Auteur Topic: Bedank hier de crew..!!  (gelezen 34252 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Bedank hier de crew..!!
« Gepost op: 11-04-2002, 22:28:41 »
Zo tegen het eind wil ik hier toch een topic voor openen....
Ik open hem hier omdat hier de meeste forumgebruikers zitten. Maar no problem als hij verhuist naar de huiskamer..!!!
Ik wil de hele crew van dit forum (en hun achterban) hartelijk bedanken voor al het goede en vele werk.

Ik heb op dit forum ontzettend veel plezier gehad en nog steeds...Ik zal echt af moeten kicken..!!
Al dat werk met slotjes en wachtwoorden  ;)
Het alles goed bijhouden, het organiseren van de molfanatendag etc. etc.
Het vele werk om het forum goed te laten lopen vind ik echt KLASSE..!!


Staande ovatie wat mij betreft..!! En een
Van mij

Blackmollie
ps ook alle medemollenvangers bedankt..!! :-*







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2002, 22:37:26 »
Ik sluit me hier van harte bij aan. Crew en medemollenvangers bedankt!







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2002, 22:40:17 »
Ja, iedereen bedankt alvast!  :-*
Ik zal ook echt moeten afkicken... *slik*

Wanneer begint die Vlaamse serie nou?  :P








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2002, 22:43:19 »
Leuk initiatief BM!

Ik wil ook graag iedereen die van dit molseizoen voor mij 'n hele leuke tijd hebben gemaakt van harte bedanken. De crew van deze site heeft er voor gezorgd dat we niks te kort kwamen en altijd 'n gezellige plaats hadden om te discussieren over WIDM-zaken, maar ook over zaken die ietsjes minder met WIDM te maken hadden (in de huiskamer!).  :)

Ook bedank ik alle lieve mede-forummers voor hun interessante bijdrages aan de speurtocht naar de mol. Dit heeft mij 'n zeer leuke tijd bezorgt. Gezelligheid was hier, vooral in de huiskamer, ook altijd te vinden! Bedankt voor al die duizenden postjes liefies!  :)

Ook wil ik de crew en de kandi's van WIDM zelf bedanken voor de geweldige serie die zij samen gemaakt hebben.

Maar 't begint nu wel echt te lijken op afscheid nemen en dat is totaal niet m'n bedoeling. Ik hoop hier toch wel rond te kunnen blijven hangen totdat er weer 'n nieuwe serie aankomt. En dan gaan we gewoon weer verder met alle theorien en aanwijzingen!  ;)

Dus iedereen: A BIG THANK YOU FROM HAN!








aggie

  • Gast
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2002, 22:44:39 »
Jullie waren geweldig crew. Hartelijk dank....








Offline imka

  • Forumlid
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2002, 23:06:19 »
Heel erg bedankt aan heel de widm.com crew ! Na de vorige series (Nl & Vl) enkel voor tv te hebben gevolgd, geeft deze site toch juist dat extraatje meer, waardoor het allemaal nog veel toffer is geworden !
Ik weet zeker waar naartoe bij de volgende Mol-reeks (of gewoon af en toe eens tussendoor) ! Dit is zo'n beetje de thuis van alle Mollevangers geworden denk ik !
Chapeau voor al jullie werk; het oplossen van kleine en grotere problemen; het "tot de orde roepen" als we weer eens onnodige dingen posten; en nog zo veel andere dingen die wij gewoon niet eens merken.
En aan iedereen die hier langskwam om zijn zegje te doen ook van harte bedankt !
groetjes en tot gauw !
imka  :-*









Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #6 Gepost op: 12-04-2002, 08:40:37 »
Heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die jullie in alle onderdelen van de site en in de (nog komende) molfanatenbijeenkomst hebben gestopt, en nog zullen stoppen!!!  ;)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2002, 08:54:19 »
heel heel heeel erg bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben en nog gaan doen!

Helaas heb ik deze site iets te laat intdekt (4 weken geleden ofzo), maar dat wil niet zeggendat ik hier volgend jaar niet weer aanwezig zal zijn!

heel veel liefs and keep on the good work!!

kusjussssss van julia







always look on the bright side of life

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #8 Gepost op: 12-04-2002, 09:46:54 »
Ook mede namens mij bedankt voor het vele werk dat jullie in het onderhouden van deze site hebben gestoken! Met name de conversie naar de nieuwe versie van het forum.

