Auteur Topic: laatste aflevering portugal  (gelezen 30756 keer)

Offline angelique

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
laatste aflevering portugal
« Gepost op: 26-08-2003, 18:34:27 »
heej allemaal!!

ik ben van de zomer helemaal verslaafd geraakt aan het programma wie is de mol! ik heb dus de herhalingen gezien van de afleveringen in portugal maandag was het onwijs spannend toen ze met de parachuten naar beneden gingen en ja toen kwam er dus heel erg fijn te staan wordt vervolgd. nou heb ik vandaag het veronica blad van voor naar achter uitgepluist maar nergens staat het staat er niet meer in!!! weet iemand wanneer nu de allerallerlaatste aflevering is??? ben er inmiddels wel achter gekomen dat george de mol is maar ik wil het zo graag nog op tv zien!!

help me!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #1 Gepost op: 26-08-2003, 18:58:46 »
Hoi Angelique.

Zou het geen vergissing zijn in de Veronica-gids? Want die aflevering met de parachutes werd de week daarna (in 2002) gevolgd door de bekendmaking van Georges als mol. Aangezien je toch al weet dat hij de mol is, maakt het niet zoveel meer uit, denk ik.

Ik ga er tenminste vanuit, dat je de gids van  de week van 30 augustus t/m 5 september in handen hebt gehad.

Ik heb nog eens gekeken op de officiële site (PUNT NL....), daar staat dat de serie herhaald wordt/werd van maandag 23 juni t/m maandag 1 september, uitzendtijdstip 9.50 op Nederland 1. Als het niet in de Veronicagids staat vermeld, is dat gewoon een vergissing.
« Laatst bewerkt op: 26-08-2003, 19:19:37 door bodejosm43 »

Offline tweety3

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #2 Gepost op: 26-08-2003, 19:38:34 »
De laatste aflevering is die van de volgende week. Met net als dit jaar iedereen weer bij elkaar en alle mollenstreken en ik kan je verzekeren, bodejos, deze mollenstreken zijn erg goed.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2003, 20:07:17 »
maandag was het onwijs spannend toen ze met de parachuten naar beneden gingen en ja toen kwam er dus heel erg fijn te staan wordt vervolgd. nou heb ik vandaag het veronica blad van voor naar achter uitgepluist maar nergens staat het staat er niet meer in!!! weet iemand wanneer nu de allerallerlaatste aflevering is???

In de aflevering met mollestreken en zo volgende week wordt eerst ook nog de mol bekend gemaakt. Zo kregen de kandi's gelijk met iedereen thuis (nou ja gelijk, die aflevering was natuurlijk al 'n paar dagen eerder opgenomen) te weten dat George de mol was. D'r mist dus geen aflevering ofzo, die aflevering die voor maandag 1 september gepland staat is gewoon de allerlaatste, met zowel de bekendmaking van de mol als de uitleg van de mollestreken.  :)
« Laatst bewerkt op: 26-08-2003, 20:08:58 door Han13 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2003, 20:07:17 »
Ik weet dat sommige mollenstreken zeer geniaal waren. Sommige waren maar klein, ik verraad niets hoor, dat is voor Angelique niet leuk.

Het moet voor jou ook een feest zijn geweest om Georges, John, Jantien en de anderen weer aan het werk te zien he? Wat heb ik zitten rekenen met die drie flessen, vorig jaar.

Aangezien ze alledrie een andere waarde hadden, zou je aan de hand van de totale stand van de pot hebben kunnen "uitrekenen" wie de mol was, want de fles die de mol zou pakken, zou immers niet in de prijzenpot komen. Inmiddels weten we natuurlijk beter, en het was niet alleen een mollenstreek, maar ook een streek van de Avro, om ons op het laatst nog op het verkeerde been te zetten (hoewel het voor de meesten toen toch al duidelijk was wie de Mol moest zijn).



Op het moment dat ik een reactie plaatste, deed Han exact hetzelfde. Nog wel op de seconde gelijk........grappig hoor :D

geplaatst door: Han13  geplaatst op: Vandaag om 20:07:17 
« Laatst bewerkt op: 26-08-2003, 20:15:22 door bodejosm43 »

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2003, 14:39:41 »
Ik las ook tot mijn grote ontsteltenis dat de laatste aflevering van de Mol in Portugal niet in de gids staat!

Ik dreig deze aflevering nu voor de derde keer mis te lopen. Vorig jaar zat de antennekabel niet goed in de video, Corien heeft de serie voor me gekopieerd maar is jammer genoeg de laatste aflevering kwijt. En nu dit!!!

Ik hoop dat het een vergissing is, maar is er iemand die de aflevering met de ontknoping voor mij kan kopiëren?


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2003, 15:08:02 »
Als er niets wordt uitgezonden, valt er weinig te kopiëren. Ik keek vandaag eens op teletekstpagina 204 (maandag is dat 201) van NOS-teletekst. Daar staat om 9.30 Get The Picture aangekondigd, en om 10.00 uur Rail Away. Voor de liefhebbers van die programma's natuurlijk prima, maar het zijn eveneens herhalingen. Een staaltje van merkwaardig programmeren vind ik het wel van de AVRO.

