Auteur Topic: intro tune  (gelezen 11182 keer)

Offline Wiske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
intro tune
« Gepost op: 15-04-2002, 17:14:59 »
Heeft iemand al opgemerkt dat de introtune afkomstig is van de film "The Bone Collector"? Ziet iemand hier een hint in?

wiske








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:intro tune
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2002, 17:42:34 »
naar mijn weten is het einde (bij de afvaller dus) uit de bonecollector.. das iig de naam van da nummer in me playlist, ik heb et van robby... maar iig, dat nummer werd vorig jaar al gebruikt, en volges mij et jaar daarvoor ook al. volges mij geen hint dus...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:intro tune
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2002, 18:34:18 »

naar mijn weten is het einde (bij de afvaller dus) uit de bonecollector.. das iig de naam van da nummer in me playlist, ik heb et van robby... maar iig, dat nummer werd vorig jaar al gebruikt, en volges mij et jaar daarvoor ook al. volges mij geen hint dus...

Idd, de begintune is van Ugo Farell ('Oratio') en de eindtune is van Craig Armstrong ('New york city') uit The Bone Collector.
En nee... geen hints in deze nrs want ze zijn al drie jaar achter elkaar dezelfde intro en outromuziekjes!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:intro tune
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2002, 18:36:31 »
correctie, bone collector nog maar 2 jaar. Het ein tune'tje van de eerste reeks leek een beetje op dat Ugo Farell liedje, maar dan minder up-tempo (rustiger dus) was ook wel een goed muziekje trouwens.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:intro tune
« Reactie #4 Gepost op: 15-04-2002, 18:57:59 »

correctie, bone collector nog maar 2 jaar. Het ein tune'tje van de eerste reeks leek een beetje op dat Ugo Farell liedje, maar dan minder up-tempo (rustiger dus) was ook wel een goed muziekje trouwens.

Zou best kunnen, ga het binnenkort 'ns nachecken, heb nl nog enkele afleveringen van seizoen 1 op video, vooral bewaard voor mijn vriendin die nog maar een kleine 2 maanden terug is van Australiëreis... meteen heb ik een goeie gelegenheid gevonden om de cassettes eens op te graven uit mijn archief!  :)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)