Auteur Topic: Jantien de mol ????? (deel 2)  (gelezen 83662 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2002, 23:52:31 »
ben ik weer helmaal mee eens Rose.... 8) :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #21 Gepost op: 28-03-2002, 12:40:19 »
Jantien heeft een hekel aan valse honden en ze vindt zichzelf
ongeduldig.

Staat op de officiele website van de Mol. Heeft ze in aflevering 7 niet gezegd dat ze zo'n dierenvriend is?????







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #22 Gepost op: 28-03-2002, 12:47:43 »
Ik ben ook dierenvriend, maar hou nietvan valse honden. Gek he ;)








Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #23 Gepost op: 28-03-2002, 12:49:00 »

Citaat

Jantien heeft een hekel aan valse honden en ze vindt zichzelf
ongeduldig.

Staat op de officiele website van de Mol. Heeft ze in aflevering 7 niet gezegd dat ze zo'n dierenvriend is?????


Zelfs de grootste dierenvriend heeft mijns inziens een hekel aan valse honden. :)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #24 Gepost op: 28-03-2002, 20:23:28 »
Ja, maar als een dierenvriend zeg je dit niet zo gauw. Als je heel bang bent voor honden kun je zoiets zeggen, maar anders niet.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #25 Gepost op: 28-03-2002, 21:18:53 »
de dierenvrienden die ik ken zeggen dat een valse hond gewoon een hond is, en dat ie der nix aan kan doen dat ie zo is, maar een hekel hebben ze er absoluut niet aan. het klopt dus gewoon niet maar ik zou et niet als een hint zien







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2002, 21:23:50 »
kan dat van die hond wellicht slaan op die hond die bij dat kerkje ineens door het beeld liep?
Die lijkt er opzettelijk in gemonteerd en moet dus een hint zijn.
En in haar persoonsbeschrijving staat dat ze niet van honden houdt.

Overigens is die persoonsbeschrijving volgens mij één grote hint.

Op de foto van de fiets uit de voorwerpen-opdracht is een klein en vaag plaatje gemonteerd dat een oud logo van het fietsmerk Sparta lijkt te zijn. Sparta verwijst dan naar de voetbalclub uit Rotterdam.

Bij de introductie op de .nl-site van Jantien staat: Rotterdam is haar favoriete stad in Nederland - en sleutelt ze nooit aan haar fiets of auto.

Dit verwijst dus twee keer naar Jantien.

1. Sparta (voetbalclub) - Rotterdam
2. Sparta (fietsenmerk) - Fiets

;) :D 8)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Everything you know is wrong!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #27 Gepost op: 30-03-2002, 10:57:42 »
jantien neemt de vrijstelling niet bij de kofferopdracht, terwijl die voor het grijpen lag.....







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #28 Gepost op: 30-03-2002, 11:08:53 »
Dat ze de vrijstelling niet neemt is idd verdacht ;)
Maar ze kan ook heel zeker zijn :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2002, 12:34:14 »
of ze wilde het gewoon "eerlijk" spelen en praatte iedereen de vrijstelling uit het hoofd, zodat iedereen gelijke kansen zou hebben. daarbij liegt ze ook nog eens over wat ze kiest waardoor ellen ook geen vrijstelling kan verdienen, maar ze was niet de enige die dat deed







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2002, 13:16:58 »
Tsja, het lijkt zo inderdaad alsof Jantien het eerlijk wil houden omdat ze zeker van haar zaak is.
Maar dan is dat geweldig gespeeld :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #31 Gepost op: 30-03-2002, 16:28:05 »
Is het jullie opgevallen dat ze het de telefoongesprek van George zei: Hij heeft niet kunnen horen of de Mol een man of een vrouw was. Dat is voor mij wel EEN GERUSTSTELLING ?? ???
Ze heeft daar waarschijnlijk erg over in gezeten. Bang dat George haar zou herkennen als mol?
Haar acties in het circus konden niet molser zijn.... en in die auto....ze zat op een goede plek om molactiviteit te ontplooien.
Bedenk dat Ellen geen mol kan zijn omdat Harry op haar stemde en dat Harry de mol niet is omdat hij er uit ligt. Blijft over van die drie Jantien. Ze miste een bordje, ze maakte Ellen in de war door dwars door Harry heen andere aanwijzingen te geven, werd ineens misselijk in het zicht van de haven, maakte nadien Ellen verdacht door te zeggen dat Ellen naar buiten heeft gekeken om frisse lucht te happen ivm haar misselijkheid en dus expres anders heeft gereden dan hun instructies.
Uiteraard kunnen John en George ook nog molkandidaten zijn, maar van George heb ik vanaf het begin al gedacht dat hij alleen maar ging om te winnen...dat blijkt steeds weer. En John eigenlijk ook.
Voor mij maar 1 mol en dat is JANTIEN 8) 8) 8)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2002, 16:32:11 »

Citaat

Is het jullie opgevallen dat ze het de telefoongesprek van George zei: Hij heeft niet kunnen horen of de Mol een man of een vrouw was. Dat is voor mij wel EEN GERUSTSTELLING ?? ???
Ze heeft daar waarschijnlijk erg over in gezeten. Bang dat George haar zou herkennen als mol?



