Auteur Topic: Vingerafdruk WIDM-logo  (gelezen 46182 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Hints
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2005, 16:01:27 »
nee he, niet weer vingerafdrukken!
ik denk dat jullie het jezelf veel te moeilijk maken  :)

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Hints
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2005, 18:51:16 »
Hoi mensen, ik heb de nieuwe vingerafdruk nog eens nauwkeurig geinspecteerd en ik zie er geen gezicht in maar wl 2 ogen  ::oink:: Ik heb de foto 180 graden gedraaid en daarna de ogen ook uit het geheel geknipt. Oordeel zelf..... Gr Miek
Ps lijken mij vrouwen ogen, wat denken jullie ?
« Laatst bewerkt op: 25-01-2005, 11:58:22 door Miekie »

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hints
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2005, 19:02:35 »
Hoi mensen, ik heb de nieuwe vingerafdruk nog eens nauwkeurig geinspecteerd en ik zie er geen gezicht in maar wl 2 ogen  ::oink:: Ik heb de foto 180 graden gedraaid en daarna de ogen ook uit het geheel geknipt. Oordeel zelf..... Gr Miek
Ps lijken mij vrouwen ogen, wat denken jullie ?
Ik zie er wel ogen in, maar kan verder niet zien wie het is, of dat het een vrouw/man is...

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Hints
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2005, 20:29:55 »
Ik zie er ook idd victoria in! ::oink::

Maar ja...de laatste tijd zie ik toch spoken ::rofl::
Carpe Diem!!!

Offline GTi

  • Forumlid
Hints
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2005, 20:31:15 »
Ik leek ook Marc-Marie ergens te zien.

Hey, misschien zijn alle deelnemers wel ergens in het logo verstopt, of misschien alleen de winnaar, verliezer en de Mol... best een spannende gedachte  ::tandpastasmiley::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Hints
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2005, 21:03:24 »
Hoi mensen, ik heb de nieuwe vingerafdruk nog eens nauwkeurig geinspecteerd en ik zie er geen gezicht in maar wl 2 ogen? ::oink:: Ik heb de foto 180 graden gedraaid en daarna de ogen ook uit het geheel geknipt. Oordeel zelf..... Gr Miek
Ps lijken mij vrouwen ogen, wat denken jullie ?

de ogen van Roeland zijn we ook al een keer tegengekomen, wiens ogen zouden er dan nog meer op de site staan? De mol, verliezer, winnaar
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #26 Gepost op: 26-01-2005, 04:06:41 »
Ik  weet niet zo goed waar het te posten maar het viel me op dat op sommige plaatsen een nieuw mollogo wordt gebruikt maar in de afleveringen zelf het oude mollogo wordt gebruikt. Zou er een hint in dit nieuwe logo zitten?

Heel misschien zou je in deze beide iets kunnen zien wat vagelijk op een gezicht lijkt. Ze komen uit de linker en rechter bovenzijde van het logo. Nummer 1 zou dan iets van een zonnebril ophebben ofzo. Maar zou geen idee hebben welke kandidaat het in dat geval zou zijn  ::ohno::

Ikzelf zie er nog niet veel in eigenlijk  :-\\ Lijkt me ook stug dat ze dit soort hints erin zouden stoppen, lijkt me te vergezocht en te weinig plausibel, persoonlijk  ::ohno:: ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #27 Gepost op: 26-01-2005, 19:32:34 »
nou ik zie het niet hoor  ???

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #28 Gepost op: 26-01-2005, 21:05:02 »
nou ik zie het niet hoor  ???
hier hetzelfde  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #29 Gepost op: 26-01-2005, 22:09:04 »
is die bovenste een neus?
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2005, 22:46:20 »
hier hetzelfde  :-\\
Hier nog 1!!! Ik denk dat jullie er teveel in/achter/onder/boven zoeken. Het eerste logo is de pootdruk van een mol en die tweede... gewoon nieuw!!  ::pinokkio::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #31 Gepost op: 27-01-2005, 05:35:58 »
nou ik zie het niet hoor  ???

Ik ook niet ;D

Ik zei alleen dat het er met veel fantasie miss in gezien kan worden :P

Ik deel de mening dat hier zeer wrsch niks inzit ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2005, 17:48:54 »
Heel misschien zou je in deze beide iets kunnen zien wat vagelijk op een gezicht lijkt. Ze komen uit de linker en rechter bovenzijde van het logo. Nummer 1 zou dan iets van een zonnebril ophebben ofzo. Maar zou geen idee hebben welke kandidaat het in dat geval zou zijn  ::ohno::

Ikzelf zie er nog niet veel in eigenlijk  :-\\ Lijkt me ook stug dat ze dit soort hints erin zouden stoppen, lijkt me te vergezocht en te weinig plausibel, persoonlijk  ::ohno:: ::ohno::
Maar de vorige keer toen zat er ook een hint in. Dat was dan het logo van de MOL. Een raket. En als je goed kijkt in het logo. Kun je het er nu nog steeds uithalen.

Offline Buskruid

  • Forumlid
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #33 Gepost op: 6-02-2005, 17:57:56 »
Ik vind dit heel erg onduidelijk allemaal, die strepen van de vingerafdruk lopen zo dat het lijkt alsof het ogen zijn maar dat is ech als je het WILT zien.

Voorderest zou er best een hint in kunnen zitten, maar met die foto van victoria, zie k ook yvonne van der hurk erin dus... denk niet dat het watzegt[/b]

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #34 Gepost op: 6-02-2005, 17:59:30 »
vinden jullie jezelf niet een beetje paranoia worden....in ieder vlekje wordt wel weer een gezicht gezien...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #35 Gepost op: 6-02-2005, 19:02:02 »
Is de rode afdruk bij het introfilmpje van de afvallers wel hetzelfde als de groene ? Volgens mij namelijk niet( maar heb nog geen tijd gehad om het na te kijken..) het woord TIP ondersteboven is in ieder geval anders..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #36 Gepost op: 6-02-2005, 20:00:15 »
Ja het is anders Highwaykid. Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken maar het lukt niet, echt heel irritant! Ik heb gewoon de dvd in de cdrom drive gedaan en ik heb ook het moment stilgezet waarop je de vingerafdruk ziet, maar dan druk ik op print screen, ik plak het in paint, dan selecteer ik de vingerafdruk, ik open een witte pagina, ik wil het geselecteerde plakken, en dan krijg ik alleen de linkerbovenhoek van het originele screenshot.
snappen jullie het nog? heel irritant is het iig. Miss wil de mol niet ontmaskerd worden haha

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2005, 15:36:30 »
Kunnen jullie hier iets mee???  ???

Carlijn

  • Gast
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2005, 16:06:12 »
ja dat zag ik dus ook!!!!! maar ik kon geen plaatje ervan maken! en vond het op isabelle lijken... maar nu zie ik er niet zo goed isabelle in maar weet ook weer niet wie ik dan wel zie :)


eerst komt de gewonen afdruk in beeld dan krijg je deze versie.... de 1e is gewone loge en deze is met een gezicht

Offline misz_louisa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De mol pest de wormen....
Re: Vingerafdruk WIDM-logo
« Reactie #39 Gepost op: 11-02-2005, 14:32:31 »
Heey, Misschien kunnen jullie hier iets mee? Ik heb het ff wat lichter gemaakt zodat  de "vlekken" beter te zien zijn.  :)