Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191337 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #500 Gepost op: 13-06-2003, 17:10:25 »
Pfoe... ben een week of twee afwezig geweest... vanaf pagina 5 tot hier doorgeworsteld, achter elkaar....  ::)

Wat een vragen en een antwoorden allemaal! Ga eens hard nadenken of ik ook niet wat mysteries ontrafeld wil zien door Rene, Ferdi, Ron of Julien.

Jammer dat Elise zich niet gemeld heeft in deze topic... 'k denk dat juist aan haar veel vragen te stellen zijn!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #501 Gepost op: 13-06-2003, 18:26:27 »
Het interview was iets waar we allebei in overbleven, zowel Ron als ik hadden totaal geen behoefte aan dit gezellig onderonsje met je potentiële mol. De keuze voor elkaar was dan ook meer uit luiheid. We hebben het de gehele tijd het eigenlijk over koeien en kalveren gehad. Dat ze deze beelden eruit hebben kunnen knippen vond ik al een prestatie op zichzelf.

Ja, dat klopt. Ik kan het me ook nog goed herinneren. We hadden allebei totaal geen zin. We waren veel te moe en het gesprek duurde door omvallende lampen en dronken toeschouwers ook nog eens veel te lang :-)

Iets anders. Ik weet niet meer waar ik het ook weer gelezen heb maar iemand  (zal Rouge wel weer zijn ;-) blijft volhouden dat ik Ferdi bij het eilandje moedwillig met een subtiele beweging van mijn grote teen in het water heb doen belanden. Voor eens en altijd. Heb ik niet gedaan. Daar had het zielige bouwsel dat wij als vlot gebruikte geen extra hulp bij nodig. Tevens zou ik vriend Ferdi natuurlijk nooit subtiel in het water doen belanden.
Dat zou ik als ik het zou doen wel iets minder subtiel doen :-)

8)
Toch nog een paar laatste vraagjes aan mijn ex-Mol,
Ron dus ;-)

1.Waarom heb je/ hebben jullie inderdaad jullie (jij en Chan) krachten niet gesplitst bij die Ik-ga-op-reis-opdracht? Kon dat niet, of had je een andere reden?

2. Verbaasde het je niet, dat je in een zo verdacht daglicht werd gezet door montage cq Avro?(sommige dingen leek je idd een beetje verdacht aan te pakken..hebben ze die gelegenheid genomen?) Vond je het vervelend? En heb je soms niet het idee gehad dat ze je juist daarvoor- mede!!??- hebben geselecteerd?(omdat het zo'n contrast met
' Elise de Mol'  vormde , en je 'leek op Nico'  (naar 'ze' zeggen.. @;) zodat wellicht kandidaten en kijkers juist daardoor voor jou zouden gaan?

3. Die dag, voor de laatste executie, bij dat etentje..was het echt iemands verjaardag? (van jou of Chan?)Of was het een stille verwijzing naar het feit, dat we dus naar de verjaardag van de Mol (28?!) moesten zoeken??Hadden we dit dus toch kunnen weten??(Of was het overdrachtelijk bedoeld?)

1. Leek ons op dat moment makkelijker, beter en veiliger (elkaar ook een beetje in de gaten houden enzo)
2. Verbaasd me niks. Wel vervelend af en toe al wist ik vantevoren dat ze in mij als een type dat zich een beetje op de achtergrond beweegt een goede afleider voor de mol zouden kunnen hebben.
3. Mijn verjaardag. Er was er een jarig, jawel.









Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #502 Gepost op: 13-06-2003, 18:45:15 »
Ha Ron. Vraag: hoe kon je nou zo finaal de verkeerde kant oplopen bij de metro-opdracht? Hadden ze je niet gezegd welke kant je uit moest?
En van welke popmuziek houd je wél?

Groet, Elisabeth.








