0 te staan.

Offline Star

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2016, 22:06:32 »
Wederom een prima aflevering. Het feit dat de dames de dagboeken van de afgevallen kandidaten mochten lezen heeft Stijn wellicht de das omgedaan.

Daarom dat ik het jammer vind dat Stijn in de proef met pijl en boog tegen Gilles moest uitkomen (voor de vrijstelling). Had Stijn dit echt gegund.

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2016, 22:09:51 »
Ik zou het knap vinden als Hanne de Mol is. Ze is inderdaad onverdacht en het zou een unicum zijn, moest ze door geen finalist aangeduid worden als Mol.

Ik heb het einde nog eens teruggekeken en volgens mij zit Gilles nu toch op Hanne. Hij zegt dat hij meermaals door het oog van de naald is gekropen omdat hij wist op wie Bruno zat. Bruno zat dan waarschijnlijk op Cathy.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2016, 22:15:27 »
Ik heb het einde nog eens teruggekeken en volgens mij zit Gilles nu toch op Hanne. Hij zegt dat hij meermaals door het oog van de naald is gekropen omdat hij wist op wie Bruno zat. Bruno zat dan waarschijnlijk op Cathy.

Het zou kunnen.

Ik vind echter dat de theorie op dit forum (Bruno zat op Hanne en gunt haar de pasvragen) een goed gevonden theorie is. Dat betekent dan dat (als Gilles kandidaat is) hij niet op Hanne invult, maar op Cathy.

Offline Star

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2016, 22:31:33 »
Zo'n leuke foto  ::bravo::


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 14-03-2016, 22:33:34 »
Zo'n leuke foto  ::bravo::



Ja, die avond was echt supertof  ::rofl::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2016, 22:44:50 »
Ik heb het einde nog eens teruggekeken en volgens mij zit Gilles nu toch op Hanne. Hij zegt dat hij meermaals door het oog van de naald is gekropen omdat hij wist op wie Bruno zat. Bruno zat dan waarschijnlijk op Cathy.
Ja, dat denk ik ook.

Heerlijke aflevering weer! ::bravo::

Alleen zielig voor Stijn.  :\'(

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2016, 22:46:16 »
Het zou kunnen.

Ik vind echter dat de theorie op dit forum (Bruno zat op Hanne en gunt haar de pasvragen) een goed gevonden theorie is. Dat betekent dan dat (als Gilles kandidaat is) hij niet op Hanne invult, maar op Cathy.

Gilles spreidt al de hele reeks op Cathy, en daarover zegt hij nu dat hij meermaals door het oog van de naald gekropen is. Bij meet-the-mole zat hij nog volledig op haar.

Uiteindelijk vind ik het jammer dat hij die informatie gekregen heeft van Bruno. Verbondjes horen niet thuis in dit soort programma's.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2016, 22:50:03 »
Gilles spreidt al de hele reeks op Cathy, en daarover zegt hij nu dat hij meermaals door het oog van de naald gekropen is. Bij meet-the-mole zat hij nog volledig op haar.

Uiteindelijk vind ik het jammer dat hij die informatie gekregen heeft van Bruno. Verbondjes horen niet thuis in dit soort programma's.

In de extra's zegt Gilles dat Bruno zijn molboekje open en bloot liet zien en dat iedereen wel wist wie hij verdenkt. Dus ik vermoed dat iedereen wel een idee had op wie Bruno invulde.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 14-03-2016, 22:57:05 »
Het zou kunnen.

Ik vind echter dat de theorie op dit forum (Bruno zat op Hanne en gunt haar de pasvragen) een goed gevonden theorie is. Dat betekent dan dat (als Gilles kandidaat is) hij niet op Hanne invult, maar op Cathy.
Maar dan zou Gilles al eerder op Hanne moeten hebben gestemd en daarmee door het oog van de naald zijn gekropen, want Bruno ligt eruit. Het is juist andersom.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2016, 22:58:16 »
Zalige aflevering. :) Hoe Gilles de uitgeputte Hanne nog over de finish meesleepte deed me denken aan
Spoiler: serie 2 (klik om te tonen/verbergen)
. En gelukkig zijn de molboekjes gespaard gebleven! Hopelijk worden ze (online) geveild. ::tandpastasmiley::

Offline Star

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 14-03-2016, 23:03:32 »
Ik zou als kandidaat toch niet happig zijn om die af te geven en dan weten wat ze er mee gingen doen. Lijkt me een leuk aandenken voor de kandidaten (of mogen ze die sowieso niet houden?)