CU de 20e!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #9 Gepost op: 12-04-2002, 10:14:16 »
ja helemaal mee eens,

hele leuke site, goed onderhouden, goed beheerd, goei einfo, en natuurlijk deorganisatie van de fandag!

petje af!

moet wel bekennen dat ik er in het forum op deze site laat bij was, ik was verzopen in de nl site...

maar dat mocht zeker de pret niet drukken!!!

volgend jaar ben ik er eerder bij, kan ik ook molgod worden, jippie..

echt leuke gadgets in deze site!

ga zo door!!!!

;) :D ;D :-* :P







Delilah knows...........she thinks

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #10 Gepost op: 12-04-2002, 10:25:44 »
Jongens, heel erg bedankt voor de energie die jullie hebben gestoken in deze geweldige site!

Volgend jaar weer en jullie zijn TOP!!! :-* :-* :-*







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #11 Gepost op: 12-04-2002, 10:39:12 »
Een mol zonder forum; ik zou het mij zelfs niet eens kunnen voorstellen. Reeds vanaf mol1-be is Knudde gebeten door het spelletje, en ondanks de weinige vrije tijd, sleurt dat zwarte beest mij in die dooie momenten achter het scherm en gebiedt mij mee te tokkelen en mee te speuren.

Zo'n forum, het drijft een mens, het maakt de hype alleen maar groter maar dan in een positieve zin, en het geeft het spelletje een extra dimensie en leidt de forumgangers naar een soort ondergronds samenhorigheidsgevoel, ook al blijven de meningen tot op het eind verdeeld.
Het is zo'n beetje als aan de toog hangen en lekker bijkletsen over koetjes en kalfjes, maar dan op een ander niveau en met andere beestjes  8) .

Maar daar houdt het nog niet op. Een forum moet aantrekkelijk zijn om te kunnen boeien. Indien voor deze editie enkel het forum van WIDM.nl zou beschikbaar geweest zijn, had je mij nooit gezien. Te donker, te oubollig, echt levenloos, mijn gedacht.

Vandaar ook mijn oprechte blijken van appreciatie voor deze crew. Het waren hoogdagen in deze prille lente en ze bleken een stimulans voor enkele fervente én creatieve molfanaten die de rest van de meute als de mollenvanger van Hamelen in hun zog meesleurden.

Toi, toi, toi, en moge vanavond een feestelijk slotstuk wezen!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline FILOE

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #12 Gepost op: 12-04-2002, 14:16:13 »
Mollenredactie bedankt voor de vele spannende uren ...het zalt hard worden zonder jullie.Wat moeten we nu zonder wieisdemol...afkicken!Ik zal met spanning wachten op de vlaamse reeks en hopen dat ik erbij ben want ik stelde mij kandidaat vingertjes kruisen en anders weer spannend t.v kijken en spitten op het forum!

        doe zo verder en tot mols....petra :'(







bye-bye,filoexxx

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #13 Gepost op: 12-04-2002, 14:31:50 »


Speciaal voor de crew, you're the best ! :)

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Taupe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #14 Gepost op: 12-04-2002, 20:08:07 »
superzzzzzzzzzzz petje af, and see u next year of bij de mollenbijeenkomst.

doegie latorz


nog een x mijn lievelings smilie  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dghehe sorry.







DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #15 Gepost op: 12-04-2002, 20:15:58 »
Harstikke bedankt!







Take a glorious bite out of the whole world

Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #16 Gepost op: 12-04-2002, 21:10:52 »
Hierbij wil ik iedereen bedanken die dit forum tot zo'n groot succes hebben doen worden, dus niet alleen iedereen die achter de schermen aan dit forum hebben gewerkt maar ook iedereen die hier met ziel en zaligheid hun theorieen hebben geopenbaard. Allemaal bedankt en tot volgend seizoen (Belgie #3??)
Groetjes Miek








Offline huntster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #17 Gepost op: 13-04-2002, 18:46:42 »
Partir c´est mourir un peu.
Oftewel: afscheid nemen is zuur man!
Ontzettend bedankt crew, voor alle inspanningen, en medespeurders: tot het volgende seizoen! (Gelukkig hebben w nog een klein weekje)








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #18 Gepost op: 13-04-2002, 18:51:32 »
BEDANKT!!








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Bedank hier de crew..!!
« Reactie #19 Gepost op: 13-04-2002, 19:00:31 »
Ik vind het jammer dat ik pas halverwege hier terecht kwam...ben al molfan sinds afl.1 van serie 1 en het forum hier volgen heeft een heel nieuwe dimensie aan toegevoegd aan WIDM.

BEDANKT dus en volgende keer hopelijk wel op tijd (kan ik meedoen met de poll)  :D