Natuurlijk weet iedereen al wie de mol was uit serie drie, maar lang niet iedereen heeft de serie volledig kunnen zien. De ontknoping hoort onlosmakelijk bij de rest van het programma, en daarom hoort die aflevering gewoon uitgezonden te worden. De prachute-scene werd toch gevolgd door de aankondiging Wordt vervolgd? Natuurlijk weet ik dat sommige dingen er niet uitgeknipt kunnen worden, maar dit zat helemaal aan het eind van de aflevering.

Let wel: het staat als zodanig ook aangekondigd op Wieisdemol.nl, op de homepage, nog wel. Dus leten we er maar gewoon vanuit gaan dat het weldegelijk de bedoeling was om de ontknoping uit te zenden. T/M 1 september kan bij bij geen andere betekenis hebben dan dat de laatste aflevering OP 1 september wordt uitgezonden.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #7 Gepost op: 31-08-2003, 16:00:41 »
de afgelopen weken werd het toch na 10 uur sochtends uitgezonden?!?!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #8 Gepost op: 31-08-2003, 17:30:36 »
Vanaf morgen begint het nieuwe tv-seizoen met allerlei nieuwe programa's en zo, dus ik ben bang voor jullie (ik heb de aflevering al vaak genoeg gezien) dat de aflevering niet meer komt en niet om jullie te pesten, maar hij is zeker de moeite waard!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #9 Gepost op: 31-08-2003, 18:33:31 »
Rekenfout gemaakt bij de avro ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #10 Gepost op: 31-08-2003, 20:27:35 »
de afgelopen weken werd het toch na 10 uur sochtends uitgezonden?!?!
Volgens teletekst en de programmagidsen dus niet. Van deze herhaalde reeks heb ik er geloof ik maar twee gezien, en die werden beide uitgezonden op de genoemde tijd. Maar het kan best dat ze het later hebben aangepast.

Heel waarschijnlijk redeneren ze bij de AVRO: ze weten immers wie de mol is, wat zeuren die fanaten nou? Maar dat is natuurlijk onzin. Zend het niet uit, of wel, maar in het laatste geval ook met de ontknoping.

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #11 Gepost op: 31-08-2003, 23:20:23 »
Ik ga er van uit dat ze bij de AVRO kunnen rekenen. Prima dat je zomers herhalingen uitzendt (zeker van de Mol), maar wees dan wel volledig.

Ik wacht morgen 10.00 af.

Vooralsnog hebben ze het voordeel van de twijfel. Zo niet, dan hebben ze poep in de ventilator.

Offline JoyceLangenberg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2003, 08:50:50 »
*Nouuuuuuuuu* *HUIL*  :'(

Dit is niet te geloven... Mis ik de ontknoping!!  >:(

Ik heb de hele veronica, varagids, teletekst en de sites van Nederland 1 en de AVRO door gespit en nergens staat de ontknoping van "Wie is... de Mol?" aangegeven. Ik hoop nog steeds dat dat één groot misverstand is, maar dat is wishfull thinking, ben ik bang!  :'(

Ik heb net de AVRO gemeeld met de vraag hoe of wat! Ik heb nog niets terug gehad, maar hoop -als het niet uitgezonden wordt- dat iedereen dat ff van de AVRO gaat eisen!!! Is toch een beetje lullig allemaal?

 ???

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2003, 10:31:32 »
En bedankt AVRO voor het NIET uitzenden van de ontknoping!!! Wat een poepzooi zeg! GRRRRRRRRRRRRRR

Nogmaals, is er iemand die de laatste aflevering van vorig jaar nog op video heeft staan? Please

Offline Melbi

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2003, 10:32:58 »
Zorg ik ervoor op tijd thuis te zijn voor de ontknoping van de mol............ is het er inderdaad niet op!! >:(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2003, 10:34:22 »
Hij wordt uitgezonden...

"Wie is de Mol wordt op 6 september om 09.00 uur en op 18 september om 13.45
uur uitgezonden."

twee keer zelfs ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2003, 10:38:58 »
Daan: Geweldig. Ik was al van plan een boos mailtje naar de AVRO te sturen.

Hoe ben je er achter gekomen?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #17 Gepost op: 1-09-2003, 10:43:06 »
hopen dat je hem nu niet mist Hansel...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2003, 10:50:31 »
Het is voor mij wel oppassen inderdaad :) Drie keer was al scheepsrecht.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #19 Gepost op: 1-09-2003, 10:51:54 »
De AVRO bleek vanmorgen, en eind vorige week overstelpt te zijn met telefoontjes van boze en verontwaardigde molfanaten. De fout zou bij de netmanager hebben gelegen, die er kennelijk vanuit ging dat het toch maar een herhaling betrof

Dom, heel erg dom. Want: als je iets dan herhaalt, zend het dan compleet uit. Of die ontknoping nu op voorhand al op 6 september (dan wel 18 september) gepland stond: ik denk het niet, want op de officiële site stond tot gisteren (31 augustus) nog vermeld dat de serie zou lopen van 23 juni t/m 1 september, uitzendtijdstip (hoewel dat enkele keren gewijzigd werd) 9.50 's morgens.