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #503 Gepost op: 13-06-2003, 23:38:50 »
Iets anders. Ik weet niet meer waar ik het ook weer gelezen heb maar iemand (zal Rouge wel weer zijn
;-) blijft volhouden dat ik Ferdi bij het eilandje moedwillig met een subtiele beweging van mijn grote teen in het water heb doen belanden. Voor eens en altijd. Heb ik niet gedaan. Dat zou ik als ik het zou doen wel iets minder subtiel doen
:-)
1. Leek ons op dat moment makkelijker, beter en veiliger (elkaar ook een beetje in de gaten houden enzo)

2. Verbaasd me niks. Wel vervelend af en toe al wist ik vantevoren dat ze in mij als een type dat zich een beetje op de achtergrond beweegt een goede afleider voor de mol zouden kunnen hebben.
3. Mijn verjaardag. Er was er een jarig, jawel.

Klinkt logisch, had ik zelf eigenlijk ook kunnen bedenken ;-) Zullen we maar toeschrijven aan slaap deficit
@;) Ja, dat was ik inderdaad..haha ..ja sorrie hoor..;-) Het zag er gewoon erggg vreemd uit.. en inderdaad verbaasde het me juist omdat je het zo subtiel deed..daardoor werd je mijn mol ;-)
Het was je enkel/hiel trouwens ;-) (oftewel mijn Achilleshiel..;-)

Nog gefeliciteerd!!(verlaat)  ;D

Ps Normaal ben ik niet zo eigenwijs hoor @;) Ik kon/kan gewoon moeilijk geloven dat mijn ogen me zo bedrogen hebben..maar ja..het zal toch wel zo zijn;-)







« Laatst bewerkt op: 15-06-2003, 06:34:27 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #504 Gepost op: 15-06-2003, 16:29:17 »
Ik heb ook nog wel een vraagje aan de kandidaten. Ik weet niet of jullie hier een antwoord op weten, maar ik hoop natuurlijk van wel.
Waarom kreeg Astrid de keuze om met 7.000 euro naar huis te gaan? Was hier een rede voor of hebben ze zo maar één van de kandidaten gekozen.
Ik vind het trouwens erg leuk van de kandidaten dat ze hun tijd steken in het beantwoorden van onze vragen.








Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #505 Gepost op: 16-06-2003, 09:28:17 »
Jammer dat Elise zich niet gemeld heeft in deze topic... 'k denk dat juist aan haar veel vragen te stellen zijn!

Elise heeft zich hier niet gemeld, maar heeft ooit wel een berichtje gepost http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4604.60 dus misschien kan compuart een e-mailtje sturen naar haar







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #506 Gepost op: 16-06-2003, 15:44:24 »
Vraagje voor ALLE kandidaten:

Vinden jullie dat de uitgezonden beelden, zoals wij die als argeloze kijkertjes dus te zien krijgen, recht doen aan de situatie van het spel?

M.a.w. vinden jullie dat wij als kijkers BEWUST door de AVRO worden gestuurd in onze meningen wie de mol is? D.m.v. van bijvoorbeeld akties van kandidaten als 'mollig' over te laten komen en de echte mollenakties niet te laten zien.

Jullie zijn de enigen die dat kunnen beoordelen: komt de 'waarheid' van de uitgezonden beelden dus overeen met de 'waarheid' van het spel. Op dit forum is immers uitgebreid becommentarieert dat er gemanipuleerd worden met tijden, uitspraken, beelden, etc.

Vinden jullie dus dat wij als kijkers de juiste beelden te zien krijgen of wordt er wel erg selectief en gemanipuleerd uitgezonden?

Graag het antwoord van met name René, Ron en Ferdi; dit omdat Julien wellicht deze vraag niet goed kan beantwoorden (hoewel Julien eigenlijk ook mag antwoorden voor 'zijn' afleveringen!)







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #507 Gepost op: 25-06-2003, 20:01:20 »
Zo de kandi's zullen wel blij zijn dat hier niemand meer op reageert... Of waar is iedereen gebleven? is die cmc zo leuk geworden? In elk geval, ik doe de groeten aan alle kandidaten  ;)en wens ze vanalles goeds toe.
Als niemand er bezwaar tegen heeft, verklaar ik deze topic voor gesloten. Hopelijk kom ik jullie weer tegen op de molfanatendag 2005 (of toch 04?)
Groetjes, vveerraak







Tell me what your telescope says

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #508 Gepost op: 25-06-2003, 21:07:17 »
Het leuke van een forum is dat niemand moet, maar iedereen mag posten. Daarom kunnen topics gewoon open blijven, en als er iemand gereageerd heeft merken we het vanzelf.

