Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 115015 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Grappige momenten
« Reactie #340 Gepost op: 23-05-2003, 15:09:16 »
:o

Is toch 1 van de zoveel geboden: GIJ ZULT NIET OORDELEN... (en dan nog iets ;) )

oordelen? Volgens mij constateert Chriz iets dat eigenlijk een feit is.. nou staat het er wel nogal lullig.. maar toch







No Milk today???

Offline plandora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #341 Gepost op: 24-05-2003, 16:06:24 »
 Persoonlijk grappig moment: Mijn zusje die bij het kijken van de video van aflevering 2, naar de telefoon rent als ze de mobiele telefoon tijdens de boot opdracht hoort. ;D :D








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Grappige momenten
« Reactie #342 Gepost op: 24-05-2003, 23:42:22 »
Chandrika met haar nieuwe hairstyle...die knotten waren bijna groter dan haar hoofd  ;D stond wel leuk trouwens







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Grappige momenten
« Reactie #343 Gepost op: 24-05-2003, 23:47:14 »
Over uiterlijk gesproken... Patricia leek wel 10 jaar jonger!!!







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Grappige momenten
« Reactie #344 Gepost op: 25-05-2003, 00:18:16 »
Nou Aafke dan. Ik d8 eerst: WIE IS DAT! Die leek echt veeeeeeel jonger. En ik moest echt lachen om dat rare nephaar. Vond het er niet echt mooi uitzien hoor.... Maar ja ieder zn smaak!







Koekoek!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Grappige momenten
« Reactie #345 Gepost op: 25-05-2003, 00:46:05 »
Vink ook. Chandrika heeft van zichzelf al zulk fantastisch haar, ze heeft dat nephaar echt niet nodig.  Jammer dat ze niet gewonnen heeft trouwens.
Niet dat ik het Ron niet gun, maar Ron was nou een maal de mol... :-[







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #346 Gepost op: 25-05-2003, 09:06:23 »
Ook in de laatste aflevering zorgde René weer voor grappige momenten. Angela had het over zijn baalmomenten en dan zegt ie: 'daar kan je nog wel een hele aflevering mee vol maken'. oid. ;D

En ook grappig: alle tekstjes die onder in beeld kwamen bij de kandidaten op het eind van de aflevering. Bij René bijvoorbeeld: hij woont nog steeds in het dorpje Zeeland. ;D







« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 09:06:50 door Heinz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Grappige momenten
« Reactie #347 Gepost op: 25-05-2003, 11:19:23 »
Ron heeft nog steeds nachtmerries van zijn 'line-dance'avontuur.  ;D Dat was het grappigste moment van het hele seizoen. Dat was eigenlijk het enige, waarom ik wel echt hard om moest lachen.

Daarbij vond ik Chandrika heel erg charming met dat haar. Ze leek een beetje op die koningin uit Star Wars I, cool en Patricia/Aafke waren ook erg veranderd. Ze zagen er veel jonger uit. Goede zet, dames!  








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #348 Gepost op: 25-05-2003, 12:45:18 »
Chandrika met haar nieuwe hairstyle...die knotten waren bijna groter dan haar hoofd  ;D stond wel leuk trouwens

Persoonlijk vond ik Chandrika's haar geen vooruitgang. Elises haar zat wel leuk!







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Grappige momenten
« Reactie #349 Gepost op: 25-05-2003, 13:15:55 »


Daarbij vond ik Chandrika heel erg charming met dat haar. Ze leek een beetje op die koningin uit Star Wars I, cool en Patricia/Aafke waren ook erg veranderd. Ze zagen er veel jonger uit. Goede zet, dames!  

ja prinses leila daar moest ik ook meteen aan denken....








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Grappige momenten
« Reactie #350 Gepost op: 25-05-2003, 17:46:39 »
Ron heeft nog steeds nachtmerries van zijn 'line-dance'avontuur.  ;D Dat was het grappigste moment van het hele seizoen.

Dat vond ik ook..die blik!!! super hahaha  ;D ;D ;D was zowiezo leuk om naar hem te kijken  ;D

erg jammer dat ie de Mol niet was.. (geloof het nog steeds niet haha)  :o :-[







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Grappige momenten
« Reactie #351 Gepost op: 25-05-2003, 18:37:05 »
hey all :)

Heb dit Forum pas ontdekt,zat hele tijd op Forum.nl :-[ dus ook dit topic..
Maar had er toch nog een paar die ik volgens mij niet ben tegengekomen, en toch wel grappig vond  ;D : Sommige zijn dubbel maar ik kon het niet laten ze zijn zoo leuk ..

