Auteur Topic: geheime code na aflevering 8  (gelezen 5270 keer)

Offline Carmen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ook fan? Ik discusseer graag mee....
geheime code na aflevering 8
« Gepost op: 8-04-2002, 01:05:02 »
Mensen, wie kan mij helpen... Na de uitzending van aflevering 8 kwam er een voorstukje over wat er in week 9 zou gaan gebeuren. In dat stuk hoor je op een gegeven moment John iets tegen Ellen zeggen, tevens hoor je dan een vreemd achtergrond geluid, net alsof je woorden hoort, maar dan heel ver weg. IK heb het tientallen keren geluisterd maar ik kon niet verder dan     .......is de mol.

Volgens mij hoor ik George, maar John kan het ook zijn. Jantien niet, want de naam die ik hoor lijkt er niet op.

Mijn vraag aan jullie: hebben meer mensen dit gehoord, zijn er mensen die dit stukje nog op tape hebben een de mogelijkheid hebben dit eluid er uit te filteren, oftewel alle hulp is wensbaar...

Groetjes

Carmen :D







Let's go for it!!!!!!!!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:geheime code na aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2002, 01:10:49 »
Carmen,

Je bent NIET de enige die zulke dingen gehoord heeft! Er werd idd al eens geopperd dat het ofwel George of John was (met lichte voorkeur voor George), maar totnogtoe lijkt het geen écht spoor te zijn. Ik zou zeggen: gewoon kijken volgende week of beter nog: de week erna (want dan krijg je de hints e.d.) die er in het programma zaten!

Groetjes

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:geheime code na aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2002, 01:51:58 »
Slotje

Waarom:

Dit heb ik al vermeld in topic Aflevering 9 (deel 1)