Auteur Topic: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?  (gelezen 50951 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Gepost op: 27-02-2006, 23:28:01 »
Als ik thuis ben, ga ik zeker 100% kijken. Maar ik heb vaak ook een avonddienst vrijdag en ben ik pas 23.00 uur thuis. Dus ik neem zowiezo alle afleveringen op, en als ik 23.00 uur thuis kom, ben ik op m'n allersterkst. Cola, chips erbij en dan 2 uur lang niet op het forum kijken. (ik kijk meestal alle afleveringen 2x achter elkaar :))
En dan 2 uur genieten van al het moois dat WIDM heet, ik heb er nu al zin in!! Ik kan niet meer wachten, en dat het nabespreken hier op het forum, het zal wel weer een enorme trage boel worden maar dat siert het hier wel, het is gewoon DRUK hier!! ::oink:: ;D

Nog even volhouden deze 1,5 week... :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2006, 00:12:36 »
Na de uitzending chatten! En dat de hele week lang, tot de nieuwe aflevering.
The British are not impressed.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2006, 08:55:42 »
Tijdens de uitzending met pen en papier zoveel mogelijk opvallende feitjes opschrijven (een beetje de Sander de Heer-methode), die avond niet meer naar WIDM-sites gaan, maar pas de volgende dag om te zien hoe anderen over zulke feitjes denken   ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2006, 08:57:09 »
Hou vol Arco!  ::rofl::   ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2006, 10:09:31 »
Hou vol Arco!  ::rofl::   ;)

Jij ook lief vogeltje!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2006, 11:37:40 »
ik neem het lekker op, en als de video weer kuren heeft kom ik een halve week niet op t forum want ik wil eerst de aflevering goed bekeken hebben. en als ik vrijdags thuis kom eerst kijken en zaterdags waarschijnlijk weer en laat naar bed dus(ik ben vrijdag altijd naar mn favo sport)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #6 Gepost op: 28-02-2006, 12:07:54 »
Op vrijdagavond doe ik het op z'n hondjes. Lekker languit liggen en dan kwijlend naar de tv kijken.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #7 Gepost op: 28-02-2006, 18:27:29 »
Op vrijdagavond doe ik het op z'n hondjes. Lekker languit liggen en dan kwijlend naar de tv kijken.

 ::rofl:: ::rofl:: Precies! Hier nog één. En ik neem het ook nog op. Mag ik lekker 2x  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #8 Gepost op: 28-02-2006, 19:28:45 »
Ik trek boven een stekkertje tussen de TV en de computer om het op te nemen, en ga beneden bij mams languit met een dekbed en een kussen op de bank met een schrijfblok en pen in de aanslag. Slapend komt mijn brein vaak tot opvallende conclusies dus ik word meestal wakker met "persoon X deed wel erg verdacht" .
De ochtend erna doe ik alles nog even over met de hand bij de pauzeknop en hetzelfde schrijfblok ernaast - want je mist zo veel de eerste keer.
Dan het forum doorspitten naar wat iedereen er hier van denkt, ondertussen het beeld en geluid in de computer achterstevoren en binnenstebuiten draaien en te luisteren naar verdacht fluitende vogeltjes enzo. Website in de loop van de week up to date houden ( dat neem ik me elk jaar voor , dit jaar gaat het lukken ;0) ) en op naar de volgende aflevering!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #9 Gepost op: 28-02-2006, 20:32:28 »
( dat neem ik me elk jaar voor , dit jaar gaat het lukken ;0) )
We moedigen je wel aan ;)
The British are not impressed.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #10 Gepost op: 28-02-2006, 20:56:41 »
Ik neem het voor de zekerheid elke week op, voorgeprogrammeerd op mijn videootje... :D
Als ik thuis ben of bij mijn vriend kijk ik het 100% zeker...
maar als ik late dienst heb zal ik het na mijn werk/stage moeten kijken :p

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #11 Gepost op: 28-02-2006, 21:04:54 »
De videorecorder gaat aan, 't kladblok komt op schoot te liggen omdat ik ook nog moet quoten samen met Maud...manlief krijgt een verplichte ban rchting de keuken of slaapkamer ;) en vijf minuten voor het einde verkas ik naar de computer om jullie in toom zien te houden binnen het forum.... :P

en geloof me ik ben er helemaal klaar voor ::jaja:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #12 Gepost op: 28-02-2006, 21:22:57 »
We moedigen je wel aan ;)
Dankje Mr. D !
Was nog een belangrijk detail vergeten : de telefoonstekker gaat eruit !
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #13 Gepost op: 28-02-2006, 21:37:49 »
 Om kwart over 8 gaat de video aan. Dan heb ik nog tijd genoeg om te zorgen dat er genoeg eten en drinken op tafel staat. Dan kan ik nog even een sanitaire stop maken  :-X en dan kruip ik op de bank. Als de uitzending af is gelopen pak ik mijn laptop en ga ik naar het forum. Ik zorg dat de videoband teruggespoeld is zodat ik alle mogelijke hints na kan kijken! 8)

Ja goede voorbereiding is het halve werk!

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #14 Gepost op: 28-02-2006, 21:56:29 »
The British are not impressed.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #15 Gepost op: 28-02-2006, 22:08:52 »
Op vrijdagavond neemt mijn moeder altijd Medium van Net 5 op (dat vanaf vrijdag opeens om 20:30 komt). Allereerst moet ik haar dus overhalen of ze die 10 weken lang op video wil opnemen zodat ik Wie is.. de Mol? op DVD kan opnemen. Ik ga dus rond 20:15 beneden zitten zodat ik de dvd recorder op tijd kan instellen. Daarna kijk ik de aflevering gewoon. Zonder kladblokken of wat dan ook. Gewoon ontspannen. Daarna ga ik naar het forum en kijk ik waarschijnlijk later die avond de aflevering nog eens met de info in mijn achterhoofd van het forum.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #16 Gepost op: 28-02-2006, 22:29:10 »
(dat vanaf vrijdag opeens om 20:30 komt)

Dat komt door LOST, het éénnabeste tv-programma op de buis. :D
It's Student Demonstration Time!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #17 Gepost op: 28-02-2006, 23:04:01 »
het speuren overlaten aan de "kenners" ,gewoon kijken en lukraak de pool invullen, levert soms de beste resultaten op  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::   ;D ;D

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #18 Gepost op: 1-03-2006, 12:07:22 »
Ik zit met een dilemma. Medium + Lost, of WieisdeMol opnemen. Ik vind Lost spannender als het 's avonds is, maar DeMol loopt door tot 21:30 en dan is Lost al begonnen. De Mol neem ik dus maar op, zodat ik dat rustig kan kijken.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Hoe ga jij het doen de vrijdagavonden?
« Reactie #19 Gepost op: 1-03-2006, 13:12:15 »
Ik zit met een dilemma. Medium + Lost, of WieisdeMol opnemen. Ik vind Lost spannender als het 's avonds is, maar DeMol loopt door tot 21:30 en dan is Lost al begonnen. De Mol neem ik dus maar op, zodat ik dat rustig kan kijken.

Ik zou de mol sowieso opnemen! :D
Als je de 2e x kijkt zie je vaak meer dan de 1e x  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in