In afl 1 (oei lijkt wel prehistorisch  ;) ) :
Louis, die kop of munt zegt.. Rene die hem er heel droog aan herinnert heu Louis geen geld weet je nog?? :D

Astrid die bij de spiegels meent dat ze goed op schema liggen..ja hoor Astrid .. :D

De blik van Rene als hij het geld van de pot in ontvangst neemt.. en de reactie van Patricia als zij het zakgeld krijgt: he het is echt!  :D

Ferdi die meent water te zien tussen de bomen waarop Aafke zegt dat het waarschijnlijk een Fata Morgana is .. ;D

Patricia die aan Ferdi vraagt of ze nog goed gaan waarop Ferdi kijkt met zo`n blik van `weet ik veel mens `haha ..leuk pad had ie uitgekozen ja..De keurige gemanicuurde Julien door de struiken worstelend  ;D.. super!!

Aafke die naar hoogtelijnen wijzend zegt: dit is het pad maar maak me niet af vanavond .. :o :D

Iemand zegt gaan we het nog redden??..waarop Ferdi zegt: dan gaan we rennen.. de dames in koor: rennen ???? en  Julien: rennen, rennen, rennen !!!tegen ze roepen  ;D


In afl 3..Ferdi met zijn het-was-echt-niet-te missen-bouwsels (vooral die boomstronk overdwars dan he??..) Elise die doodleuk over een aanwijzing heen stapt en zegt dat ze geen rooie lintjes ziet  :D (ook weer niet leuk want ze was dus de Mol.. snap het nog steeds niet.. :-\ :'( )
 naja..

Ron die met uitgestreken gezicht al zijn lintjes rustig op zit te vouwen terwijl alle andere kandi`s sip kijken (waarvan 1 actrice dus) , t is wel een huismannie he? ;)

Astrid die op 100 € komt en vervolgens op bijna verontwaardigde toon vraagt: Hoezo klopt het niet?! .. Zegt dat ze een aanbieding hoort, praat erdoor heen tegen Aafke en zegt daarna dat ze het niet goed heeft verstaan...  :D die hele supermarkt opdracht was erg grappig trouwens..

En de muziek die was echt super !!! overal trouwens hoor ook bij de metro opdracht met George hilarisch!(bij Rene`s vertwijfeling wat nu te doen: Whatcha gonna do now..?! en die stads-drukke muziek bij het rennen naar de Metro..) Maar in afl 3 een prachtig contrast met het duffe slome  supermarkt liedje en die hijg-tune van de lintjes opdracht (of was het toch Ron van het r(o)ennen?? hehe  ;)

in afl 4:
Aafke die over Ron zegt: Ik vond Ron ook top, die boom in ..
En hoe ze He`s a Lumberjack (de fameuze Monty Python scène ) zingt en Rene er een mooi dansje bij maakt..
En Patricia die over haar Mol zegt: Ja Chandrika wilde met mij praten ik, niet met haar..!!   ;)tja Patricia waarom zou je de gelegenheid nemen om je Mol aan de tand voelen ? :D

afl 5 was helemaal hilarisch die line dance opdracht was het leukste van allemaal.. hahaha vooral Ferdi en het gezicht van Ron.. goud waard  ;D ;D ;D En bij die watervallen Rene die er als een echte fanaat te  keer gaat en uit het kleinste hoekje nog een koker vandaan tovert  :D

De Ron als eikel is natuurlijk een klassieker ja  ;D

In afl 6
Patricia op het eiland: en dat blijft ook koud? en Ron heel droog: Nee, waarschijnlijk niet..  :D

Chan met haar Misschien kan het zo..waarop Ron overdwars op dat vlot gaat hangen en ze met peddels aan komen zetten..ja zo gaat het vast lukken ..!! ;D ..Arme kandi`s bevroren op dat eiland..Superkomisch vooral in contrast met de twee wasvrouwen die Franse blaadjes lezen..

In afl 7 was George natuurlijk super !!! En die blik van Chan als hij `just a minute` zegt .. Je ziet haar echt denken `wat een rare onbeschofte snuiter!`  :D

En Rene die bij bergschoenen poetsen niets doorheeft..`a pleasure`zegt ie nog nadat George toch niet bepaald beleefd reageerde.. Altijd de behulpzame agent he.. :D

En bij het zingen ..zo veel..zo luid.. en de dames in koor: en zo vals..