Gun de kandidaten een beetje rust en laat ze lekker in hun eigen tempo en op hun eigen moment reageren  ;)
Wie weet wat ze in de toekomst nog allemaal te melden hebben!







« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 21:08:13 door pimwiz »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #509 Gepost op: 6-07-2003, 14:44:36 »
Nou niet veel he pimwiz? het was niet lullig bedoeld ofzo. Nogmaals, groetjes van mij.







Tell me what your telescope says

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #510 Gepost op: 21-07-2003, 22:30:18 »
Zouden ze nog hier mee lezen??? :)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #511 Gepost op: 7-11-2003, 23:15:03 »
Hoe zou het toch met ze zijn? Ze zouden ons vast voor gek verklaren, als ze dit berichtje lazen. Maar toch ben ik benieuwd. Na bijna een half jaar wil ik toch wel graag weten hoe het met Louis, Julien, Aafke, Astrid, Patricia, Ferdi, Rene, Chandrika, Ron en Elise gaat.

Mensen, het hoeft echt maar eenmalig: Hoe is het met jullie, wat doen jullie nu, en denken jullie nog weleens aan ONS, die gekke mensen die dit forum ook buiten het molseizoen draaiende houden?

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #512 Gepost op: 8-11-2003, 15:47:55 »
Vertel het ons kandidaten

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #513 Gepost op: 17-01-2004, 12:05:47 »
Hoe zou het toch met ze zijn? Ze zouden ons vast voor gek verklaren, als ze dit berichtje lazen. Maar toch ben ik benieuwd. Na bijna een half jaar wil ik toch wel graag weten hoe het met Louis, Julien, Aafke, Astrid, Patricia, Ferdi, Rene, Chandrika, Ron en Elise gaat.

Mensen, het hoeft echt maar eenmalig: Hoe is het met jullie, wat doen jullie nu, en denken jullie nog weleens aan ONS, die gekke mensen die dit forum ook buiten het molseizoen draaiende houden?

Hoi allemaal, zijn jullie echt zo nieuwsgierig?? Even gauw een berichtje. Het gaat goed met mij en ik ben nog steeds politieagent. Ik heb het razend druk met van alles en nog wat. Vaak denk ik aan de ervaringen van het programma en het zijn allemaal fijne herinneringen. Gelukkig is de gekte van herkenning op straat voorbij. Soms zijn er nog mensen die mij herkennen en aanspreken. Dit komt vast doordat ik agent ben en vaak met mensen in contact kom. Zo, dit was het weer. Ik kom, als ik in de gelegenheid ben, wel weer eens langs op de site.

Groetjes aan iedereen en tot laterrrrr....

René.  ;D

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #514 Gepost op: 17-01-2004, 12:43:40 »
He Rene, wat leuk je weer te zien en weer even van je te horen!:)
Hmm ja vreemd moet dat zijn , het postmolliaanse tijdperk!

Tot later dan !!  :D

(En niet stiekem onder een pseudo posten he, vervelend als mensen dat doen.. ;D )
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #515 Gepost op: 17-01-2004, 12:45:34 »
Leuk, René, om een levens-teken te ontvangen. En Lorelei: ;)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #516 Gepost op: 20-01-2004, 10:36:12 »

Hoi allemaal, zijn jullie echt zo nieuwsgierig??

JaJa, ik wel althans  ;D
Leuk om weer eens wat van je te horen. De herkenning zal idd steeds minder worden, maar de echte fans herkennen jullie nog wel hoor  ;)

Hopelijk zien we gauw weer eens een berichtje van je of van je ex-medekandidaten  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #517 Gepost op: 21-02-2004, 22:18:07 »
Ontzettend leuk dat de kandidaten zich gemeld hebben, maar wordt het niet gewoon tijd om lekker te gaan zeveren over een nieuwe soap en andere ietwat meer actuele dingen??
The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #518 Gepost op: 25-02-2004, 10:21:29 »
hahahaha leukkkkk ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #519 Gepost op: 28-05-2006, 16:55:53 »
hee waar blijft elise??het zou toch wel jammer zijn als de mol nog niet eens op het forum kwam toch mensen?!?
mijn beroep? mole hunter!!!