Auteur Topic: WIDM afleveringen zum download...  (gelezen 70928 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM afleveringen zum download...
« Reactie #180 Gepost op: 20-06-2006, 22:57:12 »
Ik zet m`n programma weer aan, maar nogmaals, ik krijg geen connectie met de tracker...(er wordt echter wel van mij gedownloaded als ik het aan heb staan  ???).



Ik had daarstraks bij allevier de afleveringen iets van 2,5kb/s, maar nu slechts 700b/s helaas. Ik hoop dat er nog meer mensen willen seeden!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM afleveringen zum download...
« Reactie #181 Gepost op: 21-06-2006, 13:21:37 »
Ik had daarstraks bij allevier de afleveringen iets van 2,5kb/s, maar nu slechts 700b/s helaas. Ik hoop dat er nog meer mensen willen seeden!

Ik heb mn Azureus vrijwel altijd aanstaan. Maar idd wat Seraphina zegt, iets met de tracker.. en idd.. wel wordt af en toe wel van mij gedownload, dat zie ik in de 'zwerm' in Azureus.
The sun came up and reality set in.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: WIDM afleveringen zum download...
« Reactie #182 Gepost op: 22-06-2006, 16:49:53 »
dat komt ook omdat mijn windows media player kaduuk is
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM afleveringen zum download...
« Reactie #183 Gepost op: 4-08-2006, 14:49:14 »
Nog een keer vragen, want de afleveringen zijn nog steeds niet binnen :( Zijn er alsjeblieft mensen die willen seeden? Af en toe lukt het wel, maar ik heb ongeveer 90% binnen van de laatste 4 afleveringen. Dus ik ben er bijna! Alvast bedankt weer!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM afleveringen zum download...
« Reactie #184 Gepost op: 4-08-2006, 21:56:36 »
Nog een keer vragen, want de afleveringen zijn nog steeds niet binnen :( Zijn er alsjeblieft mensen die willen seeden? Af en toe lukt het wel, maar ik heb ongeveer 90% binnen van de laatste 4 afleveringen. Dus ik ben er bijna! Alvast bedankt weer!

En ik blijft het maar zeggen.. ik probeer mn Azureus zo vaak mogelijk aan te zetten, en heb alleen de afleveringen van WIDM als uploads! FF afwachten dus..
The sun came up and reality set in.