Nee hoor, dat denk ik niet. Bij de onderhandelingen maakte Jantien ook vooral duidelijk dat het haar ging om een eerlijk verloop van het spel, dus niemand een vrijstelling. Als George een man of vrouw had kunnen ontdekken, zou dat in de ogen van Jantien een oneerlijk voordeel kunnen zijn, dus was ze gerustgesteld toen bleek dat George niet veel nuttigs uit het gesprek heeft weten te halen. Zo vatte ik dit fragment althans op.

Pino







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

  • Gast
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2002, 16:38:43 »
Ik ook Pino ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #34 Gepost op: 31-03-2002, 00:09:21 »

of ze wilde het gewoon "eerlijk" spelen en praatte iedereen de vrijstelling uit het hoofd, zodat iedereen gelijke kansen zou hebben.


Heeft Jantien nu ook al met RegiRobert gekletst?  ;D

Citaat
Nee hoor, dat denk ik niet. Bij de onderhandelingen maakte Jantien ook vooral duidelijk dat het haar ging om een eerlijk verloop van het spel, dus niemand een vrijstelling. Als George een man of vrouw had kunnen ontdekken, zou dat in de ogen van Jantien een oneerlijk voordeel kunnen zijn, dus was ze gerustgesteld toen bleek dat George niet veel nuttigs uit het gesprek heeft weten te halen. Zo vatte ik dit fragment althans op.


Precies denk ik er ook zo over. Je hebt 't prima verwoord. (ik zou 't zelf zeker niet beter hebben gekund!)  :)

Trouwens ik wilde hier nog effe kwijt dat ik Jantien erg vreemd vond tijdens die onderhandelopdracht. Ze benadrukte me iets te vaak dat ze vond dat de mol de vrijstelling moest hebben en dat zij dus de vrijstelling wilde. Ik denk eerlijk gezegd dat de WIDM-makers 't de mol niet erg op prijs zouden stellen als hij/zij zich zo ging gedragen in deze opdracht.

Dat maakt Jantien voor mij 'n onwaarschijnlijkere mol. Ze wilde heel graag dat anderen haar door die aflevering als mol gingen zien en dat lijkt me voor de echte mol niet echt de bedoeling. ;)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #35 Gepost op: 31-03-2002, 00:17:27 »
Citaat van: Han13
...Heeft Jantien nu ook al met RegiRobert gekletst?  ;D
[/quote

Neen Han Jan10 heeft (nog) niet met mij gesproken :), enkel een paar anderen heb ik totnutoe kunnen spreken.
Erg lief van Jan10 om mij te steunen, terwijl ik haar niet zo erg sympathiek vind.
Sommige kandi's hebben dus ook zo stilaan het spelletje door van het widm team door, waarbij ze het Mol-gelijke kansen principe hanteren door samenstelling van de groepjes.

Ook Kerstin ondersteunde trouwens reeds die "gelijke kansen" theorie (nadat ze was afgevallen, ze had er maar eerder moeten aan denken, spijtig).







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2002, 00:18:03 »
Is het al iemand opgevallen dat Jantien met het vertrek van Harry los van de rest is komen te staan op de groepsfoto?

Voor de goede orde: ik bedoel dus die foto die aan het eind van de aflevering steeds getoond wordt waarop de afvallers grijs gemaakt worden.

Vorig jaar werd naar dit verschijnsel verwezen omdat je dat als hint kunt gebruiken.

Omdat langzaam maar zeker de personen rondom de mol wegvallen, wordt op de foto steeds duidelijker wie de mol is.
En op een gegeven moment komt de mol los te staan van de rest.

Wat ik overigens ook al opvallend vind aan die foto is dat Jantien daar prominent vooraan in het midden staat.
Is dat bewust zo gedaan?
En nu ik het er toch over heb: Op de groepsfoto zoals die op de .nl webstek staat, en die ook in de Avro-gids heeft gestaan, zit Jantien naast Angela. Hint?








« Laatst bewerkt op: 31-03-2002, 00:23:11 door Enigma »
Everything you know is wrong!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #37 Gepost op: 31-03-2002, 10:05:17 »
dat was mij ook opgevallen, en de overige kandi's staan allemaal in een hoekje. maar of dat een hint is, die is al vaker gebruikt, ik weet alleen niet meer psies in welke serie van welk land







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #38 Gepost op: 31-03-2002, 13:08:27 »

Wat ik overigens ook al opvallend vind aan die foto is dat Jantien daar prominent vooraan in het midden staat.
Is dat bewust zo gedaan?


JA! Jantien is namelijk niet zo heel erg groot dus als ze niet vooraan zou staan, zou niemand haar kunnen zien! (Dat zou nog eens een hint zijn... :D







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #39 Gepost op: 31-03-2002, 13:14:13 »
Citaat
Citaat van: RegiRobert
[/quote

Ook Kerstin ondersteunde trouwens reeds die "gelijke kansen" theorie (nadat ze was afgevallen, ze had er maar eerder moeten aan denken, spijtig).

Ik kan begrijpen dat je geen goeie raad wil aannemen (van een Belg dan nog, notabene!), maar ik kan RR hier perfect volgen!
Als George de Mol is, gaan we fanreizen organiseren naar verre bestemmingen! Mag Jan10 komen zingen op bus/vliegtuig of boot! Als de anderen het goed vinden tenminste?

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)