Auteur Topic: Mail van vier  (gelezen 31978 keer)

Offline molske

  • Forumlid
Re: Mail van vier
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2016, 21:24:01 »
Ik ben pas mee gaan doen met stemmen bij aflevering 3.
Toen was het voor mij duidelijk dat Hanne de mol is.
Dus heb ik al mijn punten op Hanne gezet en telkens verdubbeld.
Mijn score is nu 6200 .

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Mail van vier
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2016, 00:06:07 »
Waauw super dat sommigen hier kaarten hebben kunnen bemachtigen! Proficiat aan alle winnaars. ::ok::

Heb een heel drukke week gehad, en een nog drukker weekend (had me de laatste week voor de ontknoping heel anders voorgesteld) maar wou gewoon even melden dat ik niemand meer hoef te vragen of ik mee mag, want ik mag namelijk zelf ook gaan kijken! ::oink:: ::tandpastasmiley::

Ik loop al een kleine dag op wolken. Blijkbaar hing er aan dat mailtje dat ik kreeg toch nog iets vast. Normaal gezien ligt het niet in mijn aard om zoiets voor mekaar te krijgen maar De Mol is een ander beestje. Heb net zoals Manuella voor een keer het beest in mij naar buiten gelaten. :P
Moet nog bevestiging krijgen of het voor één of twee personen is maar ik vrees voor één. Moest ik toch nog bevestiging krijgen dat het voor twee is horen jullie het wel, ten laatste in de vroege namiddag want ik ga waarschijnlijk wat vroeger vertrekken, dat ik zeker op tijd ben. Hoe herken ik andere forummers in Antwerpen? Spreken jullie ergens af?

Sowieso denk ik dat de winnaars van de app wel iemand in hun naaste omgeving zullen vinden om mee te nemen. Ik merk dat in mijn eigen omgeving, die zijn nu ook allemaal in de ban van De Mol, terwijl hun interesse in het programma eerst ergens onder het vriespunt lag. Prachtig programma toch!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Mail van vier
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2016, 17:03:28 »
Ik had beloofd om in de vroege namiddag een update te geven, maar heb nu pas bevestiging gekregen dat het toch om twee personen ging, in de eerste mail stond maar over een persoon.

Omdat ik vermoedde dat het moeilijk is voor veel mensen om nu nog halsoverkop naar Antwerpen te trekken (deuren openen om 19 u) heb ik er iemand anders een plezier mee gedaan. Er was hier tot mijn grote verrassing bij mij thuis nog een geïnteresseerde, een Hanne-verdenker. Het voordeel daarvan is dat ik nu niet alleen naar daar hoef. Een Hanne en Gilles-verdenker samen in de auto naar de finale, benieuwd waar ze ons zetten.

Hoop dat niemand mij dat kwalijk neemt. Sorry! En dat meen ik echt! Had heel graag met een van jullie face to face gediscussieerd over de nieuwe Mol. Is altijd nog net een tikkeltje toffer met soortgenoten, maar die ga ik daar ook wel vinden geloof ik. De mail kwam gewoon te laat en het is plan B geworden. Als er zich ooit nog zo'n gelukstreffer voordoet doe ik mijn best om het goed te maken. Hoop dat jullie toch nog veel plezier beleven met de finale. Wordt toch een bommetje.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2016, 17:15:12 door FeniX-IV »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Mail van vier
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2016, 17:11:11 »
Veel plezier daar ::ok::

Ik had er graag bij geweest, maar 't zou 'n beetje kortdag worden ja ;D (Ik zit nu in de trein naar huis, ik zou nét m'n plannen kunnen wijziggen dat ik 20:29 naar binnen strompel ;D)
...óf niet!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Mail van vier
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2016, 17:22:53 »
Ik had beloofd om in de vroege namiddag een update te geven, maar heb nu pas bevestiging gekregen dat het toch om twee personen ging, in de eerste mail stond maar over een persoon.



Heel veel plezier gewenst!