Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 114795 keer)

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Grappige momenten
« Reactie #360 Gepost op: 13-06-2003, 17:22:48 »
Heb in de laatste afleveringen toch nog een paar heel grappige momenten ontdekt.

Bij de waarheid vs leugen opdracht, als Rene, Ron en Chandrika overleggen tussendoor zegt Rene:
Laat je niet doorzagen! En Ron en Chan heel serieus: Nee..!

 ;D Sinds wanneer doen ze Houdini acts bij de Mol..? Was overigens een thema, Ferdi meende Hans Kazan te zijn bij de linten..;-)

En bij het zien van de Molacties door alle kandidaten bij de ontknoping: Ferdi, die bij het pact vrij paranoide alle outfits van Chan op zit te lepelen , waaronder 3 broeken..en Ron heel droog tegen Chan: 3! Hoe haal je het in je hoofd! ;D

Oh ja nog eentje..René die, druk met zijn armen wuivend, Elise nadoet bij die parkeer opdracht ..heel treffend..;-) Humor..
En René, die bij het zeilen tegen de mol zegt dat ze de telefoon in de gaten moeten houden, omdat op die manier te achterhalen is wie de mol zou kunnen zijn.. ;-)

Het gezicht van Patricia als blijkt dat Ron niet de mol is..(Maar goed dat ze mij niet hebben gefilmd destijds ..zou vast een erg grappig moment zijn geworden..  ::) )

Oh ja.. en bij het zeilen, Patricia die op bijna verontwaardigde toon  aan Julien vraagt: Die Leonardi da Caprio, hoe oud is die?..Alsof Julien dat weten moet ;-)












« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 06:29:40 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Grappige momenten
« Reactie #361 Gepost op: 15-06-2003, 17:08:01 »
whha het grappigste stukje bijna uit deze reeks vond ik bij de opdracht met de monitoren, dat ze dat telefoon nummer moesten zoeken en dat rene  beveelt tegen diegene aan de telefon: JA SNEL WE HEBBEN BIJNA GEEN TIJD MEER

Ron-> ja wie heb je nou?

Rene-> ja me vrouw anders praat k niet zo


NOHOOO RENE :P
vond ik erg leuk hahahah







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #362 Gepost op: 16-06-2003, 20:41:34 »
Ja dat was wel de topper van de hele serie!
In één woord Geweldig!!!







« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 20:41:47 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #363 Gepost op: 16-06-2003, 20:52:35 »
Grappig moment in aflevering 4: Kerstin uit de Mol3 is teruggekomen. Vlak na het rode scherm van Aafke hoor je haar 'helaas' zeggen, rechtstreeks uit de aflevering gehaald waarin zij het rode scherm te zien kreeg. ;D

[size=0,1]Of was het gewoon Angela?[/size]

Hier ben ik trouwens nog steeds niet uit... ;)







« Laatst bewerkt op: 29-09-2003, 20:43:41 door Heinz »