Nog een grappig moment nu: Nu ik dit typ wat draaien ze in dit internet cafe....: Who let the dogs out...tja..  ;) da was ook wel grappig ja Ferdi die zo weinig mogelijk brabbelt en zijn vriendin die denkt dat het `waarschijnlijk` over de hond gaat  ;)

Verder het paard dat Elise in haar nek knabbelt.. en Ron die tegen Chan zegt dat ze op moet schieten anders kunnen ze geen paardje rijden.. (en zelf niks uitvoert..)  ;) en tegen Ferdi dat hij kijkt hoe die het doet en de deur van de stal voor de zekerheid nog even dichtschuift..  :D.. Ferdi die zelf probeert zoveel mogelijk bij dat paard weg te blijven. :D

nahja.. Ook al is mijn teleurstelling dat ik de verkeerde Mol had erg groot..(Ik was\ben  uiteraard Roniaan ..)  :-[  Ik heb toch wel heel erg veel gelachen en plezier gehad van het kijken naar de hele serie (nou ja 9 10 en 11 liggen thuis hopelijk in de video op me te wachten  ;))

Laten we hopen dat er een Mol5 komt die even leuk en spannend is.. met nog zo`n leuke Mol nouja..quasi Mol dan  ;D

Greetz Rouge
















« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 06:05:51 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Grappige momenten
« Reactie #352 Gepost op: 26-05-2003, 09:18:41 »
Supergrappig moment op de MFD: Julien die zit te vertellen dat hij eerst dacht dat hij er uit moest om dat hij té snel op de juiste mol zat, en dat dat niet leuk was voor het programma!!








Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #353 Gepost op: 26-05-2003, 10:14:03 »
ik vond het vreselijk grappig hoe Renë bij de ontknoping Elise nadeed met de parkeeropdracht! :D








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #354 Gepost op: 26-05-2003, 19:58:44 »
Ik weet niet of het al eerder gepost is, maar het schoot me ineens te binnen; het knipgebaar van Astrid was een 'have a break have a kitkat'-gebaar. Dit vertelde Astrid gister op de MolFanDag. ;D








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #355 Gepost op: 26-05-2003, 23:04:55 »

En Aafke, die op de MFD de hele tijd rondliep met een badge waar GREET op stond ;D








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Grappige momenten
« Reactie #356 Gepost op: 27-05-2003, 14:48:35 »
Dat in de ontknoping-aflevering, nadat we het gebruikelijk 'filmpje van Angela aan de mol' hadden gezien er een handschoenloze hand in beeld kwam, die dat ding uitzette.....

....alle mollevangers hielden hun adem in en hun ogen open.....

....en dan de reactie toen het Angela bleek te zijn!   ;D ;D









Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #357 Gepost op: 28-05-2003, 20:56:08 »
Ik las net iets op de site van Erik TKS wat ik wel heel erg grappig vond. Bij rijtjes en feitjes houdt hij alles bij, zo ook de volgorde van de biechts. En bij aflevering 11 stond er op het gegeven moment dit:
Citaat
Biechts: René, Louis, Astrid, Aafke, Ferdi, Patricia, Julien, Elise, Ron, Aafke, Chandrika, Ferdi, Louis, Elise, Elise (geen beeld), Elise, Elise, Elise (geen beeld), René, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise (geen beeld), Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise (geen beeld), Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise, Elise en Elise. Elise (44 keer) komt veel vaker aan het woord tijdens een biecht dan de rest (hooguit 2 keer). Maar zij had ook het meeste uit te leggen.
[/tt]

Whaha! Geweldig! ;D








Offline DFR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #358 Gepost op: 29-05-2003, 01:16:47 »
Ik moest erg lachen bij het antwoorden van de vragen op widm.nl:
Ron vertelt dat hij niet houdt van camera's en haalt het voorbeeldje van de metro erbij dat dat wel meeviel:

...als je normaal met een cameraploeg in de metro staat.... ;D ;D










Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #359 Gepost op: 29-05-2003, 12:34:31 »
Het zal al wel gezegd zijn, maar ik ben pas nieuw hier dus om 18 pagina's door te lezen, daar ben ik te lui voor.

Iemand (Astrid???) die bij het 'boom-zoeken' zegt: We hebben nog 